Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 14:29
bdx
bdx is offline
Hoi ik ben 21 jaar, maar heb nooit verkering gehad met een meisje. Elke keer als ik een meisje aansprak had ze al een vriend, of ze wilde niks met mij. Laatst was ik uitgeweest met vrienden van mij en toen sprak ik een vriendin van hun aan die vrijgezel was, ze zei dat ik niet haar type ben. Hoe zou dat komen dat ze mij niet willen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2003, 14:31
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
bdx schreef op 13-04-2003 @ 15:29:
Hoi ik ben 21 jaar, maar heb nooit verkering gehad met een meisje. Elke keer als ik een meisje aansprak had ze al een vriend, of ze wilde niks met mij. Laatst was ik uitgeweest met vrienden van mij en toen sprak ik een vriendin van hun aan die vrijgezel was, ze zei dat ik niet haar type ben. Hoe zou dat komen dat ze mij niet willen?
Kerel, je bent pas 21... doe eens relaxt zeg... je hebt nog een heel leven voor je. Hoe wanhopiger je je bij dit onderwerp gaat voelen, hoe minder snel je een vriendin zult vinden. Geniet nog van je vrijheid... je hebt nog een heel leven voor je om een vriendin te krijgen...

Enne ik ken je niet... dus ik zou niet weten wat er zgn. met jou mis zou zijn?? :?
Oud 13-04-2003, 14:38
bdx
bdx is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 13-04-2003 @ 15:31:
Enne ik ken je niet... dus ik zou niet weten wat er zgn. met jou mis zou zijn?? :?
Er is verder niks mis met mij, ik zie er uiterlijk goed en verzorgd uit. Ik ga met vrienden uit enzo. Ik studeer MBO ICT, en heb een auto. Maar het lijkt me best leuk om een vriendin te scoren.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
bdx schreef op 13-04-2003 @ 14:38:
Maar het lijkt me best leuk om een vriendin te scoren.
geweldige instelling
Oud 13-04-2003, 14:40
huytuneng
huytuneng is offline
Citaat:
Je moet je er niet zo op concentreren. Hoe wanhopiger je van binnen bent, hoe wanhopiger je uitstraling en dat werkt niet echt mee. Gewoon rustig worden, er komt vanzelf wel een leuk meisje voor je voorbij die jou ook leuk vindt. Hoe harder je zoekt, hoe kleiner de kans dat je haar zult vinden.

edit: idd dat is niet echt een geweldige instelling.
Oud 13-04-2003, 14:52
bdx
bdx is offline
Citaat:
huytuneng schreef op 13-04-2003 @ 15:40:
Je moet je er niet zo op concentreren. Hoe wanhopiger je van binnen bent, hoe wanhopiger je uitstraling en dat werkt niet echt mee. Gewoon rustig worden, er komt vanzelf wel een leuk meisje voor je voorbij die jou ook leuk vindt. Hoe harder je zoekt, hoe kleiner de kans dat je haar zult vinden.
Ik kan natuurlijk ook schijt hebben aan het idee van verkering en het totaal laten vallen, en gewoon met m'n eigen dingen bezig gaan zoals aan mezelf werken, m'n studie, m'n hobby's, gewoon doen alsof verkering niet bestaat. Ik ben verder niet wanhopig ofzo.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:54
huytuneng
huytuneng is offline
Citaat:
bdx schreef op 13-04-2003 @ 15:52:
Ik kan natuurlijk ook schijt hebben aan het idee van verkering en het totaal laten vallen, en gewoon met m'n eigen dingen bezig gaan zoals aan mezelf werken, m'n studie, m'n hobby's, gewoon doen alsof verkering niet bestaat. Ik ben verder niet wanhopig ofzo.
Zo klinkt het wel namelijk.
Oud 13-04-2003, 14:55
Verwijderd
Citaat:
bdx schreef op 13-04-2003 @ 15:52:
Nee, je wilt gewoon neuken. Logisch. Dat wil elke man. Gewoon niet op zoek zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 15:05
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-04-2003 @ 15:55:
Nee, je wilt gewoon neuken. Logisch. Dat wil elke man. Gewoon niet op zoek zijn.
Dat moet je niet hier neerzetten man... nu is onze hele tactiek verraden...
Oud 13-04-2003, 15:08
bdx
bdx is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-04-2003 @ 15:55:
Misschien heb ik wel zoveel behoefte aan een vriendin omdat ik nog nooit sex met een meisje heb gehad, als ik een leuk meisje zie die niet veel aan heeft, krijg ik sexuele gevoelens.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 15:09
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
bdx schreef op 13-04-2003 @ 16:08:
Misschien heb ik wel zoveel behoefte aan een vriendin omdat ik nog nooit sex met een meisje heb gehad, als ik een leuk meisje zie die niet veel aan heeft, krijg ik sexuele gevoelens.
Concluderend... je bent een gezonde jongen...
Oud 13-04-2003, 15:20
bdx
bdx is offline
Ik voel me soms net Coyote die miep miep probeert te pakken, maar dat lukt h'm toch nooit. Dat heb ik bij meisjes.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Misschien ben je te snel. Je zegt dat je een vriendin van vrienden aanspreekt, maar dat zij zegt dat je niet haar type bent. Heb je haar dan al meteen in het eerste gesprek om verkering gevraagd of zo iets? Dat zou namelijk nogal stom zijn... want hoe kan zij nu meteen al weten of jij bij haar past?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 15:24
Another Way
Another Way is offline
Gewoon accepteren, en doorgaan

