Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
idiote vraag misschien , maar kan een persoon aan mij bewijzen dat hij/zij geen hersenschim is? Laatst gewijzigd op 20-06-2003 om 13:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
*schrik* Amai, zoveel mensen die het ook hebben, ik dacht dat dit eerder uitzonderlijk was.
Ik heb het dus ook (in perioden), dan weet ik niet meer of ik dat nu gezegd heb of niet, of ik het gedroomd heb of ik het nu enkel zitten denken heb.... Het gevoel alleen te zijn het ik dan ook eigenlijk. Het is net alsof ik al dood ben en als geest naar iedereen zit te kijken. Ik zit dan ook wel veel te dromen en zo...mensen moeten me meestal een paar keer roepen voor ik reageer. Misschien is het wel omdat ik me niet zo lekker voel in me vel, geen behoefte heb aan gesprek en met (onbewust) terug trek in mijn eigen wereldje, zoals ik als kind al deed. Als kind had ik dan perioden (weken) dat ik met poppetjes, lego (zoiets) een eigen wereldje had gemaakt en daar 's morgens vroeg mee begon te spelen en te fantaseren tot 's avonds laat. (en dit mag je letterlijk opnemen). Ik weet ook niet wat je eraan kan doen. |
![]() |
|
Ik heb het een hele tijd gehad en wist niet wat ik moest doen, ik had er met een vriendin over gesproken en zij had net hetzelfde!
![]() ![]()
|
nu ik erover nadenk idd, misschien is het wel iets van 'dromerige typjes', ik 'dagdroom' meestal, en ik zit met mijn hoofd ook altijd ergens anders dan waar ik werkelijk ben, wat me dan weer confused, omdat ik dan niet zeker ben of ik nou daar ben of in dat plekje in mijn hoofd zeg maar...
en zoals mijn moeder altijd zegt; bijna alles wat je meemaakt doormaakt is heel normaal, zo zie je maar hoeveel mensen hier er 'last' van hebben... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onwerkelijkheid. Em. | 14 | 02-07-2010 15:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Onwerkelijk Ruby | 2 | 21-01-2006 17:34 | |
Psychologie |
Onwerkelijk gevoel Divinia | 8 | 29-07-2005 10:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
onwerkelijk :) L. :) | 32 | 21-02-2004 17:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Onwerkelijke droom.... Slurmass | 1 | 21-08-2003 18:13 | |
ARTistiek |
Een onwerkelijk gezicht (>>afdruk van een koperplaatje) tampaszta | 6 | 19-09-2001 19:58 |