Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Een simpele 2e graads vergelijking is al niet meer te doen zonder GR, en de kans die bij 60% hoort moet zelfs al bijna uitgerekend worden. Ze moeten het verder zelf weten, ik bedoel, in principe kun je je tentamen wel halen zo. Maar ik snap niet dat ze er op die manier genoegen mee nemen. Je wilt toch weten wat je doet? En hoe? En waarom? Je zit, in mijn optiek, niet op de universiteit om klakkeloos dingen aan te nemen, je dient er zelf over na te denken. En even voor alle duidelijkheid, ik heb wèl eindexamen WiB gedaan, en heb geen GR. Ik kan nog echt rekenen ![]()
|
Je ehb hem op het HBo niet echt nodig. Ik doe civiele techniek en gebruik hem dan wel, maar het is zeker niet altijd nodig. Integendeel zelfs. Meestal heb je aan een normale rekenmachine al genoeg. Hooguit kan je een enkele keer een spiekbrief er in doen. Maar meestal mogen wij er een blaadje met formules en aantekeningen bijhouden. Dus het heeft niet veel zin om er alles in te zetten. En verder is het misschien bij wiskunde handig. Ik gebruik hem eerlijk gezegt alleen nog maar omdat ik het gewend ben. meer ook niet
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Grafische rekenmachine Epicurus | 9 | 23-04-2012 20:07 | |
Software & Hardware |
Grafische rekenmachine Verwijderd | 3 | 06-03-2012 07:29 | |