![]() |
|
![]() |
Elke ochtend kranten bezorgen.
Elke dag naar het station fietsen: 4 kilometer in 9-11 minuten (ik ga altijd te laat weg, dus moet altijd keihard fietsen ![]() En af en toe een flink stuk fietsen (80 km) of wandelen (20km) op een dag... En die andere 'sport' beoefen ik ook wel een keer of 3 per week. ![]() Maar goed, ik ga dus echt niet naar een sportschool. Waarom zou je betalen voor iets wat je zelf ook kan doen? Een hometrainer is ook zo'n idioot ding. Waarom stap je niet gewoon op de fiets om 80km te fietsen? Is een stuk goedkoper, gezonder, leuker... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik hgeb sinds kort een elektronische buikspier puls apperaat ding, en ja, die werkt nog ook! (7 pleuro bij de blokker)
en heb een dumbell thuis maar die is maar 15 kilo dus na 2 weken was die al te licht ![]() ik doe dus eihgenlijk vrij weinig tot nix ghehe..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maarjah, ik Ga ( ![]() ![]() ![]() Ik probeer ook wel eens te push uppen enzo maar jah dan zie ik een tv en een bank en dan is mijn motivatie niet meer zo hoog...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|