doe ik ook
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 15:25
No return
No return is offline
Citaat:
bdx schreef op 13-04-2003 @ 15:38:
Er is verder niks mis met mij, ik zie er uiterlijk goed en verzorgd uit. Ik ga met vrienden uit enzo. Ik studeer MBO ICT, en heb een auto. Maar het lijkt me best leuk om een vriendin te scoren.

hahah scoren????
wat lelijk zeg vind je het gek dat je geen vriendin hebt?
als je ze probeert te scoren ben je wel heel mismaakte bezig
Oud 13-04-2003, 15:26
No return
No return is offline
Citaat:
bdx schreef op 13-04-2003 @ 16:20:
Ik voel me soms net Coyote die miep miep probeert te pakken, maar dat lukt h'm toch nooit. Dat heb ik bij meisjes.
och wat ben je zeilig
Oud 13-04-2003, 15:26
Arun
Arun is offline
Desnoods kun je nog altijd naar de hoeren.. Doe aub niet zo desperate, man, je bent 21..
Oud 13-04-2003, 19:53
-Meisje-
-Meisje- is offline
Nou nou, ik snap em wel hoor. Kwas op mijn 16 ook nog totaal onervaren en ik voelde me even rot als hem. Tot ik men ex leerde kennen. Hij had me graag om wie ik was/ben, en sindsdien ben k helemaal van gedacht veranderd. Kweet nu goe genoeg da'k wel iets waard ben en dat t mij wel kan lukken om 'iemand te scoren', je mag er alleen niet wanhopig over gaan doen....

Gewoon leven gast, t overvalt u gewoon en das net t mooie eraan
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 11:28
SounD
SounD is offline
Citaat:
bdx schreef op 13-04-2003 @ 16:08:
als ik een leuk meisje zie die niet veel aan heeft, krijg ik sexuele gevoelens.
Als ik jou was zou ik daar maar snel mee naar de dokter gaan.

ff ontopic:

Je wilt teveel dus lukt het niet. Ik ken veel jongens die dat hebben.. ze clampen elk meisje dat maar een beetje leuk is aan en daarmee schrik je een meisje af. Je bent veel interessanter als je niet zo duidelijk uitdraagd wat je wilt.
Oud 14-04-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Je wilt teveel dus lukt het niet. Ik ken veel jongens die dat hebben.. ze clampen elk meisje dat maar een beetje leuk is aan en daarmee schrik je een meisje af. Je bent veel interessanter als je niet zo duidelijk uitdraagd wat je wilt.
ja maar je moet toch een keer de knoop doorhakken...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:14
SounD
SounD is offline
Citaat:
Disasterpiece schreef op 14-04-2003 @ 12:34:
ja maar je moet toch een keer de knoop doorhakken...
Wie hakt er nou al een knoop door als je een meisje net ontmoet?

Persoonlijk knap ik zwaar af vaak op de uitstraling, het taalgebruik, de intresses etc.. van een meisje of jongen die er alleen op een foto toch wel heel goed uitziet.
Een mooi iemand kan totaal niet mooi blijken te zijn zeg maar. Dus je gaat niet op iemand af met het idee : "zou dit mijn vriendin kunnen worden"
Wat ik van veel jongens hoor met dit probleem dan doen die dit wel.. Vanaf het moment dat ze een leuk meisje zien zijn ze al met die gedachte bezig..
En geloof me het geeft een heel naar gevoel als een jongen al sex met je wil, meer van je wil, TE geinteresseerd in je is etc..
daar zit je niet op te wachten meestal.

Ik niet.. ik ga zelf liever achter een jongen of meisje aan dan dat ik ze achter me aan heb zitten.
Oud 15-04-2003, 17:11
rasta_rochelli
rasta_rochelli is offline
Je vindt jezelf wel erg zielig hè?

Maarjah, blijf gewoon jezelf en relax als je met een meisje praat ofzo. Niet te opdringerig doen, ze wil je waarschijnlijk eerst (een beetje) leren kennen voordat ze iets met je begint. Dan moet het wel een keer lukken. En niet meteen bij de pakken neerzitten wanneer het niet lukt, dat meisje paste dan gewoon niet bij je. Er zijn nog genoeg anderen die wel bij je passen.
Geen hand vol maar een land vol!
Oud 15-04-2003, 17:20
DarkRaven
DarkRaven is offline
Ja, je wilt gewoon neuken. dat is het jongen
Het is opzich geen probleem, tenzij je geen meisje kan krijgen en niemand met je wilt neuken.
Tja, dan heb je een groot probleem hoor (just like you)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:28
poesiefox
poesiefox is offline
Alleen het gemiddelde brizasletju wil sex zonder wat anders, maar dan moet je wel aan het playerprofiel voldoen. Gelukkig voldoe je daar niet aan, anders had je wel gescoord. Of je valt niet op brizadames, en dat pleit ook in je voordeel.

Wat je wel fout doet, denk ik, is op een dame afstappen met het vaste voornemen om daar eens overheen te gaan. Fout fout. Leuke aardige meisjes zitten daar helemaal niet op te wachten, dat ruiken ze van kilometers afstand.

Doe het rustig aan! Zorg eerst maar eens dat een meisje je AARDIG gaat vinden, dan praten we wel verder. Dan gaat het verder ook vanzelf.

Maar ben je zo afzichtelijk en afstotend? Dan kun je het ook wel shaken natuurlijk. Houten poot, spastisch, scheel en de bek vol puust'n. En een kachelzwart gebit en dito rouwranden.

Nee, niet? Nou, dan zal het wel loslopen.
Oud 15-04-2003, 17:53
Asswhoopin
Asswhoopin is offline
Citaat:
Je moet ook niet naar het eerste beste vrijgezelle meisje lopen en vragen of ze je wel ziet zitten. Het kan toch wel iets subtieler. Begin bijvoorbeeld eerst een vriendschap met zo'n meisje, om elkaar beter te leren kennen.

BTW pronken met je ICT opleiding en je auto wil denk ik niet zo werken, ze gaan namelijk niet met je auto naar bed.

Alhoewel het wel een leuke plaats is
Oud 15-04-2003, 18:19
The0
The0 is offline
Citaat:
Asswhoopin schreef op 15-04-2003 @ 18:53:

BTW pronken met je ICT opleiding en je auto wil denk ik niet zo werken, ze gaan namelijk niet met je auto naar bed.

Alhoewel het wel een leuke plaats is
Wat weet jij over die jongen zijn auto Hij schreef dan wel geen vriendin gehad te hebben, maar over een vriend had hij het niet

Ontopic: je bent pas 21, keep your eyes open en het komt wel goed met je.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:55
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
Doe gewoon chill,

als je er teveel over nadenkt dan denk je wat duurt dat lang,
je moet er niet over denken en het komt voordat je het in de gaten hebt
Oud 15-04-2003, 20:13
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
@ topic..

Als je zegt dat je er wel aardig en verzorgd uitziet, gewoon veel uitgaan! en dan maak je altijd wel een kans
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:53
phmpruim
phmpruim is offline
Je moet er niet zo over inzitten. Ik heb altijd gedacht: "komt vanzelf, en anders komt het maar niet". En ik heb inmiddels al twee jaar een vriendin. Ik geef toe, ik ben wat jonger dan jij (nu 17, dus twee jaar geleden 15), maar het idee is hetzelfde. Niet te moeilijk doen, het komt vanzelf.
Mijn neef had pas een vriendin toen ie 27 was (ja, er zit een leeftijdsverschil tussen mij en mijn neef), en precies een jaar later is hij met haar getrouwd. Dus blijkt opnieuw: zit er niet over in, doe wat je leuk vindt, je komt vanzelf iemand tegen.
Oud 15-04-2003, 22:02
the exploding boy
the exploding boy is offline
Hmmm eerlijk gezegd als ik dit alleen al lees erger ik me al. Kijk heel leuk voor je dat je een auto hebt enzo, maar dat is echt iets waar het niet om draait En het lijkt zo alsof je inderdaad je TE erg opdringt aan die meisjes en als het niet lukt dat je naar de volgende gaat. Dat is natuurlijk geen manier om iemand te krijgen. Leer eerst een meisje gewoon kennen, zonder te veel bijbedoelingen, tuurlijk mag je haar wel leuk vinden, maar meldt dat niet meteen op de eerste avond, dat schikt gewoon af. Tenminste... mij zou het afschikken. Beetje rustig doen en inderdaad er niet naar zoeken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 22:22
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
bdx schreef op 13-04-2003 @ 15:38:
En hier gaat het dus verkeerd

En ik heb een auto?? lekker boeiend
Vriendin scoren?? leuk gezegd

Ik snap best dat je het vervelend vind, maar stel je dan wat anders op. Dat helpt vast..
Oud 16-04-2003, 13:55
Orion16
Orion16 is offline
Juist niet te wanhopig zijn en niet opzoek gaan of er überhaupt over nadenken! Het gebeurt juist wanneer je het niet verwacht. Zoals bij mij, afgelopen zaterdag Ik heb ook 1,5 jaar geen vriendin gehad en er eigenlijk niet eens naar gezocht ook. Gewoon jezelf blijven en lol maken met je vrienden. Je kunt meisjes wel verleiden door lief te lachen enzo, stom te grijnzen, whatever Dan gaat het eigenlijk vanzelf. Succes! Persoonlijk vind ik het wel een beetje stom om zomaar op het eerste 't beste meisje af te stappen en te vragen 'Hoi, alles goed?'' ... Neeh..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 19:58
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Maargoed, scoren is cool, en iedereen in je vriendenkring heeft natuurlijk een grote bek en ze zijn allemaal allang geen maagd meer, en de sex is ZO geweldig!

WAKKER WORDUH!!!

De instelling die je moet hebben:

laat die sex maar even zitten. Is lang niet het belangrijkste in een relatie. Komt wel een keer. Je moet op een gegeven moment toch gaan denken: ben al tevreden als ik een meisje vind waar ik gewoon een gezellige tijd mee kan hebben. En waarvoor je gevoelens krijgt, en zij voor jou...EN DAN mag je die gevoelens eens gaan uiten. Ik wens je alvast veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 22:51
bdx
bdx is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 16-04-2003 @ 14:55:
Persoonlijk vind ik het wel een beetje stom om zomaar op het eerste 't beste meisje af te stappen en te vragen 'Hoi, alles goed?'' ... Neeh..
Als ik op een meisje afstap, ben ik niet opdringerig ofzo, Ik vraag niet gelijk aan een meisje; Hoi, Alles goed?, maar als ze ergens zit ofzo aan tafel en ik zit er toevallig vlakbij, dan heb ik eerder de neiging om me eerst voor te stellen aan haar ofzo. Of bijv. een gesprekje te beginnen als ik weet hoe en waarover. Maar ik stap niet gelijk op een meisje af die ik leuk vind
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 22:59
king112
king112 is offline
Citaat:
Kerel, je bent pas 21... doe eens relaxt zeg... je hebt nog een heel leven voor je. Hoe wanhopiger je je bij dit onderwerp gaat voelen, hoe minder snel je een vriendin zult vinden. Geniet nog van je vrijheid... je hebt nog een heel leven voor je om een vriendin te krijgen...

Misschien kom het omdat ik als kind al met de verkeerde mensen omging!
Maar toen ik een jaar of 11 was werd ik al raar aangekeken dat ik geen vriendin had gehad!
Al me vriendjes beweerde toen al een vriendin gehad te hebben!
Maarja nu ben ik 18 en heb er nog steeds geen eentje gehad!
En opzich vond ik dat een tijdje geleden best wel triest van mezelf!
Maar ik zit er niet heel erg meer mee!
Ik hoop dat ik wel eens iemand tegenkom ofzo!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 23:07
king112
king112 is offline
Citaat:
The0 schreef op 15-04-2003 @ 19:19:

Ontopic: je bent pas 21, keep your eyes open en het komt wel goed met je.
Als ik vergelijk met andere mensen is 21 echt wel oud hoor!
Of liegt iedereen er gewoon over!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 23:08
king112
king112 is offline
Citaat:

Misschien kom het omdat ik als kind al met de verkeerde mensen omging!
Maar toen ik een jaar of 11 was werd ik al raar aangekeken dat ik geen vriendin had gehad!
Al me vriendjes beweerde toen al een vriendin gehad te hebben!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 23:11
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Op ieder potje past een dekseltje, zegt me moeder altijd. Dus zou de hoop nooit opgeven, tenzij je een rond object bent
Oud 17-04-2003, 23:16
SounD
SounD is offline
Citaat:
king112 schreef op 18-04-2003 @ 00:08:

Sorry hoor maar als ik de inhoud van je berichten zie.. ook deze met ..nog steeds geen eentje gehad <uitroepteken> en de frequentie waarmee je post over het niet hebben van een vriendin. Dan moet ik toch concluderen dat het een obsessie voor je is. Zolang het een obsessie blijft is de kans op het vinden van een vriendin kleiner. Heel moeilijk.. en heel erg tegen je gevoel in zal je je toch op andere dingen moeten richten.
Ik heb altijd een vriendje (of vriendinnetje) op het moemnt dat het me niet uitkomt, dat ik rust wil, dat ik helemaal geen zin meer heb in een relatie ,, dan ben ik het flink zat en BOEM voor ik het weet zit ikin de volgende relatie..

Gefeliciteerd trouwens

Waar is het taart smiley?

-XXX-
Oud 18-04-2003, 09:20
king112
king112 is offline
Citaat:
SounD schreef op 18-04-2003 @ 00:16:
Sorry hoor maar als ik de inhoud van je berichten zie.. ook deze met ..nog steeds geen eentje gehad <uitroepteken> en de frequentie waarmee je post over het niet hebben van een vriendin. Dan moet ik toch concluderen dat het een obsessie voor je is. Zolang het een obsessie blijft is de kans op het vinden van een vriendin kleiner. Heel moeilijk.. en heel erg tegen je gevoel in zal je je toch op andere dingen moeten richten.
Ik heb altijd een vriendje (of vriendinnetje) op het moemnt dat het me niet uitkomt, dat ik rust wil, dat ik helemaal geen zin meer heb in een relatie ,, dan ben ik het flink zat en BOEM voor ik het weet zit ikin de volgende relatie..

Gefeliciteerd trouwens

Waar is het taart smiley?

-XXX-
Inderdaad het was een obsessie!
Maar nu niet meer!
Maar ik loop nog wel achter mensen aan die ik leuk vindt of is dat ook fout!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 09:22
king112
king112 is offline
Citaat:
bdx schreef op 17-04-2003 @ 23:51:
Als ik op een meisje afstap, ben ik niet opdringerig ofzo, Ik vraag niet gelijk aan een meisje; Hoi, Alles goed?, maar als ze ergens zit ofzo aan tafel en ik zit er toevallig vlakbij, dan heb ik eerder de neiging om me eerst voor te stellen aan haar ofzo. Of bijv. een gesprekje te beginnen als ik weet hoe en waarover. Maar ik stap niet gelijk op een meisje af die ik leuk vind
Probeer het te accepteren dat niemand je wilt!
Dan ben je ook niet wanhopig!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 10:52
Mandarina
Mandarina is offline
Ik heb net een vriend van 21...
Ik ben nog maar 15, dat weet ik wel,
maar ik heb heel veel jongens ontmoet die mij niet bevallen.
Ik zie er, net zoals jij, goed uit.
Erg populaire jongens en meisjes zitten jaren zonder vriend.
Dat zegt echt nog niets...
Als je liefde of sex nodig hebt, dan zoek je maar een
one-night-stand.... Of zoiets....je hoeft niet te vrijen...
21 is wel oud hoor...
Je hebt nog wel genoeg tijd voor meisjes...maar
dan heb je erg weinig ervaring wat betreft relaties.
Ik weet niet wat de mensen voor mij hebben gezegd..dus....
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 10:56
Verwijderd
"Hallo, ik ben een jongen van 21 jaar, heb nog nooit sex gehad, en zou eigenlijk weleens een chick willen scoren. Wil je wat drinken?"

