Oud 12-06-2003, 13:48
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
dit is een vervolgje op deze hier ..
kben dus met n jongen heel goed bevriend geraakt op kamp, eigelijk leek het dus op meeeer dan vrienden maar hij had n vriendin dus er is nix gebeurd. Terug op school heeft hij het een maand later uitgemaakt met zijn vriendin en sinds dien zit het weer heel goed tussen ons, net zo als op kamp.. en de laatste dagen nog beter. We zijn vrijdag samen uit geweest en zijn uiteindelijk dus in elkaars armpjes in slaap gevallen; met kleren aan enz enz dus er was nog nix gebeurd..
Sinds dien zitten we de hele dag bij elkaar enzo en het gaat heel goed, elke avond nog tot laat bij elkaars huis of in de stad.. maarja het gebeurd maar niet!!
Hij had het uitgemaakt met zijn vriendin omdat hij dus nog niet over zijn ex heen was.. en nu wil hij dus geen vriendin meer. aan de anderekant zit hij intzettend achter me aan enzo, dus ik snap het niet.. ik wil best even wachten maar misschien ontmoet hij dan iemand anders ofzo.. ik weenie wat ik moet doen?!
Oud 12-06-2003, 14:18
ABrules
ABrules is offline
zo te lezen zit je er toch wel mee en maakt het je ongelukkig, dus ik denk... dat je moet zeggen ofzo... dat je niet op hem wil wachten omdat je er niet zo blij mee bent... en dat je hem niet meer kan zien als het toch niets wordt omdat dat niet fijn voelt ofzo

of iig minstens duidelijkheid vragen... gewoon vragen wat hij echt wil en een goed antwoord terugkrijgen... niet van dat hij het niet weet enzo...

onduidelijkheid is namelijk het vervelendste lijkt me in deze situaties...
Oud 14-06-2003, 17:03
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
ABrules schreef op 12-06-2003 @ 15:18:
zo te lezen zit je er toch wel mee en maakt het je ongelukkig, dus ik denk... dat je moet zeggen ofzo... dat je niet op hem wil wachten omdat je er niet zo blij mee bent... en dat je hem niet meer kan zien als het toch niets wordt omdat dat niet fijn voelt ofzo

of iig minstens duidelijkheid vragen... gewoon vragen wat hij echt wil en een goed antwoord terugkrijgen... niet van dat hij het niet weet enzo...

onduidelijkheid is namelijk het vervelendste lijkt me in deze situaties...
ik weet wat hij wil: geen vriendin. maar hij zei wel dat hij me leuk vind..
Oud 15-06-2003, 09:47
sk8er
sk8er is offline
Meid je moet je ergewoon maaris overheen zetten en is een gesprek met hem erover hebben echt niet verlegen zijn neem (alleen als het nodig is bijv. iets van un breezer ofzo) hem gewoon mee naar jouw kamer (daar voel je je meer op je gemak) en begin daar over

luv sk8ter
Oud 15-06-2003, 13:15
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline

gister waren we uit en hij heeft met men vriendin zitten dansen.. nu denk ik: hij wil gewoon vrienden zijn met me
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten