Oud 25-06-2003, 21:47
Athlon
Athlon is offline
Alweer een nieuwe race...

McLaren zet niet haar nieuwe MP4/18 in, maar pas in Silverstone waarschijnlijk...

Wat gebeurt er deze race?
Jos in de punten?
Wint Kimi weer eens de race?
Coulthard op het podium?

Wie zal het zeggen?

Zet hier je voorspellingen en opmerkingen neer;

Mijn voorspelling voor de race;

1. Coulthard
2. Raikkonen
3. Montoya
4. Alonso
5. Trulli
6. Panis
7. Button
8. Verstappen; Jawel, een punt !!

Veel plezier iedereen aanstaande zondag...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2003, 22:21
Tejay
Tejay is offline
aangezien we in het regengat van europa belanden, en het dus iets frisser zal zijn, gok ik dat de bridgestones weer wat beter meekunnen. dus ferrari zal wel weer het te kloppen team zijn. en 'k denk dat net zoals in canada de williams het dichtst tegen ferrari aan zal leunen. zolang mclaren zich niet goed weet te kwalificeren (vooral david coulthard dan), zie ik ze geen potten breken.
veel zal weer afhangen van de eerste links-rechts bocht op het einde van de start-finish lijn.
en als ralf schumacher zichzelf natuurlijk niet buitenspel zet door over de witte lijn te rijden bij het uitkomen van de pitlane.

ik hoop:
1. alonso
2. barrichello
3. schumacher

ik vrees:
1. schumacher
2. raikkonen
3. ralf schumacher
Oud 25-06-2003, 22:25
Mitros
Mitros is offline
Ik voorspel:

1. M Schumacher
2. Alonso
3. Trulli
4. Frentzen
5. Heidfeld
6. Verstappen
7. Wilson
8. Panis
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 23:03
Verwijderd
Er gaat iets gebeuren wat jullie niet verwachten. Fischichella gaat winnen, door veel uitvallers.
Bij de 1e bocht vliegen o.a. de gebroeders Schumacher er gelijk af. Dit leidt tot een familiedrama. Raikonen zit ook in deze botsing maar kan langzaam verder en moet ook de pits in. Daarvoor verliest hij zoveel tijd en is hij kansloos voor de 1e plaats. Verder vliegen Alonso en Trulli er bij deze botsing ook af.
Jos Verstappen maakt een superstart van de 18e naar de 8e plaats, door slim om de botsing heen te rijden. Helaas valt onze vriend na een uurtje uit. Problemen met de versnellingsbak.
Fischichella profiteert ook optimaal van de situatie en komt op een tweede plaats, achter David Coulthard. Die moet echter twee extra pitstops maken en valt daardoor terug naar de derde plaats. Fischichella wint daardoor.

Dus de voorspelling:
1. Fischichella
2. Montoya
3. Coulthard
4. Raikonen
5. Button
6. Panis
7. Heidfeld
8. Wilson
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:35
De Skaaf
De Skaaf is offline
khoop dast gelyk hest
Oud 26-06-2003, 12:11
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Voorspelling race:
1. Kimi
2. M.Schumi
3. DC
4. Barri
5. Ralf
6. Alonso
7. Button
8. Heidfeld

JPM en Trulli vallen uit, Jos wordt 12e.
Oud 28-06-2003, 15:46
DEChengst
DEChengst is offline
Zo'n bout circuit vlak naast een opperheilige baan
Oud 28-06-2003, 16:43
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Kimi Raikkonen voor het eerst in zijn carriere op pole-position, voor de gebroeders Schumacher, Montoya & Barrichello. Verstappen op een knappe 18e plaats
Oud 28-06-2003, 16:53
El Dar
El Dar is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 28-06-2003 @ 16:46:
Zo'n bout circuit vlak naast een opperheilige baan
heu

ik denk
1. Schumi
2. Schumi II
3. Kimi
4. Alonso
5. Montoya
6. Coulthard

En als het gaat regenen een puntje voor Jos.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 23:39
PV
PV is offline
1. Raikkonen
2. Alonso
3. M Schumacher
4. R Schumacher
5. Trulli
6. Villeneuve
7. Verstappen
8. Wilson

*hoopvol*
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 23:41
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik gok :

1. Raikkonen
2. M Schumacher
3. Alonso
4. Barri
5. R Schumacher
6. Trulli
7. Wilson
8. Heidfeld

9. Verstappen
Oud 28-06-2003, 23:46
Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Mmm.....
1. Schumacher
2. Schumacher (R)
3. Raikkonen
4. Montoya
5. Coulthard
6. Alonso
7. Trulli
8. Verstappen
Oud 29-06-2003, 14:41
Ketjing
Ketjing is offline
Eindstand:

1. Ralf Schumacher
2. Montoya
3. Barrichello
4. Alonso
5. Michael Schumacher
Oud 29-06-2003, 16:12
PV
PV is offline
Raikkonen

maar mooie acties van Alonso en Montoya
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 16:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een vrij saaie race, in het begin was het wel leuk met gevechten tussen de Minardi's en Villeneuve. Deed de Duitse regie goed de vorige regie (van Canada) vond ik echt minder.

Maja, ff weer terug naar de race: vrij saai, weinig uitvallers, maar toch nog een race die nog een staartje krijgt vanwege die twee incidenten. ff maar bespreken.

In eerste instantie d8 ik dat Montoya weer eens wat te veel op het randje deed waardoor Schumi van de baan af ging, maar in de herhaling zag je dat Montoya gewoon zijn eigen lijn reed en dan hoef je denk ik niet uit te wijken. Echter, je kon het zien aankomen dat Schumi niet in het vuile gedeelte van de baan wilde gaan en dat-ie dus de buitenkant meer opzocht maja daar reed Montoya dus en gewoon op de goede lijn dus ja...

Dan Coulthard en Alonso. Ja, Coulthard was echt aan het pressen om voorbij Alonso te komen. Misschien werd het Alonso te veel en trapte hij met opzet te vroeg op de rem, maar het zou echt dom zijn om zo te denken, want voor hetzelfde geld zag DC het te laat, kon-ie niet meer uitwijken, was-ie 8er op Alonso geknald en had Alonso ook eruit gelegen. Maar of het nou opzet was of niet: de boosheid van Coulthard vind ik wel terecht.

Kut voor Kimi, ja en Jos... als er niet veel uitvielen dan weet je dat de kans op punten miniem is. Maar Nurburgring en Magny Cours zijn ook geen circuits waar de kans veel kleiner is dat langzamere auto's kunnen stunten dan bijvoorbeeld Canada. Uit de woorden van Jos kon ik opbrengen dat het al mooi was dat-ie hem heeft uitgereden vandaag.
Oud 29-06-2003, 19:21
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
El Dar schreef op 28-06-2003 @ 17:53:
heu
Het huidige circuit stelt helemaal niks voor. Een van de mindere baan van het seizoen. De Nordschleife aka de Grünen Hölle ligt er nog steeds. Dik 22 kilometer opperheilige baan. Absoluut het mooiste en moeilijkste circuit dat er ooit geweest is. Op de Nordschleife wonnen alleen de echte helden.
Oud 29-06-2003, 22:07
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-06-2003 @ 17:52:

Dan Coulthard en Alonso. Ja, Coulthard was echt aan het pressen om voorbij Alonso te komen. Misschien werd het Alonso te veel en trapte hij met opzet te vroeg op de rem, maar het zou echt dom zijn om zo te denken, want voor hetzelfde geld zag DC het te laat, kon-ie niet meer uitwijken, was-ie 8er op Alonso geknald en had Alonso ook eruit gelegen. Maar of het nou opzet was of niet: de boosheid van Coulthard vind ik wel terecht.
idd. En alonso boft dat de race niet 1 rondje langer was, dan had ie nog problemen gekregen met schumi die alonso cker raakte in de allerlaatste bocht

reactie coulthard
"Dit is een frustrerend einde voor het hele team. Ik profiteerde tijdens de race van wat zich vooraan afspeelde en maakte goede vooruitgang,” aldus Coulthard. “Aan het eind van de race was ik in gevecht met Alonso en er waren een paar kleine incidenten. Op een bepaald moment moest ik zelfs even door het gras. Een paar ronden later moest ik plots uitwijken om niet achterin zijn wagen te rijden toen hij ongelooflijk vroeg op de rem ging staan. Dat betekende ook het einde van mijn race. Ik zal even onder vier ogen met Fernando bespreken wat er toen gebeurde en het is aan de stewards om te beslissen of er actie moet genomen worden.”
Oud 30-06-2003, 09:14
Ilsuh
Ilsuh is offline
Mooie actie van Montoya, daar was ik echt blij mee. De actie van Alonso vond ik ook prachtig, dat was nog eens een echte breaktest Jammer van Raikkonen, maar die komt er echt nog wel, misschien niet dit jaar maar, maar dan in ieder geval volgend jaar, tenminste, dat hoop ik dan maar
Oud 30-06-2003, 11:50
Tofke_H
Tofke_H is offline
Hehehe... Schumi kan dus toch van de baan geraken.

Jammer genoeg de race niet gezien.... Jammer dat voor Raikkonen
Oud 01-07-2003, 20:18
zeep007
zeep007 is offline
Heeel erg jammer voor raikkonen, maar ook weer niet. Hij parkeerde zijn auto namelijk voor een vriend van mij en dat heeft leuke plaatjes opgeleverd...
Hij schijnt behoorlijk woedend te zijn geweest...

Alonso vond ik te link en montoya vond ik in zijn recht staan...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten