Advertentie | |
|
![]() |
|
ik moest een x egt ernstig kotsen....ik ren naar de steeg achter het huis...ik kotsen...maar een vriend van me (ook dronken) dagt dat ik over mn voeten kotste...dus trektie mn benen onder me vandaan...en ja hoor daar lag ik in mn eigen kots
|
Verwijderd
|
Ik heb op Terschelling geprobeerd onder invloed van extreem veel drank en joints een jutenjeep in mijn eentje op zijn kant te leggen. liep af in een achtervolging te voet met twee juten achter me aan. Ik kom al mijn hele leven op Terschelling en heb twee juten die daar woonde af weten te schudden in hun eigen dorp
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben een keer in een sloot gesprongen, maar gelukkig belandde ik op een soort vlondertje. voor de rest niks schokkends.
ja op mn 16de verjaardag, met een emmer kotsend op de bank, en toen kwamen er opeens nog mensen langs, ik was wel ziek maar had ontzettende lol en bood ze zelfs nog wat te drinken en wat te eten aan. moet er vast heel komisch uit hebben gezien. |
![]() |
|
Gister toen we terug kwamen van een verjaardag draaide stijn (schizox) ineens rechtsaf recht tegen een muur, ik ren eropaf en schreeuw: kuthoop, wat ik natuurlijk niet deed, hij keihard rennen, POENK, met zijn kop tegen de muur.
|
![]() |
ik was op stap en had al wat teveel gedronken en geblowt
![]() ![]()
|
Onne en ik op lowlands een vrouw ervan weten te overtuigen dat we onze hanekammen met stierensperma omhoog zette... ze had aan m'n kam gezeten, en ze zat heel wazig te kijken en haar hand af te vegen aan haar broek, alsof ze iets smerigs had aangeraakt. toen is ze 'r heel snel vandoorg gegaan, helemaal nerveus.
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke rolprent heb jij als laatste gekeken? Vertel het me. Verwijderd | 500 | 11-02-2013 11:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Lachwekkende examens en luie leerlingen, of toch niet? (Column over de examenfouten) columnmannetje | 10 | 29-06-2008 20:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voorzitter LPF opgepakt voor bedreiging eigen partij ikkeleerlinge | 63 | 15-11-2004 10:14 | |
Films, TV & Radio |
Vanavond 22:30 COMMANDO kever | 13 | 07-05-2004 23:00 | |
Lifestyle |
hoe val jij op? kleutertje | 132 | 31-07-2003 20:34 |