![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sommige films moet je niet per definitie als 'hoogstaand' beschouwen. Je hebt nou eenmaal mensen die "dat soort" films behoorlijk waarderen; geen psychologische moeilijkheden (Magnolia, anyone?) of filosofische vraagstukken (Donnie Darko, anyone?) maar gewoon een heerlijke, stijlvolle actiefilm, met iconen die er zichtbaar van genieten. Net zoiets als Desperado; 't verhaal is mijns inziens amper de moeite waard. Maar Antonio Banderas, Salma Hayek, Steve Buscemi en die Mexicaanse dude die steeds met messen loopt te gooien (die je ook in godsgruwelijk veel films ziet die iets met Tarantino te maken heeft) maken er gewoon een genietspektakel van. |
![]() |
||
Citaat:
en kom nu niet aan dat ik alleen hou van hersenloze films hou omdat ik pulpfuction geen fuck aan vind ,want daar gaat het niet om ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En als regiseur heeft ie gewoon heel goed de verschillende verhalen in elkaar geflatstd. Als regiseur vind ik hem persoonlijk ook niet bijzonder ten opzichte van anderen. Bij Guy Ritchie vind ik dat bijvoorbeeld juist wel. Hij heeft hele orginele shots. Het filmwerk is vrij speciaal zeg maar. En ook zijn scripts zijn onwijs goed ![]()
Laatst gewijzigd op 04-10-2003 om 14:44. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Ben benieuwd. Kan een erg veramkelijke film worden, maar misschien is-ie juist strontvervelend.
EDIT: Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 15:51. |
![]() |
|
Staat trouwens op de site dat dit zijn 4e productie is he...
Maar ik kwam laatst een dvd tje tegen waar toch echt op stond directed by quentin tarentino...ben alleen de naam ervan kwijt Weet iemand hier meer van? Pulp fiction Resevoir Dogs Jackie Brown Kill Bill maakt 4... en toen?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
ow ja daar ben ik een tijdje niet geweest en zag m niet op www.frs.nl staan
maar dan ga ik ff langs want das wel een relaxt boxje voor maar 20 pleuro ![]() edit: ow hij staat wel op frs.nl, ik keek verkeerd ![]() Laatst gewijzigd op 14-10-2003 om 18:41. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 14:06. |
Advertentie |