![]() |
||
![]() |
Citaat:
thnx iedereen voor de tips |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Allereerst ga je je, wanneer het de eerste keer niet lukt, een beetje spannen.. Dat moet je dus niet doen. Hoe je dat kan voorkomen? Laat hem je vingeren, eerst beetje oppervlakkig, zodat je je ontspant en dan word je vanzelf vochtig.. dan kan hij met een vinger in je komen en even zo doorgaan.. dan twee vingers en daarna kan je wel gaan proberen. Verwacht niet dat het allemaal ineens erin floept.. Wat mijn vriend en ik deden was 'aankloppen' hij duwde telkens tegen me aan, maar hij probeerde niets in me te rammen.. Door dat duwen (aankloppen meer) raak je weer vochtig en uiteindelijk voel je wel wanneer je 'wijd' genoeg bent.. Dan kan het zijn dat het eventjes pijn doen, laat hem dan ook niet meteen rammen, maar gewoon rustig naar binnen gaan... Lukt vast wel ![]() Met iets onder je kont (zodat je bekken gekanteld zijn) lig je precies goed voor de 'baan' die de penis moet maken, gaat dus wat 'vloeiender' dan... Succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Sims 3 trap lukt niet StarKittyKawaii | 3 | 24-03-2016 19:56 | |
Seksualiteit |
Nat worden lukt niet! IkkeLief | 8 | 12-04-2015 10:44 | |
Psychologie |
Ik weet het gewoon niet meer, misschien jullie wel? KirstenR | 11 | 28-10-2009 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Het gaat niet over, wat moet ik hiermee? Dice94 | 7 | 10-07-2009 01:42 | |
Seksualiteit |
Het lukt niet zelfs na een half uur hetluktnietje01 | 13 | 20-05-2008 22:31 | |
Seksualiteit |
Het lukt niet :s DaRK GiRL X | 21 | 10-03-2003 16:57 |