Advertentie | |
|
![]() |
|
je hebt soms ook zo'n zakjes in de winkel waarme je milkshakes kunt maken, zoiets als die puddingzakjes die je ook kunt kopen. Dat is opzich ook nog wel te drinken.
Eerst had je paar jaar geleden ook zo'n soort spuitbus, dat moest je dan bij melk spuiten en door die kracht van die bus h ad je dan ook een soort van shake was ook wel l ekker heb het alleen nu nooit meer gezien ![]()
|
![]() |
Je kan van alles gebruiken. Maar pas wel op.
Als je bijvoorbeeld aardbeien neemt, kan die milkshake nogal zuur eruit komen ![]() Hoeveelheid. 3 Grote bollen ijs (vanille) 1 klein kommetje fruit (afhankelijk van je eigen smaak en de sterkte van de smaak van de vrucht) Beetje melk, ongeveer je blender aanvullen tot 1/8 liter. Start je blender, als het niet echt wil lukken, moet je iets meer melk toevoegen. Als het goed is heb je ongeveer 1/4 tot 1/3 liter inhoud, genoeg voor 1 persoon. Mijn milkshakes zijn best wel waterig, weet iemand hoe je milkshakes krijgt dat zoiets als bij de Mac ? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Ik heb deze recepten ergens gevonden..
Citaat:
![]() edit: NL: koffieroom (20-35%) - koksroom (25%) - kookroom (20%) (met zetmeel) Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 21:12. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Neptunes .boris | 56 | 17-12-2003 15:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #13!!!! ekki | 294 | 07-07-2003 17:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 | |
Eten & Drinken |
milkshake ! Gianluca * | 8 | 04-04-2003 16:20 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |