Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
edit: idd dat is niet echt een geweldige instelling.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hahah scoren???? wat lelijk zeg vind je het gek dat je geen vriendin hebt? als je ze probeert te scoren ben je wel heel mismaakte bezig
|
Nou nou, ik snap em wel hoor. Kwas op mijn 16 ook nog totaal onervaren en ik voelde me even rot als hem. Tot ik men ex leerde kennen. Hij had me graag om wie ik was/ben, en sindsdien ben k helemaal van gedacht veranderd. Kweet nu goe genoeg da'k wel iets waard ben en dat t mij wel kan lukken om 'iemand te scoren', je mag er alleen niet wanhopig over gaan doen....
Gewoon leven gast, t overvalt u gewoon en das net t mooie eraan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ff ontopic: Je wilt teveel dus lukt het niet. Ik ken veel jongens die dat hebben.. ze clampen elk meisje dat maar een beetje leuk is aan en daarmee schrik je een meisje af. Je bent veel interessanter als je niet zo duidelijk uitdraagd wat je wilt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Persoonlijk knap ik zwaar af vaak op de uitstraling, het taalgebruik, de intresses etc.. van een meisje of jongen die er alleen op een foto toch wel heel goed uitziet. Een mooi iemand kan totaal niet mooi blijken te zijn zeg maar. Dus je gaat niet op iemand af met het idee : "zou dit mijn vriendin kunnen worden" Wat ik van veel jongens hoor met dit probleem dan doen die dit wel.. Vanaf het moment dat ze een leuk meisje zien zijn ze al met die gedachte bezig.. En geloof me het geeft een heel naar gevoel als een jongen al sex met je wil, meer van je wil, TE geinteresseerd in je is etc.. daar zit je niet op te wachten meestal. Ik niet.. ik ga zelf liever achter een jongen of meisje aan dan dat ik ze achter me aan heb zitten.
|
Je vindt jezelf wel erg zielig hè?
![]() Maarjah, blijf gewoon jezelf en relax als je met een meisje praat ofzo. Niet te opdringerig doen, ze wil je waarschijnlijk eerst (een beetje) leren kennen voordat ze iets met je begint. Dan moet het wel een keer lukken. En niet meteen bij de pakken neerzitten wanneer het niet lukt, dat meisje paste dan gewoon niet bij je. Er zijn nog genoeg anderen die wel bij je passen. Geen hand vol maar een land vol! ![]()
|
![]() |
Alleen het gemiddelde brizasletju wil sex zonder wat anders, maar dan moet je wel aan het playerprofiel voldoen. Gelukkig voldoe je daar niet aan, anders had je wel gescoord. Of je valt niet op brizadames, en dat pleit ook in je voordeel.
Wat je wel fout doet, denk ik, is op een dame afstappen met het vaste voornemen om daar eens overheen te gaan. Fout fout. Leuke aardige meisjes zitten daar helemaal niet op te wachten, dat ruiken ze van kilometers afstand. Doe het rustig aan! Zorg eerst maar eens dat een meisje je AARDIG gaat vinden, dan praten we wel verder. Dan gaat het verder ook vanzelf. Maar ben je zo afzichtelijk en afstotend? Dan kun je het ook wel shaken natuurlijk. Houten poot, spastisch, scheel en de bek vol puust'n. En een kachelzwart gebit en dito rouwranden. Nee, niet? Nou, dan zal het wel loslopen.
||
Citaat:
BTW pronken met je ICT opleiding en je auto wil denk ik niet zo werken, ze gaan namelijk niet met je auto naar bed. Alhoewel het wel een leuke plaats is ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: je bent pas 21, keep your eyes open en het komt wel goed met je. |
![]() |
|
![]() |
Je moet er niet zo over inzitten. Ik heb altijd gedacht: "komt vanzelf, en anders komt het maar niet". En ik heb inmiddels al twee jaar een vriendin. Ik geef toe, ik ben wat jonger dan jij (nu 17, dus twee jaar geleden 15), maar het idee is hetzelfde. Niet te moeilijk doen, het komt vanzelf.
Mijn neef had pas een vriendin toen ie 27 was (ja, er zit een leeftijdsverschil tussen mij en mijn neef), en precies een jaar later is hij met haar getrouwd. Dus blijkt opnieuw: zit er niet over in, doe wat je leuk vindt, je komt vanzelf iemand tegen.
|
Hmmm eerlijk gezegd als ik dit alleen al lees erger ik me al. Kijk heel leuk voor je dat je een auto hebt enzo, maar dat is echt iets waar het niet om draait
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb een auto?? lekker boeiend ![]() Vriendin scoren?? leuk gezegd ![]() Ik snap best dat je het vervelend vind, maar stel je dan wat anders op. Dat helpt vast..
|
Juist niet te wanhopig zijn en niet opzoek gaan of er überhaupt over nadenken! Het gebeurt juist wanneer je het niet verwacht. Zoals bij mij, afgelopen zaterdag
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Maargoed, scoren is cool, en iedereen in je vriendenkring heeft natuurlijk een grote bek en ze zijn allemaal allang geen maagd meer, en de sex is ZO geweldig!
WAKKER WORDUH!!! De instelling die je moet hebben: laat die sex maar even zitten. Is lang niet het belangrijkste in een relatie. Komt wel een keer. Je moet op een gegeven moment toch gaan denken: ben al tevreden als ik een meisje vind waar ik gewoon een gezellige tijd mee kan hebben. En waarvoor je gevoelens krijgt, en zij voor jou...EN DAN mag je die gevoelens eens gaan uiten. Ik wens je alvast veel plezier! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar toen ik een jaar of 11 was werd ik al raar aangekeken dat ik geen vriendin had gehad! Al me vriendjes beweerde toen al een vriendin gehad te hebben! Maarja nu ben ik 18 en heb er nog steeds geen eentje gehad! En opzich vond ik dat een tijdje geleden best wel triest van mezelf! Maar ik zit er niet heel erg meer mee! Ik hoop dat ik wel eens iemand tegenkom ofzo! |
![]() |
||
Citaat:
Maar toen ik een jaar of 11 was werd ik al raar aangekeken dat ik geen vriendin had gehad! Al me vriendjes beweerde toen al een vriendin gehad te hebben! Maarja nu ben ik 18 en heb er nog steeds geen eentje gehad! En opzich vond ik dat een tijdje geleden best wel triest van mezelf! Maar ik zit er niet heel erg meer mee! Ik hoop dat ik wel eens iemand tegenkom ofzo! |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb altijd een vriendje (of vriendinnetje) op het moemnt dat het me niet uitkomt, dat ik rust wil, dat ik helemaal geen zin meer heb in een relatie ,, dan ben ik het flink zat en BOEM voor ik het weet zit ikin de volgende relatie.. Gefeliciteerd trouwens ![]() Waar is het taart smiley? -XXX-
||
Citaat:
Maar nu niet meer! Maar ik loop nog wel achter mensen aan die ik leuk vindt of is dat ook fout! |
![]() |
||
Citaat:
Dan ben je ook niet wanhopig! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb net een vriend van 21...
Ik ben nog maar 15, dat weet ik wel, maar ik heb heel veel jongens ontmoet die mij niet bevallen. Ik zie er, net zoals jij, goed uit. Erg populaire jongens en meisjes zitten jaren zonder vriend. Dat zegt echt nog niets... Als je liefde of sex nodig hebt, dan zoek je maar een one-night-stand.... Of zoiets....je hoeft niet te vrijen... 21 is wel oud hoor... Je hebt nog wel genoeg tijd voor meisjes...maar dan heb je erg weinig ervaring wat betreft relaties. Ik weet niet wat de mensen voor mij hebben gezegd..dus.... |
![]() |
|
Je bent er veel te krampachtig mee bezig een vriendin te zoeken. Kom op zeg, je gaat toch niet aan een meisje dat je niet kent vragen of ze een relatie met je wil? Zoiets moet groeien!
|
Je moet je er maar niet zo druk om maken denk ik.. Je komt echt wel iemand tegen die jou ''wel wil''. Maar als je telkens bijvoorbeeld uit gaat met de instelling ''ik wil een chick scoren'' (ahum) dan schiet het natuurlijk niet op, en dat is ook helemaal niet waar jij naar op zoek bent! Als je dan met een meisje zou kussen, and that's it.. zou je dan tevreden zijn ''iemand wil me toch wel''...? Ik denk het eerlijk gezegd niet..
Leer de meisjes gewoon eens kennen en probeer ze niet gelijk mee het bed in te lokken.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Iedereen die hier zegt dat je zo'n dingen niet moet forceren: ik ben 20, heb ook nog nooit 'n vriendin gehad, zelfs nog nooit gezoend. En ik push nooit iets, integendeel, ik val pas voor iemand als ik haar al langer en beter ken, maar meestal zijn we dan volgens het meisje in kwestie "te goede vrienden om meer te zijn" ofwel heeft ze ineens blijkbaar al even 'n vriend, maar had ze nog nooit over hem verteld...
Wat is dan de goede "methode"? Volgens mij IS die er gewoon niet... Gewoon hopen dat je ooit 'n meisje tegenkomt dat je wél ziet zitten...
|
Hoi, ik ben een jongen van 23 en ik heb een probleem.
![]() Mensen vallen op me.. zowel jongens als meisjes.. ik heb teveel relaties al gehad.. en nu ik dan eindelijk weer single zijn heb ik gister weer met een ex gezoend.. ik denk omdat die jaloers was van het weekend toen ik close danste met veel meisjes. Wat moet ik doen.. help. ![]()
||
Citaat:
Ik denk dat bij mij het probleem was dat als zij achter me aan zitten wil ik dat hun mijn aandacht geven en dan doe ik lekker onduidelijk. Dit deed ik bij meisjes waar ik over twijfelden. Bij de meisjes die ik leuk vond deed ik er geen moeite voor omdat ik bij mezelf dacht dat zij dit helemaal niet leuk vonden als ik naar hun toe kwam. zoals vandaag dacht ik bij mezelf daar zit ze toch niet op te wachten, dus heb ik me niet laten zien. Ik geef je als tip er geen obsesie van te maken want dit maakt het alleen maar erger. |
![]() |
|
Verwijderd
|
heej daar,
gewoon niet druk om maken, dan gebeurt het eerder als wanneer je je erop gaat focussen. *k dacht ook dak de eeuwige vrijgezel zou blijven...nou ben ik 15, maar ok, en kijk mij nu eens...al bijna 4 weken!!!* succes, t komt ook echt wel voor jou! Kus. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel ik mij nou aan of niet? Noddy | 59 | 25-07-2008 23:26 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #100! rare kwast | 491 | 21-06-2007 19:51 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #29 ilse | 490 | 03-06-2005 01:38 | |
Psychologie |
Samenvatting Sweet_Hadar | 3 | 14-01-2004 17:22 | |
Psychologie |
ik weet zeker: niemand snapt mij, lees dit dan schrik je en snap je me. *mies* | 13 | 05-05-2002 13:32 | |
Psychologie |
Het laatste wat mij in leven houdt valt weg... Rabbi Daniel | 14 | 29-03-2002 14:42 |