![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind het wel leuk als ze wat worden bijgeknipt of zo, maar scheren, humz...je ne sais pas... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kan er een pleister overheen plakken, maar beter is het gewoon eerst een uurtje zeker te laten zitten en dus nog niet gaan slapen maar nog wat lezen ofzo. Dan is het wat opgedroogd en gaat het er moeilijker af. 's Ochtends was je het er dan af wanneer het niet eraf is geschuurd van je kussen. Gewoon proberen, lukt wel ![]() |
![]() |
|
oksels; knippen
tandpasta; niet doen, krijg je alleen maar een droge huid van, het brand, prikt en werkt voor geen meter... Bij mij iig ![]()
|
Wel ik heb ooit tandpasta op een puistje gesmeerd, deed verdomd veel pijn en 's morgens zat het er nog even dik en erg als de avond ervoor
![]() ![]()
|
![]() |
Ik zou als ik jou was je oksels niet scheren, dat hoeft een jongen helemaal niet te doen! Wees blij dat je je niet hoeft te scheren!
![]() |
![]() |
|
ik vind dat het hoort bij jongens dat ze okselhaar hebben..maar het moet idd wel een beetje bijgehouden worden. als je ze afscheert heb je wel minder last van zweten...miscchien kun je het een keer proberen..en als het je niet bevalt laat je het weer gwoon staan...
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |