Advertentie | |
|
![]() |
|
Ojaaa! Deze cd is inderdaad vet! Na alle lovende kritieken heb ik 'm vorige week gekocht en hij is echt goed!
![]() En tja, wat voor stijl is het, van alles wat eigenlijk he... In de OOR noemen ze het progpunk ofzo, maja, das de OOR he. Toch ik vind ik die term ook wel iets hebben, maar ik hou het inderdaad maar in de richting van hardcore met jazz en samba invloeden ![]() Nu maar hopen dat ze ook op Lowlands komen, dat zou echt iets TE gaaf zijn! ![]()
|
![]() |
ik heb Mars Volta beziggezien als support act van de Red hot chili peppers. en mijn mening is duidelijk
Mars Volta SUCKED!!!!!!! sorry maar het is gewoon zo, een paar mannen met afro kapsel die belachelijk staan te doen op een podium en dan nog denken dat ze goed zijn ook, nee dank u!! er moet wel een beetje kwaliteit blijven in de muziek. en dan als support act voor de peppers. excuseer maar ik vind dat een belediging voor de peppers!! de mening van iemand die hoopt duidelijk geweest te zijn.
||
Citaat:
flea en john frusciante hebben zelfs op het Mars Volta album meegespeeld Fritz Ze zijn uitgenodigd door de RHCP. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ik vind het btw wel coel ![]() |
![]() |
|
![]() |
het is inderdaad maar 1 optreden dat ik gezien heb van hen. MAAR het was dus wel een Live performance en dat geeft toch direct een indruk van een groep he!! en hetgeen dat de zanger steeds doet met de kabel van de microfoon om die rond zijn nek te draaien en met de microfoon op de cymbalen van het drumstel slaan. dat is gewoonweg belachelijk. 1 keer is dat wel stoer maar na 25 keer word dat ook afgezaagd hoor.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
kluistertopic? Paniccore | 278 | 10-12-2003 22:24 | |
Muziek |
ja wat luister je dan?! Verwijderd | 258 | 07-12-2003 13:21 | |
Muziek |
luistertopic QuantumKitten | 293 | 11-11-2003 20:13 | |
Muziek |
Wat horen de Oren.....deel 999 Verwijderd | 270 | 25-06-2003 13:42 | |
Muziek |
Wat luisteren jullie part zoveel Verwijderd | 359 | 23-06-2003 12:59 | |
Muziek |
The Mars Volta - De-loused in the Comatorium IEMOW-KOR | 143 | 27-05-2003 20:17 |