Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dit is een achterhaalde betkenis van hipheid. nu raakt iedereen weer in de war. maar gaat dit nu om de betkenis avn het woord? of de hippe mensen wel echt hip zijn? of de mensen die zich hip noemen, volgens het woordenboek ook hip zijn? zelfde discussie als bij bijv alto's omdat het oorspronkelijk van alternatief komt en dat het dan dus wel écht anders zou moeten zijn. maar hip is gewoon een benaming.
||
Verwijderd
|
Citaat:
*geeft quest for hipness maar op* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hip ben je als je dat zelf wil! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mensen maken een beeld van je, en wanneer je dat vaak genoeg hoort etc ga je je daar steeds een beetje meer aan aanpassen. Hippe mensen lopen een stuk op de trends voor, zijn niet bang om af te gaan, zijn intelligent, maar wel vriendelijk/sociaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan, dan kun je zelfs hip zijn als je er zo on-trendy bijloopt als ik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Kinders, luister nou maar gewoon naar de wijze woorden van freakjuh, dan komt het nog wel goed met jullie.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
is het 'hip' om alles en iedereen die anders is dan jijzelf maar af te zeiken?
jij generaliseert een klein groepje.. een groepje aso's dat je 1x hebt gezien die er 'trendy' uitzagen en daarom is iedereen die de mode een beetje volgt arrogant etc. iedereen is anders, helaas zijn er nog steeds mensen die denken dat alleen zij 'anders' zijn. ben trouwens een x een discussie aangegaan met een stel 'alto's' die me 'mode-popje' noemde.. hun argument was dat ik hun kut-alto had genoemd, wat niet zo was. alto's zijn in feite dus n soort racisten die andere mensen in hokjes duwen terwijl ze daar fel tegen zijn, al zijn ze wel grappig ![]() |
![]() |
|
hip... ik ben geloof ik per ongeluk hip...
ik kwerd 2jaar geleden uitgelachen om mijn all stars, waah nu dragen juist díe mensen ze... ik werd vorig jaar uitgelachen om mijn beenwarmers en kniekousen.. ja, wat draagt men nu??? ik heb de sticker 'alto' opgeplakt gekregen, maar ik vind het allemaal zo dom, mensen maken zich zo druk om wat ze zijn.. ik vind het onzin. allemaal!! een broek met vlekken... dát is hip...
|
hip? je bedoelt true
![]() in iedere subcultuur ongeveer heb je de 'elite' die zichzelf als true beschouwt, en die gaan ook alleen maar om met anderen truee mensen. dit geld zowel voor de kakker- als voor de goth, punk of whatever scenes. deze trueheidskwestie is volgens mij sowieso iets van alle tijden, ofzo. alleen vraag ik me af, wie bepaalt er wie true is en wie niet.. die elite bevestigd het waarschijnlijk de hele tijd bij elkaar, dat ze true zijn
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens , je ziet mensen met Knie kousen niet in het openbaar hoor meestal in feesten discotheken Enne ..Trendy is gewoon Hip.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat is jouw 'waist-hip ratio'? Signy | 60 | 11-04-2007 12:16 | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie echt hip op het moment? Muzzle | 113 | 07-06-2005 16:30 | |