Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2002, 13:53
Balance
Balance is offline
ik heb een poosje terug een nieuw apparaat gekocht dat lijkt op een soort van ladyshave maar een soort van trekkende beweging maakt naar het haartje waardoor hij er helemaal uit wordt getrokken, het is dus een soort van epileren achtig iets...
daardoor zouden haartjes dan ook een paar weken weg blijven..
nou heeft het de eerste paar keren best wel goed gewerkt (ook al deed ik maar kleine stukjes want het is wel heel pijnlijk) maar na de laatste keer dat ik m'n benen ging scheren daarmee deed het ook erná pijn, dat is normaal niet zo!

nou dacht ik er niet zoveel bij na alleen nu blijkt dat heel veel haartjes naar binnen zijn gegroeid of ingegroeid zijn (ik weet niet precies hoe je dat zegt)
het doet een klein beetje pijn en het is ook een beetje rood om elk haartje heen.

maar wat moet ik daar nou meedoen? er uit trekken met een pincet leek me de beste oplossing, maar na een paar haartjes zie ik dat je toch ook een beetje huid meeneemt bij het losmaken van zo'n haartje en dat het dan alleen maar roder wordt... maar moet ik het dan gewoon zo laten? of toch maar wel eruit halen?

is er iemand die ook wel eens ingegroeide haartjes heeft gehad en tips heeft of die weet wat je het beste kan doen daarmee?
alvast bedankt!
Oud 01-03-2002, 15:05
lake bodom
lake bodom is offline
hm nooit gehad, maar hoe kunnen haartjes nou ingroeien dan? misschien is t wel rood, omdat t pijn deed, en er hard aan getrokken is.. hm ik kan je verder niet echt helpen ermee, maarja succes dan maar
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 15:20
Balance
Balance is offline
ben later nog ff op andere sites gaan zoeken en weet wel hoe die haartjes ingroeien, dat gebeurt schijnbaar als je tegen de haarrichting in scheert...

maar ja, hoe je d'r aan komt weet ik nu dus, maar hoe kom je d'r af?
Oud 01-03-2002, 17:02
~Miracle~
~Miracle~ is offline
Ik heb zelf ook eenpaar ingegroeide haartjes, maar zitten die van jou helemaal onder je huid? Als het zo'n klein bobbeltje is, moet je het geloof ik met een gedesinfecteerd pincet eruittrekken. Iig, dat las ik in een stukje over de baard van een man.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:12
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Ikzou ze er wel uittrekken voor tgaatontsteknofiets anders engs
Oud 01-03-2002, 22:23
Balance
Balance is offline
nee ze zitten niet helemaal onder m'n huid.. het uiteinde van zo'n haartje zit zeg maar weer in/onder m'n huid, dus het lijkt eigenlijk alsof het aan beide kanten vast zit, maar dat is eigenlijk dus maar aan één kant... kweet niet of het nou nog te volgens is

denk dak ze d'r maar wel uit ga halen met zo'n pincet dan, want op ontstekingen ofzo zit ik ook niet te wachten!
bedankt
Oud 04-03-2002, 09:36
Verwijderd
heb ik ook gedaan, met zo'n epileer-apparaatje toen ik 14 was ofzow, kweeniemeer.
iig, ben ik ermee gekapt, precies om deze reden: ingegroeide haartjes.
Je kunt ze met een pincet wegkrijgen idd.
En mn moeder had een soort "schuurpapier" voor je benen (zo noem ik het maar hoor, moet je eens bij de drogist kijken.) met draaiende bewegingen "schuur" je je beenhaar zeg maar weg. Zo komen die ingegroeide haartjes ook een beetje los.

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten