Oud 07-06-2003, 06:54
hodelahitie
hodelahitie is offline
...
Advertentie
Oud 07-06-2003, 09:25
Toscane
Toscane is offline
soms wel, soms nie.... ik ben er nog nooit mee geweigerd.. en een vriendin die hem vervalst had ook nie dus je kan het proberen.. maar kan toch beter jelegitimatiebewijs meenemen, tenzij je natuurlijk eigenlijk te jong bent..
Oud 07-06-2003, 09:29
Evolution
Evolution is offline
volgens mij niet... toen ik et laatst bij de bios wilde gebruiken vonden ze dat niet goed genoeg... duzzzz
Oud 07-06-2003, 10:55
Studentje
Studentje is offline
Zou een mooie boel zijn als je je met zoiets kon legitimeren.
Oud 07-06-2003, 11:31
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Let's Party schreef op 07-06-2003 @ 10:25:
maar kan toch beter je legitimatiebewijs meenemen, tenzij je natuurlijk eigenlijk te jong bent..
jij loopt met je paspoort in je zak
ik gebruik ook cjp
Oud 07-06-2003, 12:16
Stff
Stff is offline
cjp werkt perfect, alles staat erop
Oud 07-06-2003, 13:15
Studentje
Studentje is offline
't Is toch zo dat je bij de aanvraag van je CJP gewoon een willekeurige leeftijd kan invullen? Daarom is het waardeloos als legitimatiebewijs.
Oud 07-06-2003, 13:31
hodelahitie
hodelahitie is offline
*is wel braaf enzow hoor* dus kdoe niets vervalsen enzow... maar khoop dan maar dat het met cjp gaat... anders heb ik probleempje vanaaf
Oud 07-06-2003, 14:29
Verwijderd
Officeel is CJP geen ID, maar sommige portiers zeuren niet. Ze ijn ook makkelijk te vervalsen (omdat je zelf het stickertje er op plakt) ik heb er zelf 2. Verder niet nodig omdat ik altijd mn id-kaart op zak heb.
Oud 07-06-2003, 19:44
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 07-06-2003 @ 12:31:
jij loopt met je paspoort in je zak
ik gebruik ook cjp
jaah je moet iets he als ze gaan controleren.. elke keer trug naar huis fietsen is ook geen succes...
Oud 07-06-2003, 21:03
Verwijderd
Jep, kan bij mij iig altijd wel.
Oud 09-06-2003, 10:28
Verwijderd
Hangt helemaal van de uitsmijters af. Officiëel (lees:wettelijk) is zoals Aepie zegt een CJP-pas geen legitimatiebewijs. Alleen paspoort, rijbewijs of identiteitskaart zijn dat. Maar als de betreffende kroeg een regel heeft dat ze je met je CJP binnen laten, is er niets aan de hand natuurlijk. Ze zijn het alleen niet verplicht, terwijl legitimeren met paspoort, rijbewijs of ID-kaart wel 'dwingend bewijs' oplevert zoals dat heet.
Oud 09-06-2003, 10:53
Marshall
Marshall is offline
neem gewoon nooit iets mee & als je geweigerd word kun je atijd nog zeggen.. 'is it because I is black???'
Oud 16-06-2003, 15:08
blackcamel
blackcamel is offline
Citaat:
Metal Gurl schreef op 07-06-2003 @ 10:29:
volgens mij niet... toen ik et laatst bij de bios wilde gebruiken vonden ze dat niet goed genoeg... duzzzz
lekker is dat terwijl je met je cjp-pas korting krijgt en de school en de bios in dat opzicht nauw samenwerken
Oud 17-06-2003, 14:18
Otis
Otis is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 09-06-2003 @ 11:53:
neem gewoon nooit iets mee & als je geweigerd word kun je atijd nog zeggen.. 'is it because I is black???'
Ja en dan een hele scene gaan maken: Dit is gewoon discriminatie , ik ga jullie zeker aanklagen! Is al het werk van Dr. King dan voor niks geweest..He?!! Wacht maar..!!

( en toen was je gewoon blond...[ja ik niet hoor..])

Nee, ik heb altijd mijn ID mee.
Oud 17-06-2003, 17:12
Marshall
Marshall is offline
ja ben ook best wel blanco maar ja.... weet de uitsmijter veel
Oud 26-06-2003, 20:14
pyres74
pyres74 is offline
wat nou paspoort in je zak?

tegenwoordig heb je ook zoiets als een id-kaart en die heb ik altijd bij me

ok ik had m 1x niet bij me maar ik mocht alsnog naar binnen omdat ik er zo lief uit zag hihi
Oud 27-06-2003, 09:30
wouterdvries
wouterdvries is offline
Ik ben bij ons in Eindhoven nog nooit geweigerd, heb zelf geen ID bij! als je echt 16 bent kom je altijd wel binnen!(tenzij je er als een 11 jarige uitziet)
Oud 02-07-2003, 07:08
ellaversa
ellaversa is offline
dan neem je 1 keer je cjp mee en laat je een member-pasje maken, of gaat zoiets niet?
Oud 11-07-2003, 12:58
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
wouterdvries schreef op 27-06-2003 @ 10:30:
Ik ben bij ons in Eindhoven nog nooit geweigerd, heb zelf geen ID bij! als je echt 16 bent kom je altijd wel binnen!(tenzij je er als een 11 jarige uitziet)
Nee hoor, dat ligt echt aan de tent. Waar ik heen ga wordt heel streng gecontroleerd, en als je geen id bij je hebt mag je er niet in, ook al ben je veertig. CJP mag dus ook niet. Ik heb tegenwoordig dus gewoon altijd mn id kaart in mn portemonnee.
Oud 11-07-2003, 14:59
paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
wouterdvries schreef op 27-06-2003 @ 10:30:
zoals Briseïs al zei, dat ligt eraan waar je heen gaat
Oud 11-07-2003, 16:25
disposition
disposition is offline
Ik baal ervan dat ik nu een paspoort ipv id-kaart heb, was toch een stuk makkelijker.
Oud 11-07-2003, 20:01
the 6th gate
the 6th gate is offline
een vriend van me heeft een cjp pas met een jaartje lager dan erop zou meoten staan. heeft ie weinig problemen mee bij cafe's, maar in discotheken weet ik het niet
Oud 12-07-2003, 09:26
geen punt.
geen punt. is offline
Zou toch handig zijn als de regering de verplichte ID-kaart (vanaf 15 jaar en niet 12 ofzo) eens in ging voeren..... dan heb je deze verwarring ook niet.
Oud 15-07-2003, 23:38
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Ik heb zelf nu een paspoort maar eigelijk zit ik er wel aan te dneken om een ID (ook) te nemen kost wel wat meer maar kans dat ik paspoort nodig heb is 1 veel kleiner en je ID-kaart kan je in je portomonee odenmet je ID kan je overal terecht.
Zie er toch echt uit als 16 (ben 17) maar in de stad enzo vragen ze wel om ID. oid met leeftijd erop. Zelfs bankpas met geboorte datum is soms voldoende (ga er niet van uit). Het is dus wel heel erg verschillend. Bij ons vragen ze er in bovenkerk (deel van amstelveen) eigelijk nooit naar
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten