Oud 29-07-2003, 22:23
MaRiEkJuH
MaRiEkJuH is offline
Ik heb een beetje een probleem. Ik heb gezoend met m'n beste vriend. Hij is nu op vakantie en ik ga ook op vakantie. Ik ben echt heel bang dat dit onze vriendschap gaat verpesten. What to do?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2003, 22:24
Verwijderd
Verder geen aandacht meer aan besteden. Het 'kwaad' is al geschied. Gewoon doen alsof je neus bloedt, dan geef je iig aan er geen waarde aan te hechten en spaar je de vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:42
Thomas
Thomas is offline
Even zo laten, eventueel later terugkomen op het feit dat jullie gezoend hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:07
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-07-2003 @ 23:24:
Verder geen aandacht meer aan besteden. Het 'kwaad' is al geschied. Gewoon doen alsof je neus bloedt, dan geef je iig aan er geen waarde aan te hechten en spaar je de vriendschap.
preciesz
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
LilDushi schreef op 30-07-2003 @ 21:07:
preciesz
ik vraag me af, uit jij ook weleens je eigen mening, ipv die van andere te beamen?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 13:36
Verwijderd
Als je echt niets met hem wil ofzo en je mocht er nog een keer op terug komen zeggen dat het een fout was ofzo en verder gaan waar je mee bezig was, iig niet te veel aandacht aan besteden en wel duidelijk laten dat je niets met hem wilt
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 16:37
ABrules
ABrules is offline
zoenen doe je met zn 2en dacht ik zo... grote kans dat hij er ook mee zit... praten erover kan geen kwaad...
Oud 31-07-2003, 17:11
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
ABrules schreef op 31-07-2003 @ 17:37:
zoenen doe je met zn 2en dacht ik zo... grote kans dat hij er ook mee zit... praten erover kan geen kwaad...
Ik vind dat plan van nare man toch beter. Gewoon even een maandje aan kijken. Jullie gaan ook allebei op vakantie, dus dat is wat dat betrefd wel mooi. Heb je allemaal afleiding en tegen de tijd dat je terug bent weet je misschien nog amper wat er ook alweer gebeurd was.
Als je dan na een tijdje merkt dat het toch niet meer het zelfde is, zou je er over kunnen beginnen.

Zo zou ik het iig doen
Oud 31-07-2003, 17:22
ABrules
ABrules is offline
ja dat is een goed plan voor mensen die na dit gebeuren niet helemaal ziek van onzekerheid worden over hoe dit af gaat lopen en daardoor de hele vakantie wordt verpest... mijn reeactie gaat dus meer op die dat dus wel hebben... en die kunnen het beste zekerheid hebben waardoor ze weer een zorg minder hebben... dus tja... en om nu hetzelfde gaan zeggen als nare man... tja.. hoe meer verschillende reacties hoe beter ze kan kijken wat het beste bij dr past dacht ik zo
Oud 31-07-2003, 17:31
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
ABrules schreef op 31-07-2003 @ 18:22:
ja dat is een goed plan voor mensen die na dit gebeuren niet helemaal ziek van onzekerheid worden over hoe dit af gaat lopen en daardoor de hele vakantie wordt verpest... mijn reeactie gaat dus meer op die dat dus wel hebben... en die kunnen het beste zekerheid hebben waardoor ze weer een zorg minder hebben... dus tja... en om nu hetzelfde gaan zeggen als nare man... tja.. hoe meer verschillende reacties hoe beter ze kan kijken wat het beste bij dr past dacht ik zo
ok, daar kan ik mee leven
Oud 31-07-2003, 22:36
MaRiEkJuH
MaRiEkJuH is offline
Nou we gaan het gewoon proberen! En we zien elkaar onderhand een maand niet, dus waarschijnlijk ben ik het dan al vergeten ! Thnx voor de hulp!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 13:01
Verwijderd
Ik heb ook ooit met mijn beste vriend gezoend
Toen was dat best raar, maar om daar door je vriendschap te laten verpesten?
door een kusje..?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:06
Gwinnie
Gwinnie is offline
heb het er met hem over.
praat er over en zeg dat je niet wil dat dit jullie vriendschap beinvloed en dat je denkt dat jullie het maar gewoon moeten 'vergeten'

en dan gewoon verder gaan waar jullie waren gebleven.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 20:21
Arun
Arun is offline
ik heb het ook gehad met mijn beste vriendin, laat het rusten en praat er een keertje goed over als dat moet, dat moet je zelf aanvoelen. hij blijft heus wel je beste vriend, dat was ie voor de kus toch ook? dat verandert echt niet door een kus..
Oud 01-08-2003, 20:34
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 30-07-2003 @ 21:09:
ik vraag me af, uit jij ook weleens je eigen mening, ipv die van andere te beamen?
je let wel veel op me he?! ben ik dang SO bijsonder voor je
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 21:05
Verwijderd
Citaat:
LilDushi schreef op 01-08-2003 @ 21:34:
je let wel veel op me he?! ben ik dang SO bijsonder voor je
Omdat je non stop Dang en So en Preciesz en dat soort vervelende woordjes neerzet. Wij houden van juiste spelling.

Maarja. Misschien is het ook je leeftijd. Je praat inderdaad redelijk wat mensen na en formuleert bepaalde dingen anders om interessant te lijken. Het is nogal irritant voor bepaalde mensen en laten dat blijken op zo'n manier......

En nee ik geef je geen groeten want die moet ik dan toch van jou in mijn kont stoppen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 23:36
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 01-08-2003 @ 22:05:
Omdat je non stop Dang en So en Preciesz en dat soort vervelende woordjes neerzet. Wij houden van juiste spelling.

Maarja. Misschien is het ook je leeftijd. Je praat inderdaad redelijk wat mensen na en formuleert bepaalde dingen anders om interessant te lijken. Het is nogal irritant voor bepaalde mensen en laten dat blijken op zo'n manier......

En nee ik geef je geen groeten want die moet ik dan toch van jou in mijn kont stoppen

that, and she should repair her keyboard
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 07:00
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 02-08-2003 @ 00:36:

Inderdaad
In andere topics wordt ze ook al verbeterd. Maar tja, dat kan je ook verwachten als je in elke topic preciecz hetzelfde doet
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 11:13
MaRiEkJuH
MaRiEkJuH is offline
Mmm, ja, ik ben ook niet van plan om alles te laten verpesten door dat, maar straks bedoeld hij er meer mee dan ik. Dan zou ik me wel heel erg klote voelen denk ik...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:09
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 01-08-2003 @ 22:05:

ha ha ha
alsz JULLIE t iritant vinden...zeg het dan 'GEWOON' ik bedoel ik ben gewend zo te praten...ik zal proberen NORMAAL te praten
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 20:10
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 02-08-2003 @ 00:36:

dmmnzzz
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 21:39
Jobber
Jobber is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 02-08-2003 @ 21:10:
dmmnzzz
Of typcursus....over 2 of 3 jaar in de brugklas!!
Oud 03-08-2003, 12:38
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
Jobber schreef op 02-08-2003 @ 22:39:
Of typcursus....over 2 of 3 jaar in de brugklas!!
nou nee, dank je!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 03:42
Verwijderd
Probeer er achter te komen wat hij ermee bedoelde, je kan er op een grappige manier over beginnen zo van 'dat was me wat he'. Ik denk niet dat een vriendschap hieraan kapot hoeft te gaan, tenzij de een meer bedoelingen heeft. Maar zoiets kan gewoon gebeuren, je vertrouwt elkaar en je bent altijd wel benieuwd naar iemand van het andere geslacht, ook al is het een goede vriend.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 19:06
blacky
blacky is offline
Je kan alleen maar kijken hoe het loopt, maar als jullie echt vrienden zijn, maakt dit jullie vriendschap niet kapot.
Oud 05-08-2003, 20:01
Kit
Kit is offline
lijkt een big deal, maar gewoon over hebben en dan lost het zichzelf wel op
Oud 05-08-2003, 20:08
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 03-08-2003 @ 13:38:
nou nee, dank je!!
*zucht*
Oud 06-08-2003, 01:22
Tox
Tox is offline
Zoenen met je beste vriend (of vriendin) is na mijn mening oke, als je toch echt gek op haar bent, en das wel logisch ook je kent haar/hem immers ook door en door. Dus ik zou zeggen ga er voor.

Niet geschoten is altijd mis, en ja als je echt goede vrienden bent, kun je het er daarna ook nog wel zijn
Oud 06-08-2003, 08:48
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
heeyz...

Ik zou hierover praten met je beste vriend... en als jij er geen gevoelens bij had en hij ook niet ,.,.
het laten zitten!
Op zich zou je niet gelijk de vriendschap moeten verbreken .
Er gewoon over praten ..... en dan hoop ik dat het gewoon een fout was en geen gevolgen heeft!

good luck

liefs , mij
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:03
replaygirly17
replaygirly17 is offline
ik zoen ook met mijn beste vriend, so what?? het is maar zoenen, kan toch geen kwaad?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:29
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
replaygirly17 schreef op 06-08-2003 @ 12:03:
ik zoen ook met mijn beste vriend, so what?? het is maar zoenen, kan toch geen kwaad?
Uhm... Ja. Ben ik het niet echt mee eens. Zoenen is namelijk een gebaar van liefde, niet van vriendschap. Tenzij het op de wang is natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 12:57
replaygirly17
replaygirly17 is offline
zoenen kan gebeuren hoor, en zoenen hoeft niet een gebaar van liefde te zijn hoor, kijk als we het over sex gaan hebben dan vind ik het een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 13:05
emi
emi is offline
Ik denk dat ik hier minder mee zou zitten dan dat ik zou zoenen met de vriend van mijn beste vrienden ...

Ik denk niet dat 1 kusje de vriendschap zou kunnen verpesten. Een relatie is weer een ander verhaal (maar dat hoeft ook niet natuurlijk).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten