Oud 03-06-2003, 18:39
WolterB
WolterB is offline
Feyenoord wil dat vanaf het volgende seizoen de KNVB opdraait voor de kosten van spelers tijdens hun verblijf bij het Nederlands elftal.Wordt het verzoek niet gehonoreerd,dan stelt de club geen
internationals meer beschikbaar.

De KNVB is niet onder de indruk van het dreigement van de Rotterdammers.De bond verwijst naar de FIFA-reglementen,die
clubs verplichten spelers vrij te geven voor officiële interlands.
De voetbalbond verwijt Feyenoord dan ook dat het Glenn Loovens en Robin van Persie niet beschikbaar stelt voor het duel van Jong Oranje met Wit-Rusland. De twee jeugdinternationals maken met
Feyenoord een trip door Azië.

Bron: NOS-TT

Dit vind ik als feyenoord-fan een hele slechte zaak, al snap ik de afgelopen paar weken al helemaal niet wat van den Herik aan het doen is
Advertentie
Oud 03-06-2003, 18:45
Mitros
Mitros is offline
Van den Herik moet natuurlijk weer wat te zeggen hebben bij Barend en van Dorp

Efin, zolang hun spelers niet ernstig geblesseerd raken dan moet Feyenoord niet zeuren.

Mocht Feyenoord naar de rechter stappen dan moeten ze gewoon de voetbalbelasting voor BVO's schrikbarend verhogen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 18:49
Hallelujah
Hallelujah is offline
Hmmm ik als feyenoordsupporter vind dat egt
ze doen egt veelste gierig met alles man. Ook met spelers kopen enz, altijd wachten totdat ze transfer vrij zijn of kopen ze zo'n ouwe lul omdat ie goedkoper is.

ze zetten zichzelf voor lul
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 18:50
Verwijderd
pff... spelers staan ze niet af aan Nederland onder 21, omdat ze een vriendschappelijke wedstrijd in Azie moeten spelen.

En internationals MOETEN zelfs beschikbaar worden gesteld...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 18:58
Kale
Kale is offline
[QUOTE]WolterB schreef op 03-06-2003 @ 19:39:
[B]Feyenoord wil dat vanaf het volgende seizoen de KNVB opdraait voor de kosten van spelers tijdens hun verblijf bij het Nederlands elftal.

Goeie zaak de spelers zijn eigendom van Feyenoord en als er iets mee gebeurd (als ze geblesseerd zijn wie is er de bupen van? Juist Feyenoord en wat doet de knvb daar voor terug? nix dus Feyenoord is daar alleen extra kosten aan kwijt.\

Doet die Kale nog eens wat goeds
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Hallelujah schreef op 03-06-2003 @ 19:49:
Hmmm ik als feyenoordsupporter vind dat egt
ze doen egt veelste gierig met alles man. Ook met spelers kopen enz, altijd wachten totdat ze transfer vrij zijn of kopen ze zo'n ouwe lul omdat ie goedkoper is.

ze zetten zichzelf voor lul
Ag, je kan zeggen wat je wil. Maar als ze zo doorgaan bij de directie, is Feyenoord 1 vd weinige clubs die geen financiele crisis heeft.
Verder vind ik dit op zich ook wel te begrijpen, maar wel ietwat overdreven.
Ik vind de hele regeling dat internationals MOETEN opdraven fout
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:37
Tofke_H
Tofke_H is offline
Betaalt de KNVB de onkost dan niet? Wat vaag...
Oud 03-06-2003, 20:07
Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 03-06-2003 @ 20:37:
Betaalt de KNVB de onkost dan niet? Wat vaag...
de onkosten wel Hotels, vliegtickets en dergelijke maar het salaris blijft op Conto van de Clubs.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 20:14
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
lijkt me weer zo'n publiciteitsstunt van feyenoord
beker niet gewonnen

het is trouwens conflict
Oud 03-06-2003, 20:58
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 03-06-2003 @ 21:14:
het is trouwens conflict
dat staat er ook bij mij
Oud 05-06-2003, 00:15
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Mitros schreef op 03-06-2003 @ 21:07:
de onkosten wel Hotels, vliegtickets en dergelijke maar het salaris blijft op Conto van de Clubs.
owja Nouja, vind ik Feyenoord ongelijk hebben. Spelers moeten verplicht hun land verdedigen, zeker als het bij hun club maar gaat over een vriendschappelijke bedoelingen. En de nationale ploeg (ook de jeugd) niet te vaak samen komt.

Citaat:
WolterB schreef op 03-06-2003 @ 21:58:
dat staat er ook bij mij
omdat Mitros het heeft aangepast
Oud 05-06-2003, 14:31
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Bazz schreef op 03-06-2003 @ 20:07:
Ag, je kan zeggen wat je wil. Maar als ze zo doorgaan bij de directie, is Feyenoord 1 vd weinige clubs die geen financiele crisis heeft.
Verder vind ik dit op zich ook wel te begrijpen, maar wel ietwat overdreven.
Ik vind de hele regeling dat internationals MOETEN opdraven fout
Wat heeft het één met het ander te maken??
De domme uitspraak van Feyenoord directie dat de KNVB moet betalen heeft sowieso niks te maken met de (volgens jou dus) goede financiele omstandigheden bij Feyenoord

En daarbij komt dat het een eer moet zijn om voor het Nederlands Elftal te mogen spelen. En als ze niet willen spelen bij die verplichte interlands, moeten ze maar gaan stoppen bij het Ned elftal. Zo simpel ligt dat, want er zijn zat spelers die staan te trappelen. Die arrogantie Ze spelen maar bij Feyenoord hoor..
Oud 05-06-2003, 17:18
Kale
Kale is offline
Die arrogantie Ze spelen maar bij Feyenoord hoor..

Zo wat? wat is nou er nou belangrijker je club of de knvb?

En wij Arrogant? ze komen amper aan spelen toe en ouwe hoeren nog niet wat is dan in jou ogen Arrogant?

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 18:43
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 05-06-2003 @ 15:31:
Wat heeft het één met het ander te maken??
De domme uitspraak van Feyenoord directie dat de KNVB moet betalen heeft sowieso niks te maken met de (volgens jou dus) goede financiele omstandigheden bij Feyenoord

En daarbij komt dat het een eer moet zijn om voor het Nederlands Elftal te mogen spelen. En als ze niet willen spelen bij die verplichte interlands, moeten ze maar gaan stoppen bij het Ned elftal. Zo simpel ligt dat, want er zijn zat spelers die staan te trappelen. Die arrogantie Ze spelen maar bij Feyenoord hoor..
Heeft niks met de spelers van Feijenoord te maken, dit is een conflict op bestuurlijk niveau.

Al kan ik best voorstellen dat het verplicht eten van Wok-recepten op aandringen van de Kabel, de vriendinnen van Oranje, vrienden van Oranje die eruit zien als vriendinnen, je nationale trots doen kelderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten