Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb dus hetzelfde als topicstarter. Ik woon nu al mijn hele leven in Amsterdam en ik vind het écht een saaie kutstad. Goed, de rest van Nederland zal wel helemaal niks voorstellen dan.
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ben gister naar Brugge geweest.....erg gezellig!!
En afgelopen week in Parijs. Ook leuk, alleen zo massa... En Maastricht is ook erg gezellig!
||
Citaat:
M.a.w.: die opmerking was ludiek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Plein 44 is toch wel werkelijk één van de lelijkste plekken in heel Nijmegen en tevens één van de lelijkste pleinen in heel Nederland. |
![]() |
|
Ik weet het eigenlijk niet. Ik ben aan het nadenken waar ik wel eens gewinkeld heb:
Amsterdam: mij wat te druk om te winkelen, ik vind er nooit wat ik zoek. Op zich vind ik het een heerlijke stad om naar toe te gaan. Utrecht: leuke stad om te winkelen, gezellig centrum Rotterdam: ben ik maar een keer geweest, ik vond het niet zo geweldig (maar het is al een paar jaar geleden, dus ik weet het ook niet meer zo goed) Arnhem: gezellige stad. Kom ik wel eens als ik bij een vriendin in Wageningen logeer. Groningen: daar ben ik wel erg thuis, ik heb er een jaar gestudeerd en ik kom er graag. Leeuwarden: zit ik nu een jaar op school, maar ik heb een hekel aan de stad. Waarom precies weet ik niet, maar ik kom er niet graag. Assen: daar heb ik een aantal keren gewinkeld en ik vond het niks. totdat ik er de vorige keer was, toen had ik het er wel naar mijn zin. Wellicht speelt de persoon die je meeneemt ook wel een grote rol? Den Bosch: een keer geweest, dat beviel me ook wel, maar ik ben wel erg lang onderweg om er te komen... Veel meer steden kan ik even niet verzinnen waar ik ben geweest.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zijn volgens jouw de mooiste steden van de wereld? Verwijderd | 25 | 13-12-2014 15:22 | |
Algemene schoolzaken |
Waar Geneeskunde studeren lollol | 52 | 22-12-2004 11:34 | |
De Kantine |
wat is de leukste stad waar je ooit bent geweest? (in ned) Verwijderd | 111 | 01-04-2004 17:28 | |
De Kantine |
Leukste stad ter wereld Guissie | 69 | 01-02-2004 14:04 | |
Lifestyle |
de leukste steden in NL muziekvlinder | 35 | 22-04-2003 12:00 | |
Lifestyle |
De grote winkelsteden topic! bubbeltjes | 62 | 12-05-2002 20:01 |