Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
idd...dat had ik ook bij eenofander nummer, waarbij er zon lucht alarm af ghaat (Chocking victim?) en bij n ander nummer waarbij er ineens een paar vliegtuigen overvliegen.. ![]() als k dan mn krantewijk aant doenwas...deed k altijd mn discman af, om te horen of het de muziek was.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
t leukste is als je winamp met allerlei verschillende shit hebt aanstaan en dan eerst zo'n "oh, wat zing ik toch zacht en lief"-liedje en dan opeens BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMBAM ![]() ![]()
||
Citaat:
ultiem contrast Jewel afgewisseld met Necromicon ![]()
|
Alleen live. Als alle versterkers aangaan.....dan de feedbackende versterkers(en je weet dat t elk moment gaat losbarsten). Dat geluid dus....feedbackende gitaren.
(Bijv bij GUTG en THC in de gvh. De versterkers worden aangezet en mensen beginnen te moshen zonder dat er een snaar is aangeslagen. Geweldig!)
|
![]() |
In een nummer van Chaostar (nee das niet mijn band) zit er op een gegeven moment een geluid wat ik nog het best kan omschrijven als een stel niezende sopranen, tijdens de laatste seconde van het nummer. Echt heel vaag, en niet fijn om te horen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er staat een nummer op de Soundtrack van de Virgin Suicides [Van Air natuurlijk..], ik weet niet precies welk nummer, maar daarin hoor je iemand ademen en tv kijken geloof ik.. En dat is heel eng als je bijna slaapt en opeens het gevoel hebt dat er iemand in je kamer zit. :/
![]() |
![]() |
|
Ik herinner me er ineens nog een. Alweer van Radiohead. Ze hebben een B-kantje getiteld 'India Rubber' en dat eindigt met raar,hysterisch en eigenlijk zeer psychotisch gelach. Vooral in combinatie met de muziek is dat heel erg spooky. Ik skip dat nummer daarom meestal door...
|
![]() |
Nature and Organisation- a dozen summers of loneliness is vry eng...
Ixaksaar-it is the night of the demon ook best wel. Werken beide erg goed sávonds. Cooldat er ook nog mensen zijn die bands als Fad Gadjed en Einsturzende Neubauten kennen. En voor de rest: luisterd Kink; zondagavond van 9 tot 12: X-rated. Voor al uw enge klanken, en de wat mindere. Zoals onze Grol dit zou betamen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
O Fortuna - Carmina Burana door Carl Orff.... kippevel...
Cd Korn - Issues, na het laatste nummer is er een heleboel enorm irritant radiogeruis, als je dat een tijdje laat doorlopen, hoor je nix anders meer dan die ruis. Qua geluiden, heeft iemand de film contact gezien, in die film maken die buitenaardse wezens contact door een reeks van priemgetallen met een of ander geluid door te geven, van dat geluid word ik gewoon misselijk, doodeng. Het geeft voor mij de hele film een sfeer van dat er een hele hoop mensenhakkende aliens aankomen... brrr... |
![]() |
|
The Conet Project.
Ik weet niet precies hoe ik uit moet leggen wat 't precies is, maar Google biedt vast en zeker uitkomst. Scary shit...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Hamster met raar geluid Birte1991 | 5 | 07-06-2010 16:05 | |
Software & Hardware |
Apple of niet? Ver_weg | 25 | 15-09-2009 07:44 | |
Flora & Fauna |
Geluidjes cavia Poeperd | 8 | 20-08-2005 18:25 | |