Oud 26-05-2003, 16:56
Some
Some is offline
Hallo, we hebben het nu een paar keer gedaan, ik en mn vriendin maar we zijn nog niet met 'het doen' (neuken om het maar te zeggen) klaargekomen. Oke de eerste keer ging het heel moeizaam kwam die er niet eens in, de tweede keer wel maar veel pijn bij haar en derde keer had ze heel weinig pijn maar we kwamen niet klaar. Het lijkt wel alsof me eikel niet genoeg wrijving krijgt ofzo. Ik denk dat het ook door de condoom komt daardoor kan me velletje niet genoeg bewegen, vind het best klote dingen maar goed dat ze aan de pil gaat. Volgens mij (klinkt stom) was het te nat dat het MET die condoom om juist te soepel glijdt. Ik denk dat zonder condoom al wat beter gaat en fijner is....
Maar door die NIET genoeg wrijving werd de mijnes ook wat slapper.... ik denk dat het door die wrijving komt dan want een verkeerde kut of lul bestaat niet echt, want de mijnes is gemiddeld geef ik toe. (volgens haar iets te groot) Hoe kan dit? Beweeg ik niet goed of moet ik is een ander standje proberen of oefening baart kunst??
Want als ze me trekt (hehe) voel ik al veel meer..(wrijving)

IEmand tips of moet het gewoon geduld hebben... of is ze niet geil genoeg waardoor me pik slapper wordt....
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:04
poesiefox
poesiefox is offline
Er zijn zoveel beginners met jouw probleem. Het voelt heel anders dan aftrekken, en daarom lukt het niet. Je moet er aan wennen. Ik vrees dat je er in je vrijgezellentijd wat al te stevig aan gesjord hebt, en nu zul je het op een andere manier moeten leren, want als je als een gek in haar gaat liggen raggen om maar meer wrijving te krijgen, dan doe je haar alleen maar pijn.

Even een tijd niet masturberen, dan gaat het vanzelf beter. Als zij je afzuigt, voelt dat ook veel subtieler dan dat geruk en gepomp. Maar veel lekkerder, dus het is een goeie ruil.
Oud 26-05-2003, 17:30
Drizzt
Drizzt is offline
Hoezo beweegt je velletje niet genoeg? Doe je wel de voorhuid naar achteren als je het condoom omdoet? Dan zou je toch wel enige stimulatie moeten voelen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 17:54
Some
Some is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 26-05-2003 @ 18:30:
Hoezo beweegt je velletje niet genoeg? Doe je wel de voorhuid naar achteren als je het condoom omdoet? Dan zou je toch wel enige stimulatie moeten voelen
ja anders krijg je hem moeilijk om.... maar ik denk wat poessiefox zei.... ruk regelmatig
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten