Hey,
Ik heb al enkele jaren geen vaste relatie meer gehad maar ben ook nadat ik een keertje flink hard onderuit ben gegaan ook zelf niet meer verliefd geweest.
Heb wel het een en ander aan vrouwen gehad de laatste tijd maar daar had ik zelf weinig gevoel bij.
Nu ben ik een vrouw tegen gekomen waarmee ik wat leuke dingen ben gaan doen. Eigenlijk niet echt iets speciaals in eerste instantie. Zach dit gewoon weer als een potentiele score kans.
Maar toen ik voor de 2e keer opeens wat met er ging doen kreeg ik kriebels in mijn buik en ik denk dat dit voor het eerst sinds 3 jaar is ofzo. Maarja van haar kant komt er momenteel niet echt veel meer dan iets vriendscahppelijks en ik werk nog met er samen ook. Dus ik zie er elke dag en trek het ook absoluut niet meer.
Vanaf volgende maand ga ik wat anders doen en hoef ik er in principe niet meer te zien.
Als ik hier over nadenkt lijkt me dit op zich de beste optie want ik word hier gewoon gek van. Maarja ik kan ook gewoon contact blijven houden en hopen dat er ooit wat van komt. Want de gedachte dat ik zo'n kans mis maakt me ook niet echt gelukkig.
Zit hier dus een beetje in een dilemma want als ik het blijf proberen word ik alleen maar gekker denk ik

Maar als ik het verbreek zal dit echt een soort leegte achter laten.
Wat zouden jullie in dit geval nou doen ??