Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit meen ik echt: wat boeit het wat er hip is, moet je nou echt altijd mode hebben om je aan vast te houden? Ik vind het een beetje kortzichtig dat je iedere keer dat er een of andere nieuwe look op de markt komt meteen je hele image aan gaat passen. Rodina leg me alsjeblieft eens uit waarom toch jou fetisch met mode? Verder heb ik echt geen flauw idee wat er in gaat komen maar ik heb het echt gehad met de hele tijd "alternatieve"(aargh wat een kut woord) dingen jatten zoals daar was de neppunk look en de riemen met kettinkjes en ik kan zo nog wel effe doorgaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De vraag die jij nu stelt is dezelfde als 'ik snap echt niet waarom die alto's altijd in die afgetrapte vodden lopen' of 'waarom die alto's zichzelf altijd verminken met stukjes metaal'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vroeg het me serieus af. Waarom toch allemaal als een kudde schapen het zelfde aantrekken en achter elkaars reet aanlopen. Ik probeer geen flame te veroorzaken o.i.d. Ik wou het eens weten en omdat het me opvalt dat Rodina ongeveer wel iedere dag topics opent over nieuwe trends dacht ik: laat ik het maar eens vragen hier. |
![]() |
||
Citaat:
Wat mij zo trekt aan mode? De ontwerpen, het idee er achter. Een goede collectie is méér dan een paar lappen stof aan elkaar gestikt. Dat idee, die filosofie dát trekt me aan mode. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 13:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Puntschoenen hebben haar beste tijd ook wel gehad denk ik. Wat jullie?
||
Citaat:
maar wat verder in wordt, hoeden, opvallende sieraden, glittertjes.
|
maar.. fluor is wel grappig, alleen ik weet niet of het voor de winter leuk is. Het licht wel mooi op bij mijn blacklight..
owja.. 1 lange oorbel vind ik dus niet zo.. ik hou sowieso niet van lange oorbellen
||
Citaat:
2. Schrijf normaal. 3. Doe een cursus Nederlands. 4. Doe een typcursus. 5. Waarom moeten mensen hier altijd over zeiken? Laat de gene die hierin geïnteresseerd is gewoon de mode volgen. Wat boeit jou dat nou. Voel jij het in je portomonnaie? Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 16:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als jij nu even je pc het raam uitflikkert, hoef ik jouw mislukte geblaat nooit meer te lezen. En in principe corrigeer jíj de slaaf. Dús, ben jij de slaaf in dit geval. Forumslaaf! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarvoor denk je dat een forum bestaat sjakie. Hij mag zn mening geven als ie het wilt . En voor de rest heeft ie gewoon gelijk, het is gewoon zielig dit. En wat lul je nou eigenlijk, wat je zegt slaat echt nergens op :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kleding:
-poppeschoentjes (ballerina's) -fluor vrees ik ![]() -leggings onder een rokje (opvolger van beenwarmers) -korte wijde rokjes -fladderrokken met sixties prints -de taille gaat weer omhoog Accecoires: -afrikaanse sieraden met rood en hout -grote tassen met prints -plastic sieraden in één kleur (dus geen fluor alto bandjes ![]() |
![]() |
|
Gisteren te veel Fluor shirts bij dames gezien, deed gewoon pijn aan je ogen. Ik vind die dingen zoooo lelijk. (maar het handige is dat je op tijd weg kan duiken omdat je ze al van verre ziet aankomen.) Ook heb je met zo'n shirt geen licht meer nodig op je fiets
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie echt hip op het moment? Muzzle | 113 | 07-06-2005 16:30 | |
Muziek |
Beste album 2003 [hip hop] Cheops | 28 | 24-12-2003 23:41 | |
Muziek |
Hip Hop hoe????????? ESCO | 51 | 18-06-2003 22:11 | |