Oud 16-06-2003, 09:07
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
hoe erg moet de situatie zijn dat jij van je mening afwijkt en inplaats van je eigen lifestyule kiest voor iets gewoners.
Verander jij je outfit zodra er iets anders in de mode komt?
Zet je je eigen voorkeur opzij om in de smaak te vallen bij je vriendje/vriendinnetje?
Pas jij je lifestyle aan als je vrienden het een hele slechte lifestyle vinden?
Verander jij je lifestyle pas als je er heel erg door gepest word?
Of geef je never nooit je eigen mening op voor wat anderen denken?

u mening graag
Oud 16-06-2003, 09:09
Verwijderd
Ik heb niet echt een lifestyle, dus die verandert ook niet zo makkelijk. Ik kan tenminste geen reden bedenken waarom ik me anders zou gaan gedragen dan ik nu doe.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 09:10
ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
ik heb niet echt 1 bepaalde lifestyle...
maar zou nooit andere kleding ofzo gaan dragen omdat iemand anders het toevallig niet mooi vind...dan gaan zij zich maar lekker aan mij aanpassen...
Oud 16-06-2003, 09:11
Qamra
Qamra is offline
Op het moment dat ze rekening gaan houden met meiden met lange benen, zodat ik ook eens een strakke broek kan kopen of een pantalon en zodra ze die klote prijzen naar beneden gaan schroeven..

Tot die tijd blijf ik bij mijn wijde broeken en t-shirtjes-van-de-markt opgefleurd met iets uit de C&A of de JP ofzo..

*prrt* Of wanneer het van me verlangt wordt ivm werk/school/you name it..
Oud 16-06-2003, 09:32
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik verander het alleen als mensen die om me geven zoiets hebben van: Lieke, je loopt er waardeloos bij, trek es iets anders aan. Of dat ze mn gedrag niet leuk vinden. Die mensen wil ik dan gewoon niet kwijt

Maar als 3kwart van de klas het niet leuk vindt wat ik draag (ik gok dat dat ook zo is) dan maakt mij dat niet zoveel uit en blijf ik gewoon dragen wat ik wil en ik blijf me gewoon gedragen zoals ik wil
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:27
Sundae
Sundae is offline
Citaat:

Nope..

Citaat:
Zet je je eigen voorkeur opzij om in de smaak te vallen bij je vriendje/vriendinnetje?

Bah..das laag..ik ben zoals ik ben en als hij dat niet mooi/leuk vindt dan is dat heel vervelend voor hem, maar dan wordt het wat mij betreft toch niets.

Citaat:

Als het dierbare mensen voor me zijn..dan misschien..zie WishfulDreaming

Citaat:

Mensen die pesten..die hebben pas een coole lifestyle

Citaat:

Opgeven is een groot woord, maar ik word wel aan het denken gezet door wat sommige mensen zeggen.
Oud 16-06-2003, 12:28
Verwijderd
Citaat:
prinses eowyn schreef op 16-06-2003 @ 10:07:
hoe erg moet de situatie zijn dat jij van je mening afwijkt en inplaats van je eigen lifestyule kiest voor iets gewoners.

u mening graag
Je gaat er wel erg van uit dat je lifestyle alleen uit kleding en uiterlijkheden bestaat...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:29
Sundae
Sundae is offline
Citaat:
gentleman schreef op 16-06-2003 @ 13:28:
Je gaat er wel erg van uit dat je lifestyle alleen uit kleding en uiterlijkheden bestaat...
Valt wel mee toch...je vrienden kunnen ook problemen hebben met de manier waarop jij over bepaalde dingen denkt of hoe jij reageert in bepaalde situaties.
Oud 16-06-2003, 12:45
WishfulDreaming
Citaat:
Daar kan je niets aan veranderen, dat doen ze hier wel vaker.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 12:49
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Nee ze gaat uit van het onderdeeltje "uiterlijk" in een lifestyle..

De rest is meer voor psych ofzo...
Oud 16-06-2003, 12:52
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Enige reden voor mij zou zijn dat het van me werk moet ofzo... ik ben op school 1 van de 3 of 4 mensen die er zo bijloopt maar ik heb er best wel schijt aan....
De adnere reden dat ik zou veranderen is als de hele groep waar ik onder val(nu dus gabber/skins) zou veranderen maar dat gaat tog altijd heel geleidelijk...
Oud 16-06-2003, 13:10
Verwijderd
Ik kies m'n lifestyle niet..
M'n lifestyle ben ik.

beetje stom als je van de een op de andere dag zegt, Ik ga maar eens iets anders worden..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:22
Overjoyed
Overjoyed is offline
Dat zeg je niet, dat gebeurt gewoon, je krijgt andere vrienden door verhuizing, of iets anders en je neemt automatisch iets van die anderen aan, je kan jezelf nog zo punk of alto voelen maar dat gebeurt gewoon.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:36
KraghZyl
KraghZyl is offline
als ik gedwongen zou worden
Oud 16-06-2003, 13:37
WishfulDreaming
Citaat:
KraghZyl schreef op 16-06-2003 @ 14:36:
door wie?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:45
Firefly
Firefly is offline
Ik weet niet wat ik ben. Natuurlijk vinden er veranderingen plaatst, maar dat gaat geleidelijk
Oud 16-06-2003, 13:50
GRRR
GRRR is offline
als ik daardoor meer chickies kan scoren

Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 13:57
strafcorner
strafcorner is offline
voor €2.50 inc. btw.
Oud 16-06-2003, 14:21
Verwijderd
Citaat:
KraghZyl schreef op 16-06-2003 @ 14:36:
dat is net zoveel onzin als die topic welke tattoo je moet nemen als je verplicht was..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 15:08
substantial
substantial is offline
als ik er een miljoen voor krijg
en de outfit
want bv. ralph lauren is nie zo goedkoop
Oud 16-06-2003, 15:52
Verwijderd
Citaat:
substantial schreef op 16-06-2003 @ 16:08:
als ik er een miljoen voor krijg
en de outfit
want bv. ralph lauren is nie zo goedkoop
Als je een miljoen krijgt dan zou je denken dat je 't kunt betalen?

Optopik, als 't moet - voor m'n werk. Ik heb geen zin om werkeloos rond te huppelen enkel en alleen omdat ik zo koppig ben om me niet aan te passen. Dan maar een paar uurtjes per dag schijnheilig doen en er bijlopen als een yuppie, boeiend.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 15:58
Fog
Fog is offline
zou ik nooit doen

ik zou me hardstikke ongelukkig voelen als ik andere muziek zou moeten luisteren en altijd strakke kleding aan zou moeten...

als mn vriendje mn lifestyle niet okee vind zou ik dat wel minder vinden en er misschien een beetje onzeker van worden...maar niet veranderen....
Oud 16-06-2003, 15:58
Verwijderd
\m/ MY LIFESTYLE DETERMINES MY DEATH STYLE \m/

owh sorry nog 'n beetje in de FOR stemming ontopic:

Uh ja m'n lifestyle verandert constant, *zoekt ff op*

In langer bestaande groepen leidt het proces van wederzijdse beinvloeding tot een zekere homogeniteit in opvattingen en gedragingen

*zucht* haat school..

maar goed 't klopt natuurlijk wel, voor mij iig . 'k pas me gewoon aan. Als ik bij lieve mensen ben dan ben ik ook lief, en als ik bij een stelletje eikels ben dan ben ik een klootzak..

dus.. ga bij jezelf te raden: vind je me 'n klootzak? you do the math
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:20
very drunk driver
very drunk driver is offline
lifestyle kies je niet voor. je smaak veranderd langzaam en zo ook je lifestyle
Oud 16-06-2003, 16:24
WishfulDreaming
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 16-06-2003 @ 17:20:
en wat nou als anderen die smaak juist niet leuk vinden..

Is het nou zo moeilijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2003, 16:26
Roxy
Roxy is offline
Qua kleding verander ik opzich wel steeds een klein beetje, ik zie het probleem er niet van..
ow wat andere mensen ervan vinden, beinvloed me opzich niet zo heel erg, als diegene met wie ik ben shoppen zegt dat het voor geen meter zit of staat dan neem ik dat oordeel wel mee in de uiteindelijke beslissing maar als ik iets eenmaal heb, iets eenmaal gaaf vind, iets helemaal angela heb gemaakt dan stap ik daar niet zo makkelijk vanaf..

Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 16:28.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 16-06-2003 @ 17:20:
Je kunt toch wel kiezen om bepaalde veranderingen niet te willen volgen?

Bij mijn beste weten is lifestyle toch wel iets waar je zelf behoorlijk sterk de hand in hebt.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:29
WishfulDreaming
Citaat:
Paranoide schreef op 16-06-2003 @ 16:52:

Optopik, als 't moet - voor m'n werk. Ik heb geen zin om werkeloos rond te huppelen enkel en alleen omdat ik zo koppig ben om me niet aan te passen. Dan maar een paar uurtjes per dag schijnheilig doen en er bijlopen als een yuppie, boeiend.
Idd..
Alleen een beetje jammer dat je geen extremere dingen mag bij ons zoals piercings en dreads etc.. Niet dat ik dat allemaal wil maar sommige dingen moet ik wel laten
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:31
Gwinnie
Gwinnie is offline
zodra ik me er niet meer lekker bij voel of voor mn werk.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:31
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
als ik weer eens een sollicitatie gesprek heb wel. of als ik naar school ga, dan neem ik de tijd er niet voor.
maar een lifestyle verander je niet bewust, dat sluipt er in. denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:38
WishfulDreaming
Citaat:
prinses eowyn schreef op 16-06-2003 @ 10:07:

Iedereen die zegt dat je lifestyle vanzelf wel es veranderd, kijk es naar deze voorbeelden. Dat soort voorbeelden, hoe denken jullie daarover? dus niet veranderen vanuit jezelf maar omdat je omgeving er eigenlijk om vraagt, doe je dat?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:50
Synonym
Synonym is offline
Ik denk wel dat het echt zo is... dat je best een beetje veranderd als je met een 'ander' type verkering hebt... Maar of ik daar nou echt zo heel extreem voor zou gaan veranderen, nee...

Mening van vrienden vind ik wel heel erg belangrijk. Als zij tegen mij zeggen dat iets écht niet kan (qua gedrag ofzo) zou ik dat proberen te laten.

En nee, ik zou m'n lifestyle niet veranderen als ik hier heel erg mee gepest word, denk ik... Maar dat kan ik niet beoordelen omdat ik dat nooit meegemaakt heb.
Oud 16-06-2003, 16:57
substantial
substantial is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-06-2003 @ 16:52:
Als je een miljoen krijgt dan zou je denken dat je 't kunt betalen?

ja maar of ik het wil betalen
Oud 16-06-2003, 18:39
rodina
rodina is offline
Wat paranoide al zei; wanneer ik geen baan kan krijgen vanwege mn kleding etc, word 't hoog tijd dat ik 't es ga aanpassen.
Verder wanneer mensen met een fatsoenlijk onderbouwd iets aan komen zetten wil ik er nog best wel over nadenken om dingen te veranderen. Hoewel ik dat niet in 1 keer patsboem zou doen, maar geleidelijk aan.
Oud 16-06-2003, 18:54
Verwijderd
Ik zou wel Death Rocker willen worden als ik daarmee met terror koe de koffer in zou kunnen.

Oeh dat zei ik hardop he..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 19:02
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
eXo schreef op 16-06-2003 @ 19:54:
Ik zou wel Death Rocker willen worden als ik daarmee met terror koe de koffer in zou kunnen.

Als ik mijn eigen pik afhak en hem er dan weer aannaai mag ik erdan ook overheen?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 16-06-2003 @ 19:54:

Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 19:45
popularthug
popularthug is offline
aan het einde van de 30...
ik denk dat het dan niet meer gepast is om je als een slet te gedragen... dan moet je inmiddels de ware zijn tegen gekomen en dan begint het tijd te worden om een serieuze carrière te gaan maken
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:02
hellion
hellion is offline
waarom je lifestyle aanpassen denk ik dan? zolang ik me prettig bij deze lifestyle blijf voelen zou ik nooit veranderen.

of ben ik nu raar
Oud 16-06-2003, 21:10
WishfulDreaming
Citaat:
hellion schreef op 16-06-2003 @ 22:02:
waarom je lifestyle aanpassen denk ik dan? zolang ik me prettig bij deze lifestyle blijf voelen zou ik nooit veranderen.

of ben ik nu raar
lees de eerste post nu es goed, behalve de eerste regel.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 21:26
Adrenaline
Adrenaline is offline
voor zover ik het weet heb ik niet echt een bepaalde lifestyle.
Maar ik verander pas van kleding e.d als ik een jaar of 70 ben en een skatebroek met kistjes dan dus echt niet meer staan.
Oud 16-06-2003, 21:28
coecie
coecie is offline
mensen zeggen wel van: 'ik verander mijn lifestyle niet voor vriendjes en voor vrienden"
maar ik denk zo... stel he... je leert nieuwe mensen kennen die je echt heel cool vind, waarmee je het goed kan vinden, die je nieuwe vrienden worden, maar die een beetje anders zijn dan jij

misschien verander je dan niet van lifestyle om meer bij hun in de smaak te vallen, maar juist omdat hun lifestyle zo bij jou in de smaak valt

voorbeelden:

*ik draag altijd alle stijlen door elkaar heen en vind de meeste dingen wel leuk, ik heb alleen een hekel aan van die netjese uiterlijken met laarzen en blousjes en tasjes en kettingen en armbanden en ringen en extreme riemen en alles op elkaar afgepast
... MAAR! ik leerde 3 jaar geleden 3 meisjes kennen (alweer een tijd geleden eigenlijk) en die waren precies zoals ik nu beschrijf... ze waren ZO leuk!! en als zij zo'n precies op elkaar afgestemde outfit droegen met laarzen en tassen en riemen en blousjes en broeken en alles gewoon kloppend dacht ik... oeh, eigenlijk zien ze er heel leuk uit.
op een goede dag kocht ik zelf laarzen, en toen een keer een tasje.. na verloop van tijd kwamen er steeds dingetjes bij en nu... nu kan ik zelf als ik het zou willen ook zo'n outfit aandoen.. ik doe het alleen niet, want als complete outfit vind ik het toch niet helemáál je-van-het...
tegenwoordig heb ik heel veel vriendinnetjes die zo totaal op zichzelf zijn afgestemd en helemaal kloppend zijn, en ik vind ze allemaal geweldig... toch als ik zo'n meisje dat ik niet ken tegenkom denk ik altijd bij mezelf, jugh die outfit... gek he?

*ander voorbeeld is een jongen die echt helemaal geweldig was en die zo vol overgave heel apart eruit zag, dat ik als ik hem zag er ook altijd zin in had om er vol overgave apart uit te zien...
resultaat is een geweldige (aparte ) broek die ik met liefde bijna elke dag van het jaar draag, als ik niet was geïnspireerd geweest door zijn kledingstijl had ik die broek nooit gekocht.

Nu hebben deze twee voorbeelden mijn lifestyle op zich niet zo veranderd, maar je kan wel zien dat je wel degelijk beïnvloed wordt door mensen uit je omgeving.

denk eens aan hoe erg je lifestyle veranderd als je een muziekstijl ontdekt die je geweldig vind, waarvan je de feestjes gaat bezoeken die je levenswijze beïnvloeden
denk eens aan hoe je kijk op het leven veranderd als je drugs begint te gebruiken en met wat voor een soort andere mensen dan voorheen je ineens in aanraking komt

iedereens lifestyle veranderd, door de dingen die hij of zij meemaakt in het leven en de mensen die je leert kennen. je lifestyle blijft echter wel JOUW stijl, waardoor je het zelf misschien niet zo als verandering ziet, maar als je het vergelijkt met je levensstijl van vroeger dan denk je misschien, goh, da's toch wel anders
Oud 16-06-2003, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Adrenaline schreef op 16-06-2003 @ 22:26:
voor zover ik het weet heb ik niet echt een bepaalde lifestyle.
Maar ik verander pas van kleding e.d als ik een jaar of 70 ben en een skatebroek met kistjes dan dus echt niet meer staan.
Hm, mocht ik m'n zeventigste halen dan denk ik dat het minste wat me zal boeien zal zijn of iets nou nog staat of niet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 22:16
hellion
hellion is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 16-06-2003 @ 22:10:
lees de eerste post nu es goed, behalve de eerste regel.
dan nog, veranderen van lifestyle doe ik voor niets...als mensen het niet bevalt ja sorry....
Oud 17-06-2003, 07:33
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
verkeerd geformuleerd dan, lees in plaats van lifestyle, 'dat-wat-je-het-liefste-draagt'
Oud 17-06-2003, 07:39
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
terror koe schreef op 16-06-2003 @ 12:45:
Zodra dromerige goffics aan komen zetten met dromerig fantasy gezeur.
oke, ik ben er!
Oud 17-06-2003, 08:10
nps
nps is offline
wanneer ik onder schot gehouden zou worden

wie is die trol in je avatar, prinses eowyn?
Oud 17-06-2003, 09:22
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 17-06-2003 @ 09:10:
wie is die trol in je avatar, prinses eowyn?
dat is Ram, uit personage uit de serie 'the tribe'
Oud 17-06-2003, 09:24
Arun
Arun is offline
Is dat een jongen of een meisje?
Oud 17-06-2003, 09:25
prinses eowyn
prinses eowyn is offline
jongen

hij speelt de bad guy
Reageren

Topictools Zoek in deze topic