Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uhmm..Typisch hij gebruikt je..
Hij houd niet van je..maar wil je alleen maar voor de seks.. Als ik jou ..dump hem..Zometeen wordt je ontmaagd door hem en maakt hij het uit..Meid wees verstandig en dump hem..want hij gebruikt je alleen voor de seks..en dat ben jij hem niet waard ![]() |
![]() |
|
Lieve Miesmo, wil je misschien heel goed na gaan denken over waarom je toelaat dat die jongen allemaal dingen tegen je zegt en waarom je daar zoveel naar luistert? Je mag me ook pm'en trouwens, want nu ben ik benieuwd.
||
Citaat:
Ja, je voelt je gevleid door de aandacht maar dit is gewoon de verkeerde aandacht. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en als dit zo door gaat ben ik er echt aan denk ik ![]() en een vriendin van mij die zei dat zo tegen haar moeder en haar moeder die kent die jongen en zei zo van ja ik weet niks positiefs over hem ![]() |
![]() |
|
![]() |
Berichten over het feit dat hij slechte bedoelingen heeft of alleen op seks uit is vind ik kort door de bocht. Wat mij eerder logisch lijkt, vooral als hij daar steeds is om je te steunen, is dat hij je gewoon enorm graag ziet, misschien wel een soort obsessie heeft met jou. En als dat het geval is, moet je die jongen gewoon tijd geven, kans zit er in dat hij er zelf ook niet meer aan kan doen, en je moet duidelijk maken dat jij niet geintereseerd bent in een relatie met hem.
Als jij nog vrienden wil zijn, is dat geen groot probleem, maar je moet hem dat heel duidelijk zeggen, dat het puur vriendschappelijk is, en dat dat alleen goed werkt als men er langs beide kanten hetzelfde over denkt. En als je merkt dat hij toch doorzet met zijn stalkers praktijken dat jij het contact volledig verbreekt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En van succesvol de "vriendschap?" in de ijskast zetten en weer ontdooien heb ik ook nog nooit gehoord, wel van pogingen maar (nog) niet van successen. De "friend zone" is gewoon erg moeilijk onder controle te houden, en dit geval zou ik in ieder geval niet aan durven. |
![]() |
|
Jullie doen allemaal net of er al iets van een relatie is.
Zoals ik het begrijp zit die jongen continue op haar lip, heeft ze de fout gemaakt haar contactgegevens aan hem te geven (of nog erger; heeft hij ze ergens vandaan gehaald) en is hij haar dag en nacht aan het bestoken met berichtjes om haar interesse te krijgen. Al die aandacht is natuurlijk vleiend, maar heeft niets met verliefdheid te maken. 100 x reclame van poepluiers op TV maakt me nog niet naar de winkel rennen... Hij mag dan vallen voor je looks en misschien verliefd zijn, als jij geen interesse hebt moet je 'm dat heel duidelijk vertellen / terug SMS-en. Vertel er dan ook bij dat hij moet stoppen en dat je geen berichten meer zult lezen. Als je lange tijd niet reageert stopt een normaal mens ook met het versturen van berichten. |
![]() |
|
ik kan zo lang als ik wil mijn telefoon uitzetten maar hij gaat gewoon door
![]() ik heb wel een relatie met hem maar door de problemen met mijn ex zit ik er echt aan te denken om het nu gewoon uit te maken enzo en dan weet ik wel dat ik hem daar heel veel verdriet mee doe en ik wil het zelf ook niet ![]() ik voel als ik bij hem ben nog wel wat voor hem (luister maar dat liedje aan het begin van dit topic) dan begrijp je me misschien hoe ik me voel ![]() maar door mijn ex heb ik nu 2 weken huisarest ![]() omdat hij en zijn vriend tussen ons hebben zitten stoken. maar ik weet gewoon om dit moment zelf niet meer wat ik doe en wat ik wil!! maar nu kan ik dus mijn ''vriend'' niet meer zien en aan de ene kant vind ik dat niet leuk maar aan de andere kant boeit het me geen zak (om het maar zo te zeggen ) ik hoop dat het zo wat duidelijker is voor jullie en dat jullie wat tips voor mij hebben wat jullie in zo'n situatie zouden doen ![]() dank jullie wel |
![]() |
|
Gut, 't wordt nou wel wat gecompliceerder, een ex, en tòch een relatie met de stalker.
Meid, ook al stuurt hij 100 berichtjes, niet lezen maar meteen deleten, laat vooral duidelijk zijn dat je niets van 'm wil horen. Negeer 'm heel bot. kijk 'm niet aan. Eens houdt het op, geef 't een week of twee. |
![]() |
|
Waarom heb Jij huisarrest omdat je ex zit te stoken??
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() maar om even terug te komen op mijn ''vriend'' hij geeft mij wel onzettend veel steun in deze tijd ![]() ![]() ![]() ![]() want als ik nog iets doe met mijn ex contact zoeken ofzo dan gaan hun naar de politie omdat ze zeggen dat ik hem heb bedreigt en wat dus niet zo is, maar dat komt dus weer die door vriend van hem. en mijn ouders staan voor mijn gevoel aan de kant van mijn ex want daar door heb ik volgens mij huisarrest nu ![]() ![]() maar maandag gaan volgens mij die 2 weken in ![]() maar ik weet nu al dat ik me daar niet aan ga houden ![]() want ik kan niet 2 weken binnen in dit huis zitten. ook al moet ik wel naar school enzo ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zie 't alweer, gecompliceerde puberproblemen.
Één advies, gebruik die twee weken thuis eens om heel goed met je ouders te praten, en dit keer zonder te liegen; alles op tafel. Denk je echt dat je ouders zo dom zijn dat ze je niet doorhebben? Ze kennen je beter dan jezelf. Dat worden zware avonden, met veel geschreeuw en gehuil, maar dat is het waard en 10x beter dan weglopen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en mijn ouders hebben altijd idd alles door als ik een vriendje heb dan hebben ze dat zo door ![]() en ik had wat bedacht voor mijn vriend zeg maar ![]() dat als ik hem weer een keertje zie dan kijk ik of ik nog wat voor hem voel enzo en als ik niks meer voor hem voel dan is het gewoon over ![]() maar als hij dan door blijft gaan met smsen enzo dan weet ik nog niet wat ik ga doen maar dan ga ik niet praten met mijn ouders ofzo want dan krijg ik nog meer problemen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hulp nodig in liefde, hopeloos :( xwebelieve | 6 | 09-06-2013 09:17 | |
Psychologie |
Diepongelukkig.. -Melody- | 41 | 25-10-2004 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 | |
Liefde & Relatie |
Vindt hij me leuk?? 18Helen18 | 21 | 22-06-2003 13:01 | |
Liefde & Relatie |
hoe reageer jij als je gigantisch aso behandeld wordt..?? Verwijderd | 65 | 22-09-2002 12:42 |