Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zoiets als meisje die vrolijk naar buiten zit te staren, blauwe lucht met van die mooie witte wolkjes *knufft maaike*
|
Het is goed qua opbouw
Het leest fijn weg Mooi die beginwoorden! Orgineel woordgebruik; alleen 'kwadraat' komt mij ietswat gedwongen over in rijm, maar qua betekenis goed. Er spreekt hoop uit -Ik-zweef-als-het-ware-door-het-gedicht-gevoel ![]() Een heerlijk gedicht om te lezen.... (L) Mariamne
Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 10:01. |
![]() |
|
Btw nog een tipje; het leest vloeiend weg, maar qua woordgebruik zou je het dromeriger kunnen maken ;je gebruikt al wel zwevend,dwalend, dansend etc, maar dat de lezer het als het ware kan visualiseren....dat we het voor ons zien....<meer beeldspraak/metaforen..
||
Citaat:
![]() Kwadraat heb ik lang over zitten twijfelen maar ik vond dat hij toch best goed paste. ik vind het ook wel een minder woord in het gedicht, maar toch stoort het me niet echt. ![]() ![]() knuf Maai
||
Citaat:
eens kijken wat ik er in mijn volgende gedicht van kan maken!
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
vraag over second opinion 104635 | 1 | 08-01-2011 16:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kort verhaal] Een liefdesverhaal. Verwijderd | 23 | 16-04-2005 21:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Nachtelijks] Duizendmaal sterven in één nacht. Verwijderd | 13 | 01-11-2004 20:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Een leven Reynaert | 5 | 07-06-2004 11:10 | |
Algemene schoolzaken |
Second opinion??? Rena | 10 | 05-05-2003 13:19 | |
Software & Hardware |
Gezicht: programma om een heleboel plaatjes (bmp) achter elkaar in avi te zetten?? ThomasV | 4 | 10-03-2003 07:41 |