Dat zou toch moeten werken..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:20
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Je bent er veel te krampachtig mee bezig een vriendin te zoeken. Kom op zeg, je gaat toch niet aan een meisje dat je niet kent vragen of ze een relatie met je wil? Zoiets moet groeien!
Oud 11-06-2003, 12:27
PardonMe
PardonMe is offline
Je moet je er maar niet zo druk om maken denk ik.. Je komt echt wel iemand tegen die jou ''wel wil''. Maar als je telkens bijvoorbeeld uit gaat met de instelling ''ik wil een chick scoren'' (ahum) dan schiet het natuurlijk niet op, en dat is ook helemaal niet waar jij naar op zoek bent! Als je dan met een meisje zou kussen, and that's it.. zou je dan tevreden zijn ''iemand wil me toch wel''...? Ik denk het eerlijk gezegd niet..

Leer de meisjes gewoon eens kennen en probeer ze niet gelijk mee het bed in te lokken.. Er is er vast eentje die na een tijdje denkt ''gosh, wat een geweldig leuke jongen is dat eigenlijk!"
Oud 11-06-2003, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Party_Bunny schreef op 11-06-2003 @ 12:20:
Je bent er veel te krampachtig mee bezig een vriendin te zoeken. Kom op zeg, je gaat toch niet aan een meisje dat je niet kent vragen of ze een relatie met je wil? Zoiets moet groeien!
Muha. "Hoi, ik heet Willem, wil jij 'n relatie met me?"
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:08
von Carrstein
von Carrstein is offline
Iedereen die hier zegt dat je zo'n dingen niet moet forceren: ik ben 20, heb ook nog nooit 'n vriendin gehad, zelfs nog nooit gezoend. En ik push nooit iets, integendeel, ik val pas voor iemand als ik haar al langer en beter ken, maar meestal zijn we dan volgens het meisje in kwestie "te goede vrienden om meer te zijn" ofwel heeft ze ineens blijkbaar al even 'n vriend, maar had ze nog nooit over hem verteld...

Wat is dan de goede "methode"? Volgens mij IS die er gewoon niet...

Gewoon hopen dat je ooit 'n meisje tegenkomt dat je wél ziet zitten...
Oud 11-06-2003, 13:14
SounD
SounD is offline
Hoi, ik ben een jongen van 23 en ik heb een probleem.

Mensen vallen op me.. zowel jongens als meisjes.. ik heb teveel relaties al gehad..
en nu ik dan eindelijk weer single zijn heb ik gister weer met een ex gezoend.. ik denk omdat die jaloers was van het weekend toen ik close danste met veel meisjes.

Wat moet ik doen.. help.

Oud 11-06-2003, 15:57
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
Ik herken het wel, ikzelf heb alleen een 2 dagjes relatie gehad.
Ik denk dat bij mij het probleem was dat als zij achter me aan zitten wil ik dat hun mijn aandacht geven en dan doe ik lekker onduidelijk.
Dit deed ik bij meisjes waar ik over twijfelden.
Bij de meisjes die ik leuk vond deed ik er geen moeite voor omdat ik bij mezelf dacht dat zij dit helemaal niet leuk vonden als ik naar hun toe kwam.
zoals vandaag dacht ik bij mezelf daar zit ze toch niet op te wachten, dus heb ik me niet laten zien.
Ik geef je als tip er geen obsesie van te maken want dit maakt het alleen maar erger.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 16:27
Verwijderd
heej daar,

gewoon niet druk om maken, dan gebeurt het eerder als wanneer je je erop gaat focussen. *k dacht ook dak de eeuwige vrijgezel zou blijven...nou ben ik 15, maar ok, en kijk mij nu eens...al bijna 4 weken!!!*

succes, t komt ook echt wel voor jou!
Kus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten