Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|..wowie..| |
![]() |
|
2step is Garage.
Garage is de overkoepelende term, daarbinnen heb je 2step-,UK-,US-,SpeedGarage. Men zegt gewoon 2step omdat het makkelijk is. ga naar www.djgomes.com en download de online mix daar Voorderest ehm: -DJ EZ -MJ Cole -Wideboys -DJ Luck & Mc Neat -Lonyo -Jenna Jameson Pffff.....meer kan ik ff niet zo opnoemen uit m'n hoofd.......
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat solid solid crew vind ik eigenlijk weinig aan.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Garage/2step vind ik erg goed, hoewel ik de laatste tijd meer drum n bass luister. Anyway, ik heb wel een paar tips voor je:
Shola Ama ft. Craig David - Imagine (Artfull Dodger mix) MJ Cole ft. Vula - Wondering Why SIA - Little man (extreme works) Artfull Dodger & Richie Dan - Ruffneck Sound Richie Dan - Temptation Danny C ft. MC Viper - Lyrical Badboy Darqwan - Said the spider DJ EZ - Promises (hardstep dub) DJ Mac & Tim MacEwan - R U Feeling me? Jammin - Go DJ Lady Bee ft. MC BK & Lain - Lady Bee Theme Masterstepz - Show me the money Changing Faces - That other woman Shaggy - It wasn't me (breakbeat mix) Sweet Female Attitude - Flowers Jammin - Treats Craig David - Rendez Vous (Sunship mix) London Dub Syndicate - Hype the funk FCC - Everything LSG ft. Craig David - All over my body Jammin - Tug o war Double 99 - Ripgroove Christian Falk - Make it right Check verder www.djgomes.com, zijn mixen zijn erg oké. Op www.soulchampion.com kan je Amerikaanse 2step downloaden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee, wij zeggen altijd jenna jameson als we jameson bedoelen, ik weet niet mee precies hoe dat zat....maar er ontstaan wel meer onverklaarbare dingen als je s'ochtends vroeg met de 1e trein weer teruggaat.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar 2step (Garage) is verwant aan Drum & Bass, dus tsjah dan krijg ik toch al snel de neiging te bewegen ![]()
|
![]() |
Artfull Dodger feat. Craig David - R U Ready
Luister ik hele tijd. Verder: Monstaboy feat. Denize - I'm Sorry Mark 'Ruff' Ryder - Joy More Fire Crew - Oi! (al eerder genoemd volgens mij) Oxide & Neutreno - No Good 4 Me Artfull Dodger feat. Lifford - Please Don't Turn Me On Ms Dynamite feat. Menta - Ramp Dynamite MC feat. TNT - Rush The DJ Artfull Dodger - The Sound Of Uk Garage Tigerstyle - Are You Really(from da Endz) Ik luister er al een tijdje na, maar ik probeer vooral te luisteren naar Engelse zenders die ook via internet uitzenden zoals Passion FM Nadeel is dat ik dan meestal niet weet hoe de tracks heten of van wie ze zijn *typo*
|
![]() |
Ik heb trouwens ook nog een gruwelijke DJ Set van La Femme Fatale gehoord. Echt de gruwelijkste garage gemixt in een set van ongeveer een uur
La Femme Fatale Set als die het niet doet: www.ukgarageworldwide.com/audio ![]() Je hebt wel real player nodig Iemand nog tracks voor mij qua snelle garage met lyrische hoogstandjes ![]()
Laatst gewijzigd op 18-06-2003 om 00:54. |
![]() |
||
ik check net een ander forum en wat lees ik:
Citaat:
|
Dat is dus vanavond om 22:00 uur. op ID&Tradio.
je kan op www.id-t.com checken op welke frequentie je ID&Tradio kan ontvangen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jammerlijk dat ik er dan niet ben alleen..moet mijn vader maar even naast de radio installeren om het op te nemen ofsjow ![]() |
![]() |
|
Hehehe...hoe moet dat?
Ik zal ff wat andere fora in de gaten houden, misschien komt ie daar wel online door iemand anders.......... edit:ik heb ook alleen maar 74 minuten van de 2 uur....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lauwe site trouwens, ff de downloadtips downloaden. MJ Cole ft. Vula - Wondering Why had ik al, is een heeel goed nummer. Edit: hoe heet dat nummer dat ze draaien op die site, nr. 2 bij music. Zo'n goed nummer ![]() Laatst gewijzigd op 21-06-2003 om 23:00. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op www.speedfreax.com is een mix te beluisteren van Joost van Bellen. Je moet klikken op ''listen'' en dan rechtsboven op live. Erg goede mix.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |