Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb geen ervaring met deze situatie, maar ik ken wel een paar jongens die ook een beetje kakker zijn...Niet echt mijn types...
Ik zou gewoon lekker jezelf zijn en je dan ook niet sjiek kleden, maar het gewone kloffie.... Kijken hoe hij reageert en als hij dan alsnog naar je toe komt is t goed... Ik zou dus wachten tot het moment dat hij bij jou komt zitten... Btw, als hij heel lief overkwam aan de telefoon zou ik ook niet zo veel van zijn vrienden aantrekken...Ik denk dat hun meer de players zijn en die andere jongen daarin wel meevalt... Hoop ik dan voor je... Toch zou ik idd wel het hard-2-get meisje spelen ![]() Verder zou ik niet verliefd(er) op hem worden, nu nog niet in ieder geval....Dat kan altijd nog als hij echt leuk is ![]() Suc6...
|
Blijf vooral altijd jezelf en ga je niet anders voordoen dan dat je werkelijk bent.
Ikzelf heb het ook niet echt op kakkers, omdat zij meestal neerkijken op mij (niet dat ik extreem arm ben tegenover de rest, maar rijk zijn we zeker niet), maar dat wil niet zeggen dat alle kakkers zo zijn. Als je echt verliefd bent, zou ik gewoon wat met hem afspreken. Blijkt het dat ie echt een domme kakker is, laat hem dan vallen, is hij een lieve kakker, waarom niet? Zolang jij maar gelukkig bent met hem, van de rest moet je je niets aantrekken!
||
Citaat:
Das waar, misschien kan zij het wel...Ze zegt dat ze bang is dat ze verliefd is/wordt...Misschien kan ze het wel tegn houden?Ik weet t ook niet...
|
Dank jullie wel allemaal!
![]() Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik moet doen. Een vriendin van zegt dat ik m gewoon moet sms-en dat ie morgenavond ook naar Beesd (ga ik heen) komt, maar kdurf niet... Wat vrijdagavond betreft: kga gewoon en wacht tot ik even relaxt alleen met m zit te praten en dan merk ik vanzelf wel hoe hij is. (tis alleen vervelend dat ik dus heel vaak aan m denk en ook echt kriebels krijg...)
|
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn (je weet maar nooit...)
Het is allemaal als volgt verlopen. Op koninginnedag raakte ik met een vriend van hem/collega van mij aan de praat, in het café. Hij vertelde me dat die jongen die ik zo leuk vond een vriendin heeft, ze was op dat moment aan het werk achter de bar. Ik vond haar niet zo leuk, maar dit terzijde. 's Avonds was ik naar een feest geweest, op dit feest heb ik 'm opgebeld om te vragen waar hij was. Hij deed wel aardig, maar wilde liever ophangen omdat ie net lag te slapen. Heb ik maar gedaan... Die vrijdag kwam ik weer in het café en de jongens zaten er allemaal al. Wel de hele tijd over mij praten en een beetje kijken. Zijn vriendin was weer aan het werk achter de bar, dus ik heb eigenlijk niet echt met 'm gepraat (zijn vrienden vertelde me dat zijn vriendin dan helemaal gaat flippen). Toen zijn vriendin klaar was met werken en ze even met iemand anders aan het praten was zat ie wel een beetje met me te flirten en hij vroeg of ik 'm wilde smsen/bellen. Dat had ik dus gedaan, de dag erna. Kreeg nix terug... Toen belde ik 'm afgelopen zondag. Hij deed weer heel aardig en zei dat ie vergeten was te smsen (ai...). Ik had ondertussen wat research gedaan en was erachter gekomen dat hij vlakbij mijn school werkt. Dus ik speelde daar een beetje op in in ons gesprek (zodat ik kon zeggen, o, das toevallig, zullen we anders een keer wat afspreken?). Net toen hij ging vertellen waar et precies was (wat ik al wist ![]() Hij heeft zijn telefoon overigens wel aangehad, want ik belde (anoniem) maandag, toen ging ie wel over maar hij nam niet op. Beetje klote van dit alles, want nu snap ik er nog minder van als vorige week... Okay, zijn jullie weer op de hoogte (nu ik nog ![]()
|
Verwijderd
|
Meid, laat die jongen toch lekker zitten.. Hij heeft een vriendin, als ie al wat met jou uit zal spoken is het alleen maar voor de seks of iets dergelijks..
Alle signalen zijn slecht zeg maar, dus laat het toch lekker zitten en richt je op iemand anders, hier zit hoe dan ook geen toekomst in. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Misschien verliefd Eenhoorntjeee | 1 | 06-10-2016 15:04 | |