Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
zuid-afrika lesotho mozambique botswana zimbabwe namibie ![]() ![]() Vind je Nederland ook zuid-europa ? ![]() (gezien heel scandinavie dan noord en centrum zou zijn ![]()
||
Citaat:
|
Trouwens.......
zou het niet slim zijn om iedere pasagier een parachute mee te geven die ze (zeker in zo'n vrachtvliegtuig waar ze los inzitten) aan moeten? Stel ik zit in een vliegtuig en het vliegtuig gaat bijna zeker crashen en een veilige noodlanding is niet meer mogelijk,.. dan zou ik graag mijn overlevingskansen vergroot zien door de mogelijkheid aangeboden te krijgen om eruit te springen met parachute.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De pin uit een granaat trekken, hem in je mond stoppen à la Postal 2 en vervolgens een overvolle discotheek binnenlopen is veel spectaculairder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 38 Biertank 52 | 500 | 19-09-2007 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |