Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zeg nou zelf, Zomer? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() mja.. ik zou mijn kind geen Jessie / Jessy noemen.. lijkt t alsnog alsof ik het naar mezelf heb vernoemd (heet geen Jessy maar mn nick is al heel erg lang zo) ik zou denk ik uhmz... voor een jongen: Danny en voor een meisje: Cheyenne mja.. dat zijn iig namen die ik (nu) wel mooi vind..dr zijn er nog wel meer die evt in aanmerking komen majah..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik verklap lekker niet hoe mijn (eventuele) kinderen gaan heten, jullie zien wel een virtueel geboortekaartje verschijnen tegen die tijd. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn vriend en ik willen wel aparte namen, maar geen namen dat iedereen zegt 'huh?', 'wat?', 'hoe schrijf je dat?', 'wil je het even spellen?' enz. en dat het kind pas als zestienjarige zijn/haar eigen naam kan schrijven ed. |
![]() |
|
jongen: elwin, brandon, arjan
meisje: naomi, fleur, phoebe en anders kijk ik gewoon in een namen boekje of vernoem ik hem. Lars is ook erg mooi! maar jah ik ben al tante van een lars beetje niet leuk (vind ik ) om mijn kind dan ook zo te noemen
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten vd forummer onder jou? PixelDansje | 500 | 10-12-2007 10:58 | |
De Kantine |
Hoe zou jij je kind noemen? Verwijderd | 154 | 26-08-2006 10:34 | |
Psychologie |
Mens van nature goed of slecht? eeytje | 61 | 27-06-2006 14:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Abortus op tv Saycheese | 41 | 07-04-2004 14:26 |