Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2010, 11:35
miesmo
miesmo is offline
ik zit met een probleemje met een jongen.
om het een beetje te omschrijven hier een link met een liedje zoals ik me voel.

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=j9Irh6BKYxc/[YOUTUBE]

ik had met hem gehad maar ik vind hem nog leuk enzo maar hij loopt me gewoon nu te stalken en daar word ik moe van enzo maar hij is wel lief enzo

please raad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2010, 12:18
Verwijderd
Contact verbreken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 13:37
Verwijderd
Als hij je stalkt, afkappen die handel.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 13:39
Akhlys
Akhlys is offline
Stalkers moet je sowieso niet hebben, dus afkappen die zooi, geen contact mee onderhouden.
Oud 26-08-2010, 17:37
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Als hij vraagt:
'Wat wil je wat ik doe?' of 'Ik wil alles voor je doen!'
dan zeg je dat hij moet oprotten.

Als hij gewoon te stalkerig is maar niet verschrikkelijk.
wijs hem erop.
Oud 28-08-2010, 09:44
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je titel even aangepast voor de duidelijkheid.

Je moet hem gewoon negeren. Als je hem lief vindt terwijl je hem stalkt en hem niet wil kwetsen is het omdat je bang bent dat je misschien niks beters krijgt dus je hem ook weer niet helemaal af wil schrijven, zodat je niet alleen blijft. Ofzo. En dat moet je dus niet doen. Niet meer met hem omgaan, leuke andere jongens zoeken!
Oud 28-08-2010, 14:38
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Heet hij Edward??
Oud 28-08-2010, 15:50
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
Nederland is klein, maar zo klein hoop ik ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 15:48
Verwijderd
Geen aandacht geven (ook al vind je hem lief), dat ziet hij als een beloning voor zijn gedrag.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2010, 23:51
Verwijderd
Blijkbaar vind je die aandacht leuk, dus is er geen sprake van 'stalken'
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 18:16
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Heet hij Edward??
nee hij heet geen edward

maar Delany
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 18:18
miesmo
miesmo is offline
ik heb weer met hem maar ik weet niet of dat zo verstandig is enzo want hij houd me wakker door te smsen enzo

wat moet ik doen..?
uitmaken of zo laten ??
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 18:34
Dott
Dott is offline
je telefoon uitzetten 's avonds
Oud 31-08-2010, 18:58
miesmo
miesmo is offline
doe ik ook maar toch zet ik hem weer aan om te kijken of hij heeft gesmst
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 19:07
Verwijderd
Dump hem..Stalkers zijn eng.. die blijven zich je hele leven kapot maken..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 19:48
hookee
hookee is offline
Citaat:
doe ik ook maar toch zet ik hem weer aan om te kijken of hij heeft gesmst
Je verdient 'm...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 16:31
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Je verdient 'm...
hoe bedoel je dat ik hem verdien
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 16:39
Cherry Springs
Dat je blijkbaar zo wanhopig bent, bedoelt hij, denk ik.

Hij 'stalkt' jou dus maar jij vindt hem lief? Weet je heel zeker dat je niet gewoon leuk vindt om aandacht te krijgen? Dat zou ook nog wel eens kunnen. Als je denkt, kom, het is een leuke jongen en hij vindt mij leuk, hij is mij waard, misschien moet ik het toch maar gewoon met hem proberen, dan moet je het vooral doen. Als je dat níet vindt moet je hem echt gaan negeren en ergens anders je broodnodige portie aandacht vandaan halen. Ik ken dat met meisjes, we willen sowieso aandacht. Je moet alleen goed uitkijken wie je jou die aandacht laat geven.
Oud 01-09-2010, 16:56
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Dat je blijkbaar zo wanhopig bent, bedoelt hij, denk ik.

Hij 'stalkt' jou dus maar jij vindt hem lief? Weet je heel zeker dat je niet gewoon leuk vindt om aandacht te krijgen? Dat zou ook nog wel eens kunnen. Als je denkt, kom, het is een leuke jongen en hij vindt mij leuk, hij is mij waard, misschien moet ik het toch maar gewoon met hem proberen, dan moet je het vooral doen. Als je dat níet vindt moet je hem echt gaan negeren en ergens anders je broodnodige portie aandacht vandaan halen. Ik ken dat met meisjes, we willen sowieso aandacht. Je moet alleen goed uitkijken wie je jou die aandacht laat geven.
maar ik kijk toch wel uit met wat ik doe enzo maar ik doe het niet om aandacht te krijgen maar ik weet ook niet waar voor ik het wel doe enzo
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 17:00
Verwijderd
Luister
Dat soort jongens gebruiken je...! Wedden dat ie zometeen seks wil?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 17:04
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Luister
Dat soort jongens gebruiken je...! Wedden dat ie zometeen seks wil?
dat wil hij al maar ik hoef dat niet maar wat moet ik nu doen dan ??

hij zegt zo van ja alles wat jij wil, wil ik ook enzo

Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 17:06
Verwijderd
Uhmm..Typisch hij gebruikt je..
Hij houd niet van je..maar wil je alleen maar voor de seks.. Als ik jou ..dump hem..Zometeen wordt je ontmaagd door hem en maakt hij het uit..Meid wees verstandig en dump hem..want hij gebruikt je alleen voor de seks..en dat ben jij hem niet waard
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 17:06
deadlytown
deadlytown is offline
miesmo hij zegt alleen dit zodat je overstag gaat.
Oud 01-09-2010, 17:15
Cherry Springs
Lieve Miesmo, wil je misschien heel goed na gaan denken over waarom je toelaat dat die jongen allemaal dingen tegen je zegt en waarom je daar zoveel naar luistert? Je mag me ook pm'en trouwens, want nu ben ik benieuwd.
Oud 01-09-2010, 20:40
hookee
hookee is offline
Citaat:
hoe bedoel je dat ik hem verdien
Als iemand zo dom is alle berichtjes van z'n stalker te blijven lezen/beluisteren i.p.v. te blokkeren, verdien je het om 'm elke minuut van de dag om je heen te hebben.
Ja, je voelt je gevleid door de aandacht maar dit is gewoon de verkeerde aandacht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2010, 14:09
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Als iemand zo dom is alle berichtjes van z'n stalker te blijven lezen/beluisteren i.p.v. te blokkeren, verdien je het om 'm elke minuut van de dag om je heen te hebben.
Ja, je voelt je gevleid door de aandacht maar dit is gewoon de verkeerde aandacht.
ik had hem geblokt maar daardoor kon niemand mij meer bereiken dus vandaar en als ik niet reageer enzo dan gaat hij toch door
en als dit zo door gaat ben ik er echt aan denk ik
en een vriendin van mij die zei dat zo tegen haar moeder en haar moeder die kent die jongen en zei zo van ja ik weet niks positiefs over hem
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 14:13
Picidae
Picidae is offline
Ongelooflijk, wat doet hij dan voor liefs?

"maar daardoor kon niemand mij meer bereiken"
Aha dat klinkt echt logisch.

Weg met die stumper.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 14:21
Cherry Springs
Je weet toch wel hoe je hem moet blokkeren op msn? Dan is het onzin dat niemand jou meer kan bereiken. Waarom zou je op hem reageren?
Oud 02-09-2010, 15:00
miesmo
miesmo is offline
ja ik weet hoe ik moet blokkeren op msn enzo maar ik meen het van mijn telefoon dat niemand me dan meer kan bereiken

maar hij steunt me altijd enzo in goeie en slechte tijden
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 15:31
Cherry Springs
Nouja blijkbaar wil je gewoon graag met hem om blijven gaan dus dan moet je dat maar doen. Je weet inmiddels wel wat wij ervan vinden.
Oud 02-09-2010, 15:33
TH1JS
TH1JS is offline
Berichten over het feit dat hij slechte bedoelingen heeft of alleen op seks uit is vind ik kort door de bocht. Wat mij eerder logisch lijkt, vooral als hij daar steeds is om je te steunen, is dat hij je gewoon enorm graag ziet, misschien wel een soort obsessie heeft met jou. En als dat het geval is, moet je die jongen gewoon tijd geven, kans zit er in dat hij er zelf ook niet meer aan kan doen, en je moet duidelijk maken dat jij niet geintereseerd bent in een relatie met hem.

Als jij nog vrienden wil zijn, is dat geen groot probleem, maar je moet hem dat heel duidelijk zeggen, dat het puur vriendschappelijk is, en dat dat alleen goed werkt als men er langs beide kanten hetzelfde over denkt. En als je merkt dat hij toch doorzet met zijn stalkers praktijken dat jij het contact volledig verbreekt.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 15:38
deadlytown
deadlytown is offline
Th1js al zal ze t contact verbreken. dan zal hij als nog achter haar aan gaan..
Oud 02-09-2010, 15:46
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Als jij nog vrienden wil zijn, is dat geen groot probleem, maar je moet hem dat heel duidelijk zeggen, dat het puur vriendschappelijk is, en dat dat alleen goed werkt als men er langs beide kanten hetzelfde over denkt.

Dat moet je NOOIT doen. gewoon helemaal mee stoppen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 21:20
TH1JS
TH1JS is offline
Citaat:
Th1js al zal ze t contact verbreken. dan zal hij als nog achter haar aan gaan..
Tuurlijk. En maar ik betwijfel of deze jongen wel kwaad wil doen. Misschien dat vertellen dat ze (de TS dus) zich veel gelukkiger zou voelen als ze een tijd geen contact meer zouden hebben een goed idee is. Maak hem duidelijker dat DAT jou gelukkiger maakt, als hij echt om je geeft, zal hij stoppen, anders geeft hij alleen om zichzelf, wat nu ook weer niet ongewoon zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 23:59
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Tuurlijk. En maar ik betwijfel of deze jongen wel kwaad wil doen. Misschien dat vertellen dat ze (de TS dus) zich veel gelukkiger zou voelen als ze een tijd geen contact meer zouden hebben een goed idee is. Maak hem duidelijker dat DAT jou gelukkiger maakt, als hij echt om je geeft, zal hij stoppen, anders geeft hij alleen om zichzelf, wat nu ook weer niet ongewoon zou zijn.
Jongens kunnen niet terug overstappen van verliefd naar "gewoon vrienden". Hij blijft verlieft, en daar ga je dan echt last van krijgen. Is echt niets aan te doen.

En van succesvol de "vriendschap?" in de ijskast zetten en weer ontdooien heb ik ook nog nooit gehoord, wel van pogingen maar (nog) niet van successen. De "friend zone" is gewoon erg moeilijk onder controle te houden, en dit geval zou ik in ieder geval niet aan durven.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 06:44
hookee
hookee is offline
Jullie doen allemaal net of er al iets van een relatie is.
Zoals ik het begrijp zit die jongen continue op haar lip, heeft ze de fout gemaakt haar contactgegevens aan hem te geven (of nog erger; heeft hij ze ergens vandaan gehaald) en is hij haar dag en nacht aan het bestoken met berichtjes om haar interesse te krijgen.
Al die aandacht is natuurlijk vleiend, maar heeft niets met verliefdheid te maken.
100 x reclame van poepluiers op TV maakt me nog niet naar de winkel rennen...
Hij mag dan vallen voor je looks en misschien verliefd zijn, als jij geen interesse hebt moet je 'm dat heel duidelijk vertellen / terug SMS-en. Vertel er dan ook bij dat hij moet stoppen en dat je geen berichten meer zult lezen. Als je lange tijd niet reageert stopt een normaal mens ook met het versturen van berichten.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 20:28
miesmo
miesmo is offline
ik kan zo lang als ik wil mijn telefoon uitzetten maar hij gaat gewoon door
ik heb wel een relatie met hem maar door de problemen met mijn ex zit ik er echt aan te denken om het nu gewoon uit te maken enzo en dan weet ik wel dat ik hem daar heel veel verdriet mee doe en ik wil het zelf ook niet
ik voel als ik bij hem ben nog wel wat voor hem (luister maar dat liedje aan het begin van dit topic) dan begrijp je me misschien hoe ik me voel
maar door mijn ex heb ik nu 2 weken huisarest .
omdat hij en zijn vriend tussen ons hebben zitten stoken.
maar ik weet gewoon om dit moment zelf niet meer wat ik doe en wat ik wil!!
maar nu kan ik dus mijn ''vriend'' niet meer zien en aan de ene kant vind ik dat niet leuk maar aan de andere kant boeit het me geen zak (om het maar zo te zeggen )
ik hoop dat het zo wat duidelijker is voor jullie en dat jullie wat tips voor mij hebben wat jullie in zo'n situatie zouden doen

dank jullie wel
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 22:03
hookee
hookee is offline
Gut, 't wordt nou wel wat gecompliceerder, een ex, en tòch een relatie met de stalker.
Meid, ook al stuurt hij 100 berichtjes, niet lezen maar meteen deleten, laat vooral duidelijk zijn dat je niets van 'm wil horen. Negeer 'm heel bot. kijk 'm niet aan.
Eens houdt het op, geef 't een week of twee.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 17:44
Verwijderd
zeg het gewoon tegen hem dat je die smsjes niet meer wild hij is gewoon verliefd daarom doet die zo denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 18:10
Akhlys
Akhlys is offline
Waarom heb Jij huisarrest omdat je ex zit te stoken?? Contact verbreken met je ex lijkt me nog makkelijker dan contact verbreken met een stalker.. Je maakt het voor jezelf heel erg ingewikkeld. Mijn advies: Verbreek het contact met beiden en maak het voor jezelf niet zo verdomd ingewikkeld..
Oud 04-09-2010, 20:54
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Waarom heb Jij huisarrest omdat je ex zit te stoken?? Contact verbreken met je ex lijkt me nog makkelijker dan contact verbreken met een stalker.. Je maakt het voor jezelf heel erg ingewikkeld. Mijn advies: Verbreek het contact met beiden en maak het voor jezelf niet zo verdomd ingewikkeld..
ik en me ex hadden geen contact meer tot dat een vriend van hem, hem mee nam in de bus express die ik ook moest hebben:@ dus toen was ik al boos maar die vriend heeft ook zitten stoken en ik maak hem me niet ingewikkelt dat doen hun voor mij

maar om even terug te komen op mijn ''vriend'' hij geeft mij wel onzettend veel steun in deze tijd en daar ben ik hem ook erg dankbaar voor omdat het gewoon nu thuis ook niet goed gaat door mijn ex zeg maar dus ben nu echt een beetje de pineut zeg maar
want als ik nog iets doe met mijn ex contact zoeken ofzo dan gaan hun naar de politie omdat ze zeggen dat ik hem heb bedreigt en wat dus niet zo is, maar dat komt dus weer die door vriend van hem.
en mijn ouders staan voor mijn gevoel aan de kant van mijn ex want daar door heb ik volgens mij huisarrest nu wat ik totaal niet begrijp

maar maandag gaan volgens mij die 2 weken in
maar ik weet nu al dat ik me daar niet aan ga houden
want ik kan niet 2 weken binnen in dit huis zitten. ook al moet ik wel naar school enzo maar toch ik weet nu al dat ik weg ga van huis
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 08:29
hookee
hookee is offline
Ik zie 't alweer, gecompliceerde puberproblemen.
Één advies, gebruik die twee weken thuis eens om heel goed met je ouders te praten, en dit keer zonder te liegen; alles op tafel. Denk je echt dat je ouders zo dom zijn dat ze je niet doorhebben? Ze kennen je beter dan jezelf. Dat worden zware avonden, met veel geschreeuw en gehuil, maar dat is het waard en 10x beter dan weglopen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 12:36
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Ik zie 't alweer, gecompliceerde puberproblemen.
Één advies, gebruik die twee weken thuis eens om heel goed met je ouders te praten, en dit keer zonder te liegen; alles op tafel. Denk je echt dat je ouders zo dom zijn dat ze je niet doorhebben? Ze kennen je beter dan jezelf. Dat worden zware avonden, met veel geschreeuw en gehuil, maar dat is het waard en 10x beter dan weglopen.
ik heb met mijn ouders al zo vaak gepraat en er is eigelijk nog steeds niet echt een oplossing voor
en mijn ouders hebben altijd idd alles door als ik een vriendje heb dan hebben ze dat zo door echt vervelend.
en ik had wat bedacht voor mijn vriend zeg maar
dat als ik hem weer een keertje zie dan kijk ik of ik nog wat voor hem voel enzo en als ik niks meer voor hem voel dan is het gewoon over hoe erg ik het ook vind.
maar als hij dan door blijft gaan met smsen enzo dan weet ik nog niet wat ik ga doen maar dan ga ik niet praten met mijn ouders ofzo want dan krijg ik nog meer problemen en ik zit al met die ex enzo maarja het komt wel goed hoop ik
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 16:47
Cherry Springs
Als jij het uitmaakt en hij blijft smsen, wat valt er dan uberhaubt te doen? Dan kun je hem alsnog gewoon negeren? Je maakt het uit! Nee is nee, lijkt me.
Oud 05-09-2010, 17:01
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Als jij het uitmaakt en hij blijft smsen, wat valt er dan uberhaubt te doen? Dan kun je hem alsnog gewoon negeren? Je maakt het uit! Nee is nee, lijkt me.
dat denk ik ook nou ja weet ik wel zeker
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 08:59
hookee
hookee is offline
Citaat:
ik heb met mijn ouders al zo vaak gepraat en er is eigelijk nog steeds niet echt een oplossing voor
Misschien omdat je de oplossing bij je ouders zoekt i.p.v. bij jezelf? Ga er voor de verandering eens van uit dat je ouders gelijk hebben, misschien helpt het. De problemen die je hebt komen niet door hun, toch?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 21:34
kv-user
kv-user is offline
Ik geef je een tip, bel eens met de kinder telefoon. Volgensmij gaat dat je wel goed doen, want je negeert alle tips die hier worden gegeven. Bel eens, het is gratis, en echt waar, het zal je goed doen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 16:50
miesmo
miesmo is offline
ik negeer het niet want ik ben vanaf nu begonnen met negeren van zijn smsjes enzo en ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat we gewoon vrienden zijn enzo en nu maar die 2 weken afwachten

en ik hoop dat het vanzelf goed komt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten