Een vrij saaie race, in het begin was het wel leuk met gevechten tussen de Minardi's en Villeneuve. Deed de Duitse regie goed

de vorige regie (van Canada) vond ik echt minder.
Maja, ff weer terug naar de race: vrij saai, weinig uitvallers, maar toch nog een race die nog een staartje krijgt vanwege die twee incidenten. ff maar bespreken.
In eerste instantie d8 ik dat Montoya weer eens wat te veel op het randje deed waardoor Schumi van de baan af ging, maar in de herhaling zag je dat Montoya gewoon zijn eigen lijn reed en dan hoef je denk ik niet uit te wijken. Echter, je kon het zien aankomen dat Schumi niet in het vuile gedeelte van de baan wilde gaan en dat-ie dus de buitenkant meer opzocht maja daar reed Montoya dus en gewoon op de goede lijn dus ja...
Dan Coulthard en Alonso. Ja, Coulthard was echt aan het pressen om voorbij Alonso te komen. Misschien werd het Alonso te veel en trapte hij met opzet te vroeg op de rem, maar het zou echt dom zijn om zo te denken, want voor hetzelfde geld zag DC het te laat, kon-ie niet meer uitwijken, was-ie 8er op Alonso geknald en had Alonso ook eruit gelegen. Maar of het nou opzet was of niet: de boosheid van Coulthard vind ik wel terecht.
Kut voor Kimi, ja en Jos... als er niet veel uitvielen dan weet je dat de kans op punten miniem is. Maar Nurburgring en Magny Cours zijn ook geen circuits waar de kans veel kleiner is dat langzamere auto's kunnen stunten dan bijvoorbeeld Canada. Uit de woorden van Jos kon ik opbrengen dat het al mooi was dat-ie hem heeft uitgereden vandaag.