Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Haha je verwoord t komisch, maar ik ben nu zeker tevreden en op mn gemak met mezelf. Ik snap wel datje eerst van jezelf moet houden voor je je liefde met een ander kunt delen. Maar ik ben nu een van de meest positieve en nuchtere mensen die je zult meemaken, maar, het gaat met erom met wie ik mijn liefde wil delen.
En ik hou van haar, heel veel, en ze is alles voor me. Ze heeft me mijn leven, mijn geluk en glimlach terug gegeven, daarom is ze alles voor me. Is er enige manier waarop ik haar misschien zou kunnen overtuigen dat ik miss toch wel haar vriend kan zijn? Ik bedoel, ze vindt me leuk, ze denkt alleen van, ja je bent mn beste vriend.. daar kan ik niks mee krijgen. Is er een manier om haar ervan te overtuigen dat dat zeker wel kan??? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
In die 2-3 maanden moet je dan gewoon haar uit je hoofd zetten, want mocht ze dan alsnog niet terugkrabbelen, dan weet je in ieder geval dat ze het niet waard was. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-10-2012 om 13:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het maakt dingen awkward, zelfs als je zegt het te 'accepteren', op het moment dat je van iemand houdt op een niveau waarvan het niet wederzijds is, dan duurt dat een hele poos voordat het wegvaagt. Dan is het beter om elkaar niet te zien, of te spreken zodat OP sneller het 'verliefdheidsgevoel' verliest. Zomaar dingen accepteren is geen manier van leven, althans dat vind ik. |
![]() |
|
Hoezo voelt het voor de OP dan of ie aan het lijntje wordt gehouden, als hij ervoor kiest er niet voor te gaan, omdat ze niet verliefd op 'm is? En volgens mij valt er weinig méér te doen dat het te accepteren als iemand niet verliefd op je is en vervolgens te kiezen hoe je er verder mee om wilt gaan.
||
![]() |
Citaat:
Als je dan even wat tijd voor jezelf neemt (beetje filmcliché, maarja), dan helpt dat de acceptatie makkelijker te maken en jezelf weer op koers te zetten. Dus ik stel voor om alsnog het contact met dat meisje Chantal minimaal te houden en je te focussen op bijv. het halen van dit jaar. Er komen veel meer vrouwen in je leven, en eerlijk gezegd zorgt dit ervoor om te kijken of Chantal misschien niet/wel zonder jou kan -> kan een pijnlijke realisatie aan het einde geven, maar toch moet je jezelf bijleggen bij die toekomstige waarheid. Misschien helpt het, voordat je het contact minimaal gaat houden, om je hart gewoon te luchten bij Chantal, ze zal waarschijnlijk niet verrast zijn en je deze tijd gunnen om je zaken op orde te stellen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Blijkbaar TS niet, want TS is afhankelijk van wat Chanel gaat zeggen over hun waarschijnlijke relatiestatus. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik verwachtte eerlijk gezegd ook niet dat je zoiets zou begrijpen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vechten tegen je gevoelens voor Chantal door a: minder met haar om te gaan en b: jezelf niet voor de gek te gaan houden met gedachten als 'misschien wordt het ooit toch wel eens wat' en soortgelijke gedachten.
Ga op zoek naar andere leuke meiden en ga ook andere hechte vriendschappen aan in plaats van alleen met Chantal. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|