Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Shoarma hangt aan het spit maar dat draait niet rond(bij de meesten) en wordt niet echt heel heet verwarmd. Ze snijden stukken vlees af en leggen het daarna onder de grill waarna het in bijv. ee broodje wordt gedaan. Doner betekent "draaiend" dit hoort dus rond te draaien en gewoon tegelijkertijd gegrilled te worden, je hoeft het dus alleen maar af te snijden en in bijv. in een broodje te doen. Waar kebab voor staat weet ik niet.....(t soort)vlees misschien.
||
Citaat:
Pizza Shoarma is inderdaad super lekker.Maar alleen zo asocial duur. Ik houd het deze maand op een bakkie friet. Peace
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Heerlijk ! Knoflooksaus erbij en stinken maar ! Fun 4 two
|
neeeeeeee echt af-schu-we-lijk
ik begrijp er helemaal niks van, dan komen we uit de kroeg en staat het stapmvol bij de doner-zaak (ik moet altijd mee met vrienden die daar dan ook trek in hebben) iew ik moet er niet aan denken (nou eet ik sowieso al geen doner, maar zeker niet om 3u 's nachts..) van de week ging die toko dicht, toen hebben ze bij ons in de keuken friet staan bakken ![]()
||
Citaat:
Helemaal mee eens met lekker veel saus knoflook saus
|
Maarrehm ben ik dan de enige die met twee grote glazen melk na het uitgaan het voor die avond (lees: morgen) wel gezien heeft en dan zijn bed induikt?
Ik krijg alleen maar meer dorst van die zooi, zeker als ik net terug kom van het uitgaan... (even voor de fans: van alcohol raak je gedehydrateerd (dorst naar water dus), dus als je niet helemaaaal gaar wil zijn, kun je 's ochtends nog beter een sloot water (of melk) drinken zodat de effecten van dehydratatie (droge bek m.n.) minder zijn). Maar goed al met al geen "vage" prut voor mij na het uitgaan...Ik haal dat met die shoarma wel in tijdens het avondeten ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Roti & Shoarma.. Records070 | 6 | 14-02-2012 17:33 | |
Eten & Drinken |
hoe haa shoarma!!! Talon | 11 | 30-01-2006 19:57 | |
Eten & Drinken |