Oud 18-07-2003, 09:19
cartman666
cartman666 is offline
Ik moet in heel veel word bestanden een koptekst en een voettekst invoeren. Dat moet volgens mij via sjablonen kunnen, dus ik heb een sjabloon gemaakt met de koptekst en de voettekst die ik wilde hebben. maar hoe pas ik zo'n sjabloon toe in een document. Ik probeerde extra-sjablonen en invoegtoepassingen, maar dat werkte niet. Geen koptekst/voettekst. Als ik het sjabloon gewoon los open zie ik wel de koptekst en voettekst. iemand een idee?

(word 2000 natuurlijk)

Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 10:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 09:55
cartman666
cartman666 is offline
oja, en dan nog wat. (ik doe het maar in hetzelfde topic, 2 topics staat zo hebberig hè)
Hoe kan ik makkelijk een hele tekst in hoofdletters zetten?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 11:32
-niels-
-niels- is offline
IN Word XP kan je onder View -> header and footer gewoon de header en footer invoeren...

Alleen in hoofdletters, is tikken met capslock aan
en anders je tekst selecteren Format -> Font en dan 't vinkvakje "All Caps" aanzetten. (NL: Opmaak -> Lettertype)
Oud 18-07-2003, 11:40
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
-niels- schreef op 18-07-2003 @ 12:32:
IN Word XP kan je onder View -> header and footer gewoon de header en footer invoeren...

Alleen in hoofdletters, is tikken met capslock aan
en anders je tekst selecteren Format -> Font en dan 't vinkvakje "All Caps" aanzetten. (NL: Opmaak -> Lettertype)
ja, die hoofdletteractie werkt goed. maar ik moet in iets van 75 bestanden dezelfde kop en voettekst invoegen. (koptekst is een logo, voettekst is een URL). ik heb een sjabloon waarmee je een leeg document met die dingen krijgt. Het invoegen per document gaat inderdaad wel, maar voor zoveel documenten ben je zo lang bezig, en ik heb het idee dat het makkelijker moet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:30
Verwijderd
Maak er een macro van, als de bestandsnamen een logische volgorde hebben kan je ook dat automatiseren.

[iamcj]
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 13:44
cartman666
cartman666 is offline
ja, macro. ik vreesde al dat ik daarmee zou moeten gaan werken. Ik snap dus helemaal niets van macro's. hoe werken ze? wat doen ze? hoe maak je ze?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten