Oud 28-04-2003, 21:28
*Shorty*
*Shorty* is offline
Okey gaan we. Wij hebben een café bij ons in et dorp. Dat is eigenlijk best gezellig en er komen ook veel jongeren. Een tijd geleden zag ik daar wel een hele mooie jongen. Hij begon tegen me te praten en hij bleek heel arrogant te zijn en alles draaide bij hem om geld, een echte wannabee kakker. Die was dus gelijk weer afgeschreven.
Vorige week was ik dus weer een keer in dat café en hij en een paar vriendjes waren er ook. Hij ging al vrij vroeg weg. Toen kwam er een (niet zo leuk) vriendje van hem op mij af en die begon me een beetje te versieren. Dat vond ik wel grappig, maar toen... toen zag ik een andere vriend van hen. Heel smakelijk. Ook een echte raskakker (wat ik totaal niet ben, maar ik zag er wel sjiek uit). We waren allebei best wel aangeschoten en begonnen een beetje te flirten. Kheb niet echt met 'm gepraat, maar hij gaf z'n telefoonnummer en hij liep mee naar buiten toen ik naar huis ging (ik werd door 2 andere jongens thuisgebracht). Ik ben toen eigenlijk meteen weggegaan, omdat er nog wat andere mensen buiten stonden en ook een vriend van hem. Hij vroeg wel of ik 'm wilde bellen als ik thuis zou zijn. Heb ik niet gedaan. Zondag heb ik zijn telefoon een keer over laten gaan en 's avonds belde hij terug. Ik begon echt een beetje te shaken en kreeg last van 'het syndroom'. We hebben maar heel even gepraat en hij vroeg of ik weer zou komen a.s vrijdag.

Nu is dus het punt: Ik weet echt niet wat ik van hem moet/kan verwachten. Hij was namelijk heel lievig aan de telefoon, helemaal niet patserig, maar zijn vrienden zijn allemaal van het player-soort. Dus ik weet niet of ik mezelf nu verliefder moet maken of dat ik iig hard-to-get moet spelen bij zo'n jongen...

Zucht...

Iemand toevallig ervaring met zulke situaties?

BTW: Hij is een ECHTE kakker en ik zie er normaal wat vager uit dan toen, ben niet echt van de merken en ook niet echt sjiek.
Als ik vrijdag weer ga, zal ik me dan expres een beetje sjiekig kleden of juist niet (ik vind het niet vervelend om op sjiek te gaan, maar mijn ware stijl is van alles wat)
Oud 28-04-2003, 21:38
*Shorty*
*Shorty* is offline
Tis ook nog eens zo dat mijn moeder het niet zo op van die kakkers heeft (niet dat ik er niet mee thuis mag komen, maar wij zijn een beetje opgevoed als in: geld is niet het belangrijkste) en dat een goeie vriend van me zegt: kijk wel uit met dat soort types (hij kent em verder niet, maar het soort)
Oud 28-04-2003, 21:47
never mind
never mind is offline
hmmm ik zou zeggen: kleed je gewoon zoals normaal zo ben jij tenslotte en zo zou hij je moeten accepteren... Anders kun je wel wat met em krijgen maar hij komt er op een gegeven moment toch wel achter dat je niet zo sjeik bent als jeje voordoet

als hij geinteresseerd blijft en jij nogsteeds niet weet wat je moet doen ga eens een keertje alleen met em uit... Zonder vrienden die zijn gedrag kunnen beinvloeden enzo... Of vraag em gewoon offie een player is

(volgens mij heb ik et record spelfouten gebroken.......)
Oud 28-04-2003, 22:10
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Dat hij een kakker is betekent absoluut niet dat hij meteen alleen iets met je te maken wil hebben wanneer je dezelfde kleren draagt. Dat heeft veel meer te maken met de helderheid van zijn geest.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 22:26
Mark
Mark is offline
Je moet echt vooral gewoon jezelf blijven. Nouja en als je verliefd bent ben je verliefd. Ga gewoon nog een keer wat leuks doen. Klikt het wel, dan klikt het. Klikt het niet, dan niet.

Maar blijf wel altijd! jezelf.

Mark (die het niet zo op kakkers heeft)
Oud 28-04-2003, 22:41
Tourniquet-
Tourniquet- is offline
hmm zoals iedereen al zegt: niet opeens je zelf à la kakker gaan kleden om meer in de smaak te vallen..
en dat qua hoe zijn vrienden zijn, moet je denk ik ook niet al te veel op letten. Het kan geen kwaad om er weer heen te gaan en kijken hoe het loopt en hoe hij is (alleen..)
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 23:20
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
Dus ik weet niet of ik mezelf nu verliefder moet maken of dat ik iig hard-to-get moet spelen bij zo'n jongen...
Gewoon normaal reageren als je anders ook zou doen. Als je je relatie (niet dat je daar nog van kan spreken) gaat beginnen met gedragen zoals je niet ben, dan kan je net zo goed thuis voor de buis gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 07:37
hajo
hajo is offline
Thuis voor de buis is veeeeel minder leuk anders
Oud 29-04-2003, 08:24
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik heb geen ervaring met deze situatie, maar ik ken wel een paar jongens die ook een beetje kakker zijn...Niet echt mijn types...
Ik zou gewoon lekker jezelf zijn en je dan ook niet sjiek kleden, maar het gewone kloffie....
Kijken hoe hij reageert en als hij dan alsnog naar je toe komt is t goed...
Ik zou dus wachten tot het moment dat hij bij jou komt zitten...
Btw, als hij heel lief overkwam aan de telefoon zou ik ook niet zo veel van zijn vrienden aantrekken...Ik denk dat hun meer de players zijn en die andere jongen daarin wel meevalt...
Hoop ik dan voor je...
Toch zou ik idd wel het hard-2-get meisje spelen
Verder zou ik niet verliefd(er) op hem worden, nu nog niet in ieder geval....Dat kan altijd nog als hij echt leuk is
Suc6...
Oud 29-04-2003, 08:31
Loezzel
Loezzel is offline
Blijf vooral altijd jezelf en ga je niet anders voordoen dan dat je werkelijk bent.
Ikzelf heb het ook niet echt op kakkers, omdat zij meestal neerkijken op mij (niet dat ik extreem arm ben tegenover de rest, maar rijk zijn we zeker niet), maar dat wil niet zeggen dat alle kakkers zo zijn. Als je echt verliefd bent, zou ik gewoon wat met hem afspreken. Blijkt het dat ie echt een domme kakker is, laat hem dan vallen, is hij een lieve kakker, waarom niet? Zolang jij maar gelukkig bent met hem, van de rest moet je je niets aantrekken!
Oud 29-04-2003, 11:21
never mind
never mind is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 29-04-2003 @ 09:24:
Verder zou ik niet verliefd(er) op hem worden
Suc6...
helaas kan je dat zelf meestal niet beslissen
Oud 29-04-2003, 11:25
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
never mind schreef op 29-04-2003 @ 12:21:
helaas kan je dat zelf meestal niet beslissen

Das waar, misschien kan zij het wel...Ze zegt dat ze bang is dat ze verliefd is/wordt...Misschien kan ze het wel tegn houden?Ik weet t ook niet...
Oud 29-04-2003, 21:36
*Shorty*
*Shorty* is offline
Dank jullie wel allemaal!
Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik moet doen. Een vriendin van zegt dat ik m gewoon moet sms-en dat ie morgenavond ook naar Beesd (ga ik heen) komt, maar kdurf niet...
Wat vrijdagavond betreft: kga gewoon en wacht tot ik even relaxt alleen met m zit te praten en dan merk ik vanzelf wel hoe hij is.

(tis alleen vervelend dat ik dus heel vaak aan m denk en ook echt kriebels krijg...)
Oud 30-04-2003, 10:59
load_harmony
load_harmony is offline
wees jezelf.. Ga gewoon lekker zoals je bent, en laat hem merken wie JIJ bent. Als hij dan nog interesse heeft is het gewoon een toffe jongen met rare vrienden. GO FOR IT!
Oud 30-04-2003, 16:48
Esmée
Esmée is offline
1 tip; laat je zeker in het begin niet te veel meeslepen... en ga s wat navraag doen over hem mbt meisjes e.d. Klinkt misschien paranoide maar trust mee, ik maak zulke jongens iets te veel van dichtbij mee
Oud 06-05-2003, 22:30
*Shorty*
*Shorty* is offline
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn (je weet maar nooit...)

Het is allemaal als volgt verlopen. Op koninginnedag raakte ik met een vriend van hem/collega van mij aan de praat, in het café. Hij vertelde me dat die jongen die ik zo leuk vond een vriendin heeft, ze was op dat moment aan het werk achter de bar. Ik vond haar niet zo leuk, maar dit terzijde.
's Avonds was ik naar een feest geweest, op dit feest heb ik 'm opgebeld om te vragen waar hij was. Hij deed wel aardig, maar wilde liever ophangen omdat ie net lag te slapen. Heb ik maar gedaan...
Die vrijdag kwam ik weer in het café en de jongens zaten er allemaal al. Wel de hele tijd over mij praten en een beetje kijken. Zijn vriendin was weer aan het werk achter de bar, dus ik heb eigenlijk niet echt met 'm gepraat (zijn vrienden vertelde me dat zijn vriendin dan helemaal gaat flippen). Toen zijn vriendin klaar was met werken en ze even met iemand anders aan het praten was zat ie wel een beetje met me te flirten en hij vroeg of ik 'm wilde smsen/bellen. Dat had ik dus gedaan, de dag erna. Kreeg nix terug... Toen belde ik 'm afgelopen zondag. Hij deed weer heel aardig en zei dat ie vergeten was te smsen (ai...). Ik had ondertussen wat research gedaan en was erachter gekomen dat hij vlakbij mijn school werkt. Dus ik speelde daar een beetje op in in ons gesprek (zodat ik kon zeggen, o, das toevallig, zullen we anders een keer wat afspreken?). Net toen hij ging vertellen waar et precies was (wat ik al wist ) hing hij op of de verbinding werd verbroken. Ik belde gelijk terug, de telefoon ging over, maar hij nam niet op. Belde nog een keer, kreeg gelijk de voicemail. Daarna maar even gesmst dat ie even moest bellen/smsen als ie weer bereikbaar zou zijn. Dat was dus zondagavond en tot nu toe nog steeds nix gehoord...
Hij heeft zijn telefoon overigens wel aangehad, want ik belde (anoniem) maandag, toen ging ie wel over maar hij nam niet op.
Beetje klote van dit alles, want nu snap ik er nog minder van als vorige week...

Okay, zijn jullie weer op de hoogte (nu ik nog )...
Oud 06-05-2003, 22:41
Verwijderd
Meid, laat die jongen toch lekker zitten.. Hij heeft een vriendin, als ie al wat met jou uit zal spoken is het alleen maar voor de seks of iets dergelijks..

Alle signalen zijn slecht zeg maar, dus laat het toch lekker zitten en richt je op iemand anders, hier zit hoe dan ook geen toekomst in.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:53
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 06-05-2003 @ 23:41:
Meid, laat die jongen toch lekker zitten.. Hij heeft een vriendin, als ie al wat met jou uit zal spoken is het alleen maar voor de seks of iets dergelijks..

Alle signalen zijn slecht zeg maar, dus laat het toch lekker zitten en richt je op iemand anders, hier zit hoe dan ook geen toekomst in.
mee eens
Oud 15-05-2003, 18:06
14Girlz14
14Girlz14 is offline
t = gewoon een (soort van) player, net als die andere vriende
Oud 15-05-2003, 18:48
Verwijderd
niet achteraan gaan, dattie dit soort dingen al achter de rug van zn vriendin doet betekent al dat t een lul is en wie zegt dat hij dat eventueel niet bij jou flikt?
ik zou je de pijn besparen en m uit je hoofd zetten en vooral geen contact op zoeken

succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten