Oud 31-05-2003, 11:30
Verwijderd
Hallo, ben net thuis, en was ff nieuwsgierig naar iets. Ik was gisteren met mijn vriend, met een stel vrienden bij mekaar, er was bier aanwezig, en nou goed het was wel gezellig. Ik ben dus blijven slapen, helaas moest ik vroeg weer weg en natuurlijk heb ik met mn vriend het bed gedeeld.
(Ik en hem hebben overigens beiden NIET gedronken) Op een gegeven moment dacht ik dat ik hem randje fietsen zou moeten leren.. want zo vind ik het persoonlijk veel te kort duren. Aan mijn kant dan, nu vraag ik me af... hoe leg je zoiets uit, of hoe hebben jullie dat gedaan. (Ik moet het natuurlijk in engelse termen doen)
Mijn poging gisteravond ging helaas op in lucht omdat het gesprek overging in iets anders, wat toch wel belangrijk was, maar heb het maar laten hangen dus.
Maar goed, mijn vraag dus, aan de meisjes hier, was jullie vriend een natuurtalent-die-zomaar-alles-begreep of moest je hem wel eens wat leren, en hoe?
Volgende keer, ben ik het hem van plan uit te leggen (tis iets moeilijker wat ik weet al de engelse termen niet zo goed maar k), maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Vertel es?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 11:57
Knoop
Knoop is offline
hij moet in zn snikkel bij zn buikwand knijpen als ie n orgasme voelt komen, dan verdwijnt t gevoel en sta je zogezegd weer bij "start"

voordeel is dat je geil blijft en t kan blijven doen.

nadeel: je moet goeie zelf beheersing hebben en ff de sex onderbreken, want als je te lang doorgaat kom je toch
En hij moet niet de hard knijpen anders krimpt zn jantje weer

*tip* als je t doggystyle doet is t wel ideaal dan onderbreek je de sex zo min mogelijk omdat hij er dan goed bij kan (bij zn snikkel dus) en dat scheelt ook tijd
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 12:16
LM
LM is offline
dat knijpen klinkt hip Je kunt forum vrouwtjes dalijk herkennen aan hun blauwe oogjes
Oud 31-05-2003, 13:10
Knoop
Knoop is offline
hoezow blauwe oogjes??
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:12
heropsychodream
heropsychodream is offline
Nooit knijpen. Dat is enorm slecht.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:17
Knoop
Knoop is offline
why? en nu geen bullshit over gesprongen vaten. Das als je dr zown freakin' cockring te lang om laat zitten. Je moet niet hard knijpen of lang. gwoon ff dat het gevoel verdwijnt

heb je alternatieven
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 15:22
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Knoop schreef op 31-05-2003 @ 14:17:
why? en nu geen bullshit over gesprongen vaten. Das als je dr zown freakin' cockring te lang om laat zitten. Je moet niet hard knijpen of lang. gwoon ff dat het gevoel verdwijnt

heb je alternatieven

Denk aan de spannende gebeurtenissen in een bejaardentehuis ofzo. Of aan een overslagstation van de PTT. Een vuilnisbelt, een tochtig perron als je de laatste trein hebt gemist, de tramremise.
Oud 31-05-2003, 15:59
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 16:44
Zanthr
Zanthr is offline
Wat is een tram-remise?
Oud 31-05-2003, 16:46
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Zanthr schreef op 31-05-2003 @ 17:44:
Wat is een tram-remise?
Denk daar nou maar eens goed over na vannacht
Oud 31-05-2003, 17:04
QT
QT is offline
hmmm dat van dat knijpen of zeg maar t dichtdrukken van de urethra heb ik ook weleens gehoord, maar waar je dan precies moet drukken?? in t midden aan de onderkant of niet?

Kan iemand mij anders ff corrigeren ajb?
Oud 31-05-2003, 23:12
Verwijderd
Ik zocht ook reacties ten opzichte van mij, hij bij mij dus als je me nu snapt.
Knijpen k
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 23:14
Verwijderd
Citaat:
QT schreef op 31-05-2003 @ 18:04:
hmmm dat van dat knijpen of zeg maar t dichtdrukken van de urethra heb ik ook weleens gehoord, maar waar je dan precies moet drukken?? in t midden aan de onderkant of niet?

en waar, hoog of laag, (dit is interessant )
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 23:21
Arox
Arox is offline
*zal dan wel natuurtalent zijn*

Er is mij door mijn vriendin nooit wat uitgelegd en ik schijn het heel goed te doen (zegt zij )

Maar het zal vast nog wel komen dat ze mij wat leert, zij is toch verder gegaan al dan mij dus....
Oud 31-05-2003, 23:23
Verwijderd
Maar sommige jongens weten niet 1,2,3 wat randje fietsen is en.. mjah doen ze dit dus ook niet (laat mij vriend nu zo'n geval zijn)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 00:53
LM
LM is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 01-06-2003 @ 00:23:
Maar sommige jongens weten niet 1,2,3 wat randje fietsen is en.. mjah doen ze dit dus ook niet (laat mij vriend nu zo'n geval zijn)
Lijkt me vrij moeilijk
Ik kan niet precies de grens volgen tussen gewoon en klaarkomen..
En je mag niet te ver gaan, dus?!
Oud 01-06-2003, 14:46
Knoop
Knoop is offline
Citaat:
QT schreef op 31-05-2003 @ 18:04:

Kan iemand mij anders ff corrigeren ajb?
hmm gwoon knijpen...je snikkel tussen je vingers nemen, en bij de buikwand ff lekker knijpen..gwoon n keertje kort.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 14:58
italianboy
italianboy is offline
als ik mijn vriendin te vaak op het randje laat fietsen wordt ze chagrijnig haha

t is ook nooit goed..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:02
Knoop
Knoop is offline
altijd gezeik
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:13
hajo
hajo is offline
volgens mij ben ik een kei in het randje laten fietsen (bij mij komt ze gewoon nooit klaar ...)
Oud 01-06-2003, 15:17
Knoop
Knoop is offline
of je vriendin kan gwoon niet komen...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:19
hajo
hajo is offline
Citaat:
Knoop schreef op 01-06-2003 @ 16:17:
of je vriendin kan gwoon niet komen...
Ze kan het wel bij zichzelf, buiten mijn aanwezigheid.
misschien moet ik eens overstappen op iets anders dan handwerk, maar jah, de het gebruik van de tong is vast ook geen garantie voor succes.
Oud 01-06-2003, 15:21
Knoop
Knoop is offline
nee geen garantie, maar t scheelt over t algemeen wel
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:26
hajo
hajo is offline
proberen waard in dat geval.
Oud 01-06-2003, 15:32
LM
LM is offline
Citaat:
hajo schreef op 01-06-2003 @ 16:13:
volgens mij ben ik een kei in het randje laten fietsen (bij mij komt ze gewoon nooit klaar ...)
Wees trots
Oud 01-06-2003, 15:37
hajo
hajo is offline
Citaat:
LoveMaster schreef op 01-06-2003 @ 16:32:
Wees trots
trots?

ik voel me een beetje een mislukte man omdat het me niet lukt eigenlijlk. Ik heb nu een vreselijk trauma denk ik.
Oud 01-06-2003, 16:44
Verwijderd
hajo, veel mensen, vooral meisjes/vrouwen, hebben moeite om bij iemand anders klaar te komen, doordat ze gewend zijn dat het iets is dat je in je eentje doet. Komt vanzelf wel, als het éénmaal gelukt is, dan lukt het vaker

sweetsterretje, ik neem aan dat als je met je vriend Engels spreekt je toch wel redelijk vaardig bent in dingen omschrijven... en dan kun je met hem gewoon afspreken dat je hem op z'n knie tikt (of weet-ik-veel-wat) als je bijna klaarkomt, zodat-ie dan ophoudt...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 17:27
poesiefox
poesiefox is offline
Hajo, beffen en vingeren tegelijk is een bijna 10 % garantie, mar luister naar haar aanwijzingen, of laat het haar voordoen. Of laat het haar een keer bij zichzelf doen terwijl jullie aan het vrijen zijn. Jij bent in haar, zij speelt met haar klitje. Kan op zijn lepeltjes, de brug, doggystyle, amazone.
Oud 01-06-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef op 01-06-2003 @ 15:58:

t is ook nooit goed..
Neej natuurlijk niet
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten