Advertentie | |
|
![]() |
|
ja dat is een goed plan voor mensen die na dit gebeuren niet helemaal ziek van onzekerheid worden over hoe dit af gaat lopen en daardoor de hele vakantie wordt verpest... mijn reeactie gaat dus meer op die dat dus wel hebben... en die kunnen het beste zekerheid hebben waardoor ze weer een zorg minder hebben... dus tja... en om nu hetzelfde gaan zeggen als nare man... tja.. hoe meer verschillende reacties hoe beter ze kan kijken wat het beste bij dr past dacht ik zo
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik heb het ook gehad met mijn beste vriendin, laat het rusten en praat er een keertje goed over als dat moet, dat moet je zelf aanvoelen. hij blijft heus wel je beste vriend, dat was ie voor de kus toch ook? dat verandert echt niet door een kus..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja. Misschien is het ook je leeftijd. Je praat inderdaad redelijk wat mensen na en formuleert bepaalde dingen anders om interessant te lijken. Het is nogal irritant voor bepaalde mensen en laten dat blijken op zo'n manier...... En nee ik geef je geen groeten want die moet ik dan toch van jou in mijn kont stoppen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() that, and she should repair her keyboard |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alsz JULLIE t iritant vinden...zeg het dan 'GEWOON' ik bedoel ik ben gewend zo te praten...ik zal proberen NORMAAL te praten ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Probeer er achter te komen wat hij ermee bedoelde, je kan er op een grappige manier over beginnen zo van 'dat was me wat he'. Ik denk niet dat een vriendschap hieraan kapot hoeft te gaan, tenzij de een meer bedoelingen heeft. Maar zoiets kan gewoon gebeuren, je vertrouwt elkaar en je bent altijd wel benieuwd naar iemand van het andere geslacht, ook al is het een goede vriend.
|
![]() |
|
Zoenen met je beste vriend (of vriendin) is na mijn mening oke, als je toch echt gek op haar bent, en das wel logisch ook je kent haar/hem immers ook door en door. Dus ik zou zeggen ga er voor.
Niet geschoten is altijd mis, en ja als je echt goede vrienden bent, kun je het er daarna ook nog wel zijn
|
heeyz...
Ik zou hierover praten met je beste vriend... en als jij er geen gevoelens bij had en hij ook niet ,.,. het laten zitten! Op zich zou je niet gelijk de vriendschap moeten verbreken . Er gewoon over praten ..... en dan hoop ik dat het gewoon een fout was en geen gevolgen heeft! good luck ![]() liefs , mij |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend Danto13 | 25 | 30-05-2013 21:55 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Liefde & Relatie |
Mijn beste vriend is nu mijn vriend maar doet nu raar..help..:(. 6776 | 44 | 09-07-2006 21:07 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Seksualiteit |
Sex met beste vriend Komkommertje | 14 | 17-06-2003 10:56 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 |