Oud 20-05-2003, 01:02
Verwijderd
Omdat 't cabinet zo sneu is geweest om te bezuinigen, zijn er dus geen plekken meer over in de Nederlandse landmacht, iig niet in de gevechts clusters.

Het was dus een moeilijke keuze (not) tussen het Franse vreemdelingen leger of de Britse landmacht (I love my British passport).

Ik ga dus proberen om bij de 'paras' te komen, oftewel de paratroopers elite-achtige onderdeel. Hiervoor is een goeie conditie nodig, en dit is me al verteld door de desbetreffende mensen.

Maarrrrrrrrrrrr, nu mijn vraag aan jullie : Mijn conditie is al goed genoeg denk ik, want daar zorgen ze wel dat je conditie goed genoeg is. Ik heb dus van nu tot eind augustus om te trainen, heb geen school, geen werk, alleen maar vrije tijd en een all in abbo op de sportschool waar ik letterlijk alle apperaten enzo tot mn beschikking heb.

Wat voor trainingsschema raden jullie aan ? Ik dacht eraan om elke dag te gaan zwemmen, bovenop de benodigde kracht en conditie training, maar misschien is dat teveel van et goeie.

Er lopen hier best wat 'fitness experts' rond dus plz reageer.

`Gary
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2003, 07:31
Thomas
Thomas is offline
Interval-looptrainingen waarbij je hele korte stukjes moet sprinten.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 13:32
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nou aangezien je een all-in abonnement hebt bij een SPORTschool zitten daar dus de mensen waar je dit soort vragen aan kwijt moet. Ik weet absoluut niet wat je lichaamsbouw is en wat je als resultaat wil. Ik kan ook niks testen, dus hier kom je niet verder.
Oud 21-05-2003, 18:46
Ða kiwi
Ða kiwi is offline
Ik gah zelf een sportopleiding doen

en met die test die ik daar bij moest doen had ik veel aan me sprongkracht

dus meschien ken je da ook trainen
Oud 21-05-2003, 19:01
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
dmtdmt schreef op 20-05-2003 @ 02:02:
Omdat 't cabinet zo sneu is geweest om te bezuinigen, zijn er dus geen plekken meer over in de Nederlandse landmacht, iig niet in de gevechts clusters.

Het was dus een moeilijke keuze (not) tussen het Franse vreemdelingen leger of de Britse landmacht (I love my British passport).

Ik ga dus proberen om bij de 'paras' te komen, oftewel de paratroopers elite-achtige onderdeel. Hiervoor is een goeie conditie nodig, en dit is me al verteld door de desbetreffende mensen.

Maarrrrrrrrrrrr, nu mijn vraag aan jullie : Mijn conditie is al goed genoeg denk ik, want daar zorgen ze wel dat je conditie goed genoeg is. Ik heb dus van nu tot eind augustus om te trainen, heb geen school, geen werk, alleen maar vrije tijd en een all in abbo op de sportschool waar ik letterlijk alle apperaten enzo tot mn beschikking heb.

Wat voor trainingsschema raden jullie aan ? Ik dacht eraan om elke dag te gaan zwemmen, bovenop de benodigde kracht en conditie training, maar misschien is dat teveel van et goeie.

Er lopen hier best wat 'fitness experts' rond dus plz reageer.

`Gary
Voor JOU is het misschien sneu dat er op het leger bezuinigd word. Bedenk wel dat het geld aan andere dingen besteed kunnen worden die op het ogenblik belangrijker zijn. Onderwijs bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 20:44
Ða kiwi
Ða kiwi is offline
FUCK ONDERWIJS

IK HEB UT WEL PRIMA ZO OP SCHOOL GAAT GOED GENOEG

al dat gezeik dat er te kort is

we hebben boem mooie pc op onze school
mooi netwerkie gewoon alles

dus van mij mogen ze best wel het leger money geven
Oud 21-05-2003, 21:35
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Ða kiwi schreef op 21-05-2003 @ 21:44:
FUCK ONDERWIJS

IK HEB UT WEL PRIMA ZO OP SCHOOL GAAT GOED GENOEG

al dat gezeik dat er te kort is

we hebben boem mooie pc op onze school
mooi netwerkie gewoon alles

dus van mij mogen ze best wel het leger money geven
je gaat dezelfde opleiding doen als ik nu doe. Je merkt snel genoeg dat ze beter geld in jouw opleiding kunnen gaan steken, want dat maakt het net even wat makkelijker.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten