Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Twee vrienden van me heten John, de ene wil als 'Djon' genoemd worden, de ander als 'Sjon', 't ligt maar net aan de manier waarop de ouders het bedoeld hebben... hoewel de laatste officieel ook 'Djon' genoemd is, maar hij wil geen Engelse naam
![]() Jack spreek ik altijd Engels uit, 'Djek' dus, lijkt me ook niet Nederlands kunnen... ja, 'Jak', maar dat zeg je toch niet echt? En als je het als 'Sjak' uit gaat spreken, dan moest hij 'Jacques' heetten in mijn ogen... ![]() Jonathan ligt weer aan de bedoeling, 't kan zowel Nederlands als Engels bedoeld zijn.. Ik zou in het Nederlands beginnen, 'Joo-naa-tan' dus. Als het op z'n Engels bedoeld zou zijn, hoor je het dan wel... 'Djon-e-then' ongeveer... Richard zal ik allereerst op z'n Nederlands zeggen: 'Riesjard' als het op z'n Engels bedoeld is hoor ik het vanzelf wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Hond' spreek ik niet uit als 'hont'... dus voor mij is het wel 'Riesjard' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
John spreek ik vooral uit als Djon, maar soms als Sjon.
Ik ken een paar mensen die Jack heten en dat wordt vaak als Sjak of Sjaak uitgesproken. Mijn eerste ingeving zou zijn om het uit te spreken als Djek. Jonathan spreek ik uit als joonaatan Richard is gewoon riesjard, in Nederland is er denk ik bijna niemand die dat uitspreek als ritsjard..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoe spreken jullie auto uit? ootoo of autoo? Verwijderd | 56 | 30-08-2015 21:53 | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
<Frans> Belangrijk mondeling highmastdon | 5 | 22-04-2007 17:43 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 |