Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmpfff. Ik wilde meteen zaterdag al een kaartje gaan kopen. Maar alle mensen met wie ik zou gaan hebben nog geen geld..en straks is het uitverkocht en ben ik de enige met kaartje...
![]() Nouja zo snel gaat het niet verkopen als ik het zo hoor van mensen, dus das wel relaxt. Beter zien ze in dat het geen uitverkochte zaal wordt en verplaatsen ze het naar Paradiso ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en grmbl ik heb nog geen kaartje, kan op z'n vroegst woensdag pas! maar idd kdenk niet dat het tot die tijd al uitverkocht is...*klop* *klop*
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik ook. denk ik. (ik snap nooit hoe het kan dat je geen kaartje hebt voor iets wat je echt graag wil zien. ik ston er altjid mo 5 ![]() de HMH is zo slecht nog niet toch? (klein is fjiner ja ok)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() HMH is wel slecht, zo massaal, je moet lang van tevoren gaan w88 om in het 1e vak te komen, anders zie je geen fuck. En de HMH is altijd duur ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
hoeveel CD's hebben jullie b-z | 154 | 26-03-2004 21:58 |