![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan niet precies de grens volgen tussen gewoon en klaarkomen.. En je mag niet te ver gaan, dus?! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
misschien moet ik eens overstappen op iets anders dan handwerk, maar jah, de het gebruik van de tong is vast ook geen garantie voor succes.
|
Verwijderd
|
hajo, veel mensen, vooral meisjes/vrouwen, hebben moeite om bij iemand anders klaar te komen, doordat ze gewend zijn dat het iets is dat je in je eentje doet. Komt vanzelf wel, als het éénmaal gelukt is, dan lukt het vaker
![]() sweetsterretje, ik neem aan dat als je met je vriend Engels spreekt je toch wel redelijk vaardig bent in dingen omschrijven... en dan kun je met hem gewoon afspreken dat je hem op z'n knie tikt (of weet-ik-veel-wat) als je bijna klaarkomt, zodat-ie dan ophoudt... |
![]() |
|
![]() |
Hajo, beffen en vingeren tegelijk is een bijna 10 % garantie, mar luister naar haar aanwijzingen, of laat het haar voordoen. Of laat het haar een keer bij zichzelf doen terwijl jullie aan het vrijen zijn. Jij bent in haar, zij speelt met haar klitje. Kan op zijn lepeltjes, de brug, doggystyle, amazone.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|