Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2002, 21:44
In Eternity
In Eternity is offline
Ik heb het nou al 3x geprobeerd met mijn vriend, maar het lukt gewoon niet! Hij komt er niet in. Glijmiddel werkt ook niet, en mijn onderlichaam iets optillen ook niet...

Iemand nog tips?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 22:26
Thomas
Thomas is offline
Neem er de tijd voor. Ik weet dat dit afgezaagd klinkt maar doe het eens. Maak je vriend helemaal gek door middel van een lang voorspel. En zorg dat je vriend jou ook verwend. Alleen als jullie allebei lekker geil zijn zal alles vanzelf gaan. Dus mijn advies: neem er eens lekker de tijd voor!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 12:21
eztah
eztah is offline
Het is heel normaal dat het in het begin niet lukt, heb ik ook gehad..
Je moet er iid de tijd voor nemen, lang voorspel, en dan probeer je het, en je stopt gewoon als het pijn gaat doen. Op een gegeven moment lukt het echt wel, je moet er gewoon geduld voor opbrengen..
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 02:27
Sir Smoke-A-Lot
Sir Smoke-A-Lot is offline
ander standje?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 08:04
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
leg een kussentje onder je kont zodat je je bekken kantelt
Oud 10-12-2002, 09:33
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
leg een kussentje onder je kont zodat je je bekken kantelt
werkt echt waar! Mijn vriendin doet dat ook!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2002, 19:54
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
werkt echt waar! Mijn vriendin doet dat ook!
dan ga ik jullie wijze raad ook maar es opvolgen thanx (K)
Oud 11-12-2002, 20:57
She-wolf
She-wolf is offline
Sorry als ik nu pessimistisch klink, maar ik wou het ook doen met een ex van mij, en ja het lukte ook niet (maar ik wou het echt wel), na een week heeft hij het uigemaakt en ik was maar wat blij dat ik het niet gedaan had (of dat het dus niet gelukt was). Weet je dus zeker dat je met hem sex wil?
Anders zou ik zeggen, probeer je zoveel mogelijk te ontspannen, als je hem echt graag ziet, dan lukt het uiteindelijk wel hoor!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 07:00
NecroDopey
NecroDopey is offline
Citaat:
She-wolf schreef:
Sorry als ik nu pessimistisch klink, maar ik wou het ook doen met een ex van mij, en ja het lukte ook niet (maar ik wou het echt wel), na een week heeft hij het uigemaakt en ik was maar wat blij dat ik het niet gedaan had (of dat het dus niet gelukt was). Weet je dus zeker dat je met hem sex wil?
Anders zou ik zeggen, probeer je zoveel mogelijk te ontspannen, als je hem echt graag ziet, dan lukt het uiteindelijk wel hoor!
Met volgende jongens geen problemen meer gehad?
Concrats btw
Oud 12-12-2002, 08:01
Magical Vegetto
Magical Vegetto is offline
give up!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 11:23
miro
miro is offline
Blijven proberen, t begin is vaak moeilijk. Oefning baart kunst. Omdat t niet lukt ga je je juist extra spannen en dan lukt t helemaal niet.. Relax gewoon en blijf proberen, dan lukt t zeker.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 17:17
She-wolf
She-wolf is offline
Citaat:
NecroDopey schreef:
Met volgende jongens geen problemen meer gehad?
Concrats btw
Neen, meer problemen met de exen
en thanks voor de concrats
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 19:41
Verwijderd
misschien heeft het enige zin als hij eerst ehm wat vaker zijn handen gebruikt zodat je er zeg maar aan went...? ik weet niet of dit biologisch mogelijk is, maar dat je een beetje oprekt zeg maar...? en voor de rest, wat hierboven al werd gezegd...
Met citaat reageren
Oud 12-12-2002, 20:07
In Eternity
In Eternity is offline
Citaat:
She-wolf schreef:
mjah, we hebben morgen een jaar en voor et eerste geprobeerd in..augustus ofzo. we willen het allebei met elkaar, dus dat is echt geen probleem.

thnx iedereen voor de tips
Met citaat reageren
Oud 13-12-2002, 10:01
Verwijderd
Citaat:
In Eternity schreef:
Ik heb het nou al 3x geprobeerd met mijn vriend, maar het lukt gewoon niet! Hij komt er niet in. Glijmiddel werkt ook niet, en mijn onderlichaam iets optillen ook niet...

Iemand nog tips?
Dat had ik ook, duurde heel lang.
Allereerst ga je je, wanneer het de eerste keer niet lukt, een beetje spannen.. Dat moet je dus niet doen. Hoe je dat kan voorkomen? Laat hem je vingeren, eerst beetje oppervlakkig, zodat je je ontspant en dan word je vanzelf vochtig.. dan kan hij met een vinger in je komen en even zo doorgaan.. dan twee vingers en daarna kan je wel gaan proberen. Verwacht niet dat het allemaal ineens erin floept.. Wat mijn vriend en ik deden was 'aankloppen' hij duwde telkens tegen me aan, maar hij probeerde niets in me te rammen.. Door dat duwen (aankloppen meer) raak je weer vochtig en uiteindelijk voel je wel wanneer je 'wijd' genoeg bent.. Dan kan het zijn dat het eventjes pijn doen, laat hem dan ook niet meteen rammen, maar gewoon rustig naar binnen gaan... Lukt vast wel
Met iets onder je kont (zodat je bekken gekanteld zijn) lig je precies goed voor de 'baan' die de penis moet maken, gaat dus wat 'vloeiender' dan...

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten