Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb zo ook een soort situatie!
We waren zeeeeeer goede vrienden en vorige week vrijdag heeft hij me bekend dat hij gevoelens voor me had en dat hij me graag zag. (wat men mij eerder al komen vertellen was maar toch nog steeds als een verrassing overkwam,om het hem effectief te horen zeggen ![]() Ik heb hem gezegd dat de gevoelens niet wederzijds waren. En na enkele minuten stilte is hij doorgegaan. ![]() ![]() De hele week heb ik te horen gekregen via m'n beste vriendin wat hij nu van me vond, en wat hij voelde,en ook hoe hij zich voelde. Zijn neef heeft me de raad gegeven wat ik nu het beste kon doen om hem toch duidelijk te maken dat ik nog steeds goede vrienden wou blijven. ![]() Ik heb het contact zeker niet verbroken en ben op MSN blijven praten tegen hem zoals daarvoor. Nu gisteren heb ik hem voor het eerst terug gezien en ... ok, hij deed af en toe brutaal en grof tegen me. Maarja, ok... het is niet fijn om te weten dat iemand waar je gevoelens voor hebt, die gevoelens niet deelt. ![]() ![]() Ik heb hem telkens laten doen en heb er gewoon niet op gereageert. Vandaag op MSN zei ik dat ik het niet fijn vond dat hij zo grof deed, maar dat ik het wel kon verstaan dat hij het deed. Hij vertelde me dat ik hem wat tijd moest geven, en dat hij z'n best ging doen om zich terug een beetje vriendelijker te gedragen tegenover mij. En dat hij wou dat we terug zo een relatie konden hebben als daarvoor... we hadden zoiets als 'soulmates' voor elkaar. Ergens vind ik het spijtig dat ik geen gevoelens heb voor hem, want ik ben hierdoor wel zeker dat hij voor mij wel wat moeite wil doen! Sorry wou m'n verhaal eventjes doen! Maar hem zeggen dat je wel terug zo een vriendschappelijke relatie wilt, maar ook niets meer. Hem het gewoon zeggen is steeds nog het eerlijkst. Het kan wel raar aankomen, maar als hij echt nog wil vrienden zijn... zoals bij mij, doet hij gewoon zijn best.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Friendzone classic... The_Messenger95 | 27 | 01-11-2012 12:47 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op vriend van je ex? Tuinkabouter9 | 15 | 28-08-2006 07:25 | |