Sorry maar wist niet waar ik het anders moest plaatsen, daarom maar hier:
Ik ben hier eigenlijk met een vraag van een hele goede vriendin van me. Het zit namelijk zo: Deze vriendin heeft nogal heel veel gezeur met onze afdelingsleider van het vwo, (zij zit in 4 vwo). Ze heeft dit jaar zo'n 18 uur gym gemist waardoor haar handelingsdeel niet in orde is. Nu omdat ze zo'n gezeur heeft met de afdelingsleider heeft, heeft hij gedreigt dat ze blijft zitten, en ja daar is hij echt toe tot in staat. Of dit ook zou mogen is een ander verhaal. Nu heeft ze dan tegen hem gezegd, als u mij laat blijven zitten ga ik naar een andere school. HIerop heeft hij geantwoord: je doet maar, zonder overgangsbewijs van mij mag je ook op een andere school geen 5 vwo doen. Wat je ook doet , je moet en zal de 4 over moeten doen, ook op een andere school.
Mijn vraag is dus, weet iemand van jullie of dat zo is? Dat ze zonder overgangsbewijs van de afdelingsleider op een andere school niet 5 vwo mag gaan doen..?? bedankt xxx