Morgen heb ik de laatste dag van de proefwerkweek en daarna komen de rapportvergaderingen.
Ik sta er nu twijfelachtig voor, op men vorige rapport had 7 onvoldoendes 2x een 5 en 5x een 5.5 en dat komt omdat ik gewoonweg niet leerde en helemaal niks heb uitgevoerd.
Ik heb nu die vakken bijna allemaal (behalve wiskunde) opgehaald naar een 6 of 6.5 en een paar naar een 7.
Maar nu komt het probleem: ik sta nu een 5.5 gemiddeld voor wiskunde en een 4 voor tekenen en een 4 voor handvaardigheid en dat komt doordat ik 2 werkstukken niet had ingeleverd en daar kreeg ik dus een 1 voor omdat ik het hele jaar al niks deed voor die vakken.
Maar zouden ze me nu laten zitten op die 2 vieren voor totaal onbelangrijke vakken terwijl ik de belangrijkere vakken zoals talen en biologie allemaal heb opgehaald?
Ik ga denk ik morgen eens met mijn mentor praten want ik wil echt heel erg graag over en ben ook van plan me 100% in te zetten volgend jaar. Ik zit nu in 2atheneum en kan dus nog 1x 2 atheneum doen of naar havo3
Heeft iemand nog tips voor als ik met mijn mentor ga praten?
Alvast bedankt.