![]() |
|
ja heerlijk dat spul.. ik heb een keer een goed gecept voor smegma gelezen, iets met neuken met een comdoompje om, die een paar uurtjes laten zitten, daarna eraf halen en een week niet meer wassen, geen sex, ook geen zelfbevrediging, en daarna kan je gaan oogsten
on topic: nix onhygienisch meegemaakt gloof ik.. nou ja, een enorme bos haar die ik moest gaan likken een paar jaar geleden.. maar ja oh ya en veel sweten doe ik nogal, als je een beetje onder de dekens ligt te sexen krijg ik het namelijk nogal warm
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
een vriendin klaagt wel eens dat als er één negatief puntje aan haar vriend is, dat is dat hij ontzettend veel zweet maar zich ook niet genoeg wast, en dit soms slechts één maal doet per dag terwijl hij weet dat hij zich maar beter even zou verfrissen na t lopen of bij t slapengaan ofzo.. en dan kan t vervelend zijn als dat de oorzaak is, is het omdat iemand er geheel niet kan aan doen, of is het tijdens de seks, dan bekijk je het met geheel andere ogen en noem je het meestal niet meer 'onhygiënisch'
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kotsen in een KUT is het mooiste wat er is Maar jah, dat klinkt wat minder vriendelijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|