![]() |
||
Citaat:
je kunt het ook gewoon als een sport be-oefenen. Je kunt er goed je energie kwijt enzo. En je kunt je er ook beter door voelen, als in, gezonder.
||
Citaat:
dus niet sport zoals sport bedoeld is imo ik weet zeker dat iedereen die fitness als een sport beoefend echt wel een leukere sport kan bedenken als het puur om de lol gaat dus gezond voelen = goed uitzien goed uitzien = gezond voelen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, ik wil wel eens zien hoe gezond jij je voelt, als je er wel goed uitziet maar onderhand een kutconditie hebt en al hijgend omvalt als je tien meter moet rennen. Ik bedoel maar. Overigens vind ik zichtbare spieren over het algemeen niet mooi. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je op 14jarige leeftijd 100 kilo hebt gewogen en nadat je al dat vet bent kwijt geraakt iets hebt gevonden waarbij je je zelverzekerder kunt voelen, dan doe je dat voor jezelf! En ja ik ik vind het heerlijk om mezelf helemaal af te lopen beulen 3 maal perweek! En inderdaad ik doe het om er een beter lichaam van te krijgen en daardoor voel ik me zelfverzekerder, puur voor mezelf omdat ik never nooit meer wil worden zoals vroeger! En elk spiertje dat nu zichtbaar word, daar ben ik vervolgens trots op. Trots dat ik zoiets heb kunnen bereiken vanaf me 14de jaar! En dat meiden spieren helemaal hot vinden of 3 keer niks. Dat boeit me dus geen ene reet! |
![]() |
||
Citaat:
dat is idd erg fijn ![]() maar goed, verder ben je het met me eens geloof ik... |
![]() |
||
Citaat:
dat is dus geen competitie ik heb nog nooit een sportschool van binnen gezien en ik kan een aardig eindje lopen volgens mij op zich is fitness niet erg maar als ik t zou doen zou ik het doen om er beter uit te zien klaar ga ik niet zeggen "ja doe het voor mezelf" je kan op zich wel stellen dat je het voor je zelf doet maar dan doe je dat dus via 'anderen' je gaat je idd beter voelen, maar dat komt dan omdat andere mensen je er goed uit vinden zien en dat is prettig doe je waarschijnlijk onbewust ja, je denkt wel van ik doe het voor mezelf maar je zoekt toch echt de mening van die anderen op zodat je je beter voelt waarom zou je anders fitness -een cosmetische 'sport'- doen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je moest eens weten wat er allemaal komt kijken bij zwaarder kunnen tillen. Je past er je voeding, slapen en lifestyle op aan. En geloof mij, dat doe je voor een groot deel niet voor een ander maar vooral voor jezelf. Bekijk het als school: je werkt ervoor en haalt dat diploma voor jezelf. Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 09:26. |
![]() |
|||
Citaat:
goh.. das nieuw En meneer van Dale staat me bij Citaat:
||
Citaat:
Daarbij kan je sterkste man van de wereld wedstrijden doen en zodoende is het toch een sport ![]() |
![]() |
|
![]() |
In de meeste gevallen vind ik gespierde mannen niet mooi, alleen als ze daarbij ook nog 2 meter lang zijn vind ik het wel gaaf.
Liefst heb ik gewoon een man met een normaal postuur en, het belangrijkste, een laag vet op zijn buik. Niks zo lelijk als een ventje dat net zo mager en plat is als ikzelf. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Armspieren vind ik mooi, als ze matig zijn, maar niet als er van die enge aders overheen lopen, en je moet het niet overdrijven... gewoon, dat je zo een deukje tussen de schouder en de bovenarm ziet, dat is mooi. Een beetje gespierde billen zijn ook mooi. Buikspieren wil ik niet zien als je buik ontspannen is... en ik vind het fijner als ze óók niet zichtbaar zijn als de buik aangespannen is. Laagje vet van 1 tot 4 cm eroverheen, lekker zacht. Benen hoeven van mij ook niet gespierd te zijn, profvoetballers zien er eng uit, maar dat zit bij vrijwel alle jongens van mijn leeftijd wel goed.
Dit betekent overigens niet dat ik afknap op iedereen die niet aan bovenstaande omschrijving voldoet ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik wil ook enigzins gespierde armen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die man tja daarvan heb ik er zoveel gezien (op tv dan, sterkste man van de wereld ed., daarvan schrik ik niet meer zo)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh walgelijk ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Redelijk wat spieren en genoeg vet vind ik toch het mooist. Een gespierde buik vind ik erg lelijk, een buik moet lekker mollig en zacht zijn.
Hij moet gewoon lekker stevig zijn.. een beetje sterk mag wel, maar echt veel spieren vind ik verschrikkelijk. Vooral als jongens erg gespierd zijn en dan nog een strak truitje aan hebben omdat dat mooi zou staan ofzo.. ieuw.. |
![]() |
||
Citaat:
gelieve geen fotos van mij meer op t forum te posten zonder het eerst met me te overleggen.... ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |