Oud 24-05-2003, 20:16
non
non is offline
kscheer mn benen normaal altijd maar aangezien k best donkere haartjes heb en ze zo achterlijk snel terugkomen ben ik het zat. dus ik dacht, ik ga mn benen maar es n keer proberen te harsen.
kheb het spul nou al gekocht (koude hars ofzow, niet heel gevaarlijk.. schijnt) maar alsk normaal mn wenkbrouwen enzo epileer (ik denk dat ik de dikte van die haren ongeveer wel kan vergelijken met die op mn benen ) dan groeien ze vaak in... en bij mn bikinilijn trouwens ook vaak. maja das dan maar 1 haartje per keer, heb ik dan straks mn hele benen vol ingegroeide haartjes?? dan moet ik er toch nog maar es over nadenken ofk het wel wil...

iemand ervaring???

Laatst gewijzigd op 24-05-2003 om 20:23.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 09:39
Quiana
Quiana is offline
Afwisselen.

Na een paar keer (2/3?) epileren een keertje scheren.
Oud 25-05-2003, 11:12
Miracle
Miracle is offline
Ik heb echt geeeeen idee wat je met ingroeien bedoelt
Oud 25-05-2003, 12:27
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
dat verschilt per persoon. als ik jou was zou ik eerst een klein stukje proberen, dan is het ook niet zo erg als er wat haartjes ingroeien. kun je daarna bedenken of je je hele been wilt harsen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 12:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
dreen schreef op 25-05-2003 @ 12:12:
Ik heb echt geeeeen idee wat je met ingroeien bedoelt
haartjes die met het einde niet naar buiten uitsteken, maar onder de huid blijven zitten. Je ziet ze dus wel, maar kan ze d'r niet uithalen, tenzij je je huid openhaalt, wat ook weer lelijk is.

en ik heb daar ervaring mee, want ik heb ook met zo'n epileerapparaat m'n benen proberen te ontharen. Een klein stukje gedaan en meer dan de helft van de haartjes groeide dus in!! dat doe ik nooit meer, maar ik zou aan jou voorstellen: doe eerst een heel klein stukje (op een plek waar het het minst erg is als daar wat ingegroeide haartjes zitten).
Oud 25-05-2003, 12:53
poesiefox
poesiefox is offline
Als je daar op een andere plek op je lichaam al last van hebt, is da kans groot dat ze ook op je benen gaan ingroeien. Wist ik maar waar het door kwam, maar helaas, ik heb er ook last van, of ik nu met een pincet of een apparaat epileer. Kon ik dus mijn benen helemaal kapotscrubben...

Ik scheer wel. Is ook pijnloos.
Oud 25-05-2003, 14:06
Soof18
Soof18 is offline
Hebben veel mensen hier ervaring met zo'n epileer-apparaat, zo'n soort scheerapparaat, dat epileert? Ik wil eigenlijk wel zo'n ding aanschaffen, maar ik heb geen idee of het goed werkt, of de haartjes weer snel terugkomen en of het veel pijn doet.... dus?
Oud 25-05-2003, 19:15
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik heb een epileerapparaat. Heb het 1 keer gebruikt maar ik heb het er echt niet voor over, doet echt heel veel pijn
Maarja, het resultaat is wel erg mooi.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 20:44
**FrenchKiss**
**FrenchKiss** is offline
uhmz, als je goed desinfecteerd voor en na de tijd zul je hier waarschijnlijk minder last van hebben...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 11:50
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Soof18 schreef op 25-05-2003 @ 15:06:
Hebben veel mensen hier ervaring met zo'n epileer-apparaat, zo'n soort scheerapparaat, dat epileert? Ik wil eigenlijk wel zo'n ding aanschaffen, maar ik heb geen idee of het goed werkt, of de haartjes weer snel terugkomen en of het veel pijn doet.... dus?
ik heb zo'n epileergeval, het valt mij nogal tegen. Misschien doe ik het op de verkeerde manier, zijn mijn benen raar of ligt het aan het apparaat, maar het lukt me niet alle haartjes weg te halen. ook komen ze heeel snel terug dus volgens mij breekt ie veel haartjes af ipv ze uit te trekken. Een deel van de haartjes groeit in, heeeeel irritant want hoe haal ik die eruit zonder wondjes te krijgen?? Ik heb dat ding nog maar pas, maar ik denk dat ik weer over ga op scheren. Moet wel vaker maar dan zijn mijn benen tenminste mooi. Het doet bij mij trouwens geen pijn, vooral nu ik het een paar keer gebruikt heb. Maar dat kan ook komen doordat ie de helft van de haartjes niet epileert.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 21:38
Verwijderd
Citaat:
de ijsprinses schreef op 26-05-2003 @ 12:50:
ik heb zo'n epileergeval, het valt mij nogal tegen. Misschien doe ik het op de verkeerde manier, zijn mijn benen raar of ligt het aan het apparaat, maar het lukt me niet alle haartjes weg te halen. ook komen ze heeel snel terug dus volgens mij breekt ie veel haartjes af ipv ze uit te trekken. Een deel van de haartjes groeit in, heeeeel irritant want hoe haal ik die eruit zonder wondjes te krijgen?? Ik heb dat ding nog maar pas, maar ik denk dat ik weer over ga op scheren. Moet wel vaker maar dan zijn mijn benen tenminste mooi. Het doet bij mij trouwens geen pijn, vooral nu ik het een paar keer gebruikt heb. Maar dat kan ook komen doordat ie de helft van de haartjes niet epileert.
Volgens mij klopt er dan idd iets niet. Ik heb dat epileren een jaar of 5 geleden een aantal keer gedaan, maar het deed bestwel pijn. Nou ja, het went natuurlijk wel na een paar keer, maar je voelt het bestwel. Maar ik geloof wel dat alle haartjes er gewoon uit gingen. En daarna had ik altijd allemaal rode, pijnlijke bultjes op m'n benen, gewoon omdat die haartjes er met zulk grof geweld uit werden getrokken.. Die bultjes waren na een dag ofzo wel weg, maar ik vond het ontzettend lelijk, dus daarom ben ik er toen maar mee gekapt.

Nu blijf ik bij m'n Gilette Venus
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten