![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() mijn vriend vind billen mooier, al vind ie mn borsten ook heel mooi ![]() hij zegt dat ie een billengek is.. en dat gek is iig zeker ![]() Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 11:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
euh ik bedoelde dat mijn borsten mooier zijn dan m'n billen, dat ik m'n (dikke) billen zelfs helemaal NIET mooi vind.. maar zijn (van m'n vriend dus) wel mooi vind (erg mooi zelfs *zwijmel*) capiche? (sorry voor de vage uitleg toen ![]()
|
Moeilijke keus, zelf kijk ik meestal specifiek naar borsten, maar eigenlijk gaat mijn voorkeur daar ook niet persé naar uit.
Ik vind het uiterlijk niet zo belangrijk, maar als er een super lekker ding langs komt lopen dan gaan mijn ogen dat lijfje wel even grondig bestuderen natuurlijk, daar ben je man voor hé. ![]() Beetje zo'n Terminator gevoel, zo'n bril op, en dan krijg ik allemaal model informatie een maten van de desbetreffende chick, echt super 1337. ![]() |
![]() |
|
Ik ben echt een totale billen man!!
ik vind kontjes echt de mooiste dingen die ooit zijn uitgevonden hoor.. mn vriendin heeft ook een hele mooie kont, alleen zij vind hem te dik (ze is niet goed wijs!!) dus krijg ik hem (naakt) bijna nooit te zien.. wat op zich wel weer jammer is maja, billen dus ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jammer dat je niet voor gezicht mag kiezen want dat vind ik het mooist. Daar zit ook het mooiste aan, en het heeft nog uitstraling ook ![]() Ik vind dat het gezicht erg veel zegt over een persoon op bepaalde momenten..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kuiltjes in de wangen & volle lippen & blauwe/groene ogen & lieve lach & mooie oren & geen bril = in mijn ogen perfect gezicht bij een man |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OOOOWWW !!! dus jij dacht aan zijn euh..uitwerpselen? *woeps* nee poep is ander woord voor billen, achterwerk, derrière, afin... sorry ![]()
||
Citaat:
aparte taal... ![]() *In een ander topic is het Vlaamse werkwoord "poepen" overigens ook al eens aan de orde geweest.*
||
Citaat:
Lekker samen neuken en aan elkaars kontje zitten. vlaams: Lekker samen poepen en aan elkaars poep zitten.
||
Citaat:
![]() Jullie daarentegen? ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|