Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 09:02
Komkommertje
Komkommertje is offline
hoi allemaal!

Ik heb al 2 jaar een hele goede vriend en waar ik ook al eens een keer iets mee heb gehad, maar dat is alweer meer dan een jaar terug. Nu zijn we nog erg close, en we zoenen de laatste tijd best veel. In die tijd dat ik nog iets met hem had gingen we niet verder dan zoenen, maar de laatste tijd praat ik veel met hem over vingeren en aftrekken. Nu heb ik ook zo'n gevoel dat het wel eens zou kunnen gaan gebeuren, er blijft toch nog een sterke aantrekkingskracht hangen, maar ik wil niet meer iets met hem hebben.

Ik vertrouw hem onwijs goed en hij mij, hij is mijn beste vriend en we doen de meeste dingen met elkaar. Maar is het nou raar dat je met je ex vriendje wat meer wilt doen dan alleen zoenen, terwijl je geen eens een relatie hebt?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 09:28
Klein Noedeltje
Klein Noedeltje is offline
heb je privéberichtje gestuurd
vraagje: wil je dan wel terug een relatie met em? of vind je dit best?
Oud 15-06-2003, 09:28
mariekegirl
mariekegirl is offline
ik vind het niet raar...
ik heb zelf ook al paar keer echte sex gehad met een goede vriend van me, maar relatie hebben we niet zo veel zin in.
als je elkaar vertrouwd enzo is het toch alleen maar fijn?
tenminste dat vind ik.
je hebt gewoon beetje je behoeftes, sex is alleen maar leuk en lekker dus waarom niet met een goede vriend?
tis beter met een goede vriend dan elke keer met iemand anders die je nog geen eens kent.
ik zou zeggen, geniet ervan!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 09:46
Komkommertje
Komkommertje is offline
Citaat:
Klein Noedeltje schreef op 15-06-2003 @ 10:28:
heb je privéberichtje gestuurd
vraagje: wil je dan wel terug een relatie met em? of vind je dit best?
Geen relatie, ik heb zo'n gevoel dat dat niet gaat lukken en dat ik me dan te verbonden voel en verplicht, ik moet me vrij kunnen voelen. Ik ben ook niet verliefd op hem, het is meer "houden van"
als vrienden van elkaar.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:01
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
ja ik ken het.....kep ook aan aantal keer sex gehad met mijn beste vriendin....en ze is ook mijn ex van 3 jaar geleden, en nu doen we alles samen, ik slaap regelmatig bij haar of zij bij mij en tja soms dan wil er weleens wat gebeuren.....maar goed als het gebeurt moet je gewoon zeker weten dat je allebei niet meer wil dan dat....anders krijg je na die tijd misgien problemen en daar zit je tog ook niet op te wachten......althans ik neem aan dat jullie elkaar niet kwijt willen.....gewoon ff goede afspraken maken onderling....
Oud 15-06-2003, 16:07
Verwijderd
Mjah, dat is dan een soort sexrelatie, maar dan vermengd met een vriendschapsrelatie. Niet raar, vind ik, maar pas wel hééél goed op dat jullie geen van beiden verliefd worden. Spreek af om zodra iemand zich op liefdesgebied tot de ander aangetrokken voelt, te stoppen met sexuele handelingen en elkaar bijvoorbeeld een tijdje alleen door de telefoon te spreken.
Het feit dat je hem zo goed vertrouwt én dat hij veel voor je betekent, heeft natuurlijk wel een positief effect op de (manuele) sex.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:15
Komkommertje
Komkommertje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-06-2003 @ 17:07:
Mjah, dat is dan een soort sexrelatie, maar dan vermengd met een vriendschapsrelatie. Niet raar, vind ik, maar pas wel hééél goed op dat jullie geen van beiden verliefd worden. Spreek af om zodra iemand zich op liefdesgebied tot de ander aangetrokken voelt, te stoppen met sexuele handelingen en elkaar bijvoorbeeld een tijdje alleen door de telefoon te spreken.
Het feit dat je hem zo goed vertrouwt én dat hij veel voor je betekent, heeft natuurlijk wel een positief effect op de (manuele) sex.
Maar ik wil ook echt niet ECHT met hem naar bed... gewoon een beetje elkaars lichaam verkennen enz. Maar ik praat er heel vaak met hem over en we maken goede afspraken. Maar het is en blijft mijn ex... echt verliefd kan ik (denk ik ) niet meer worden.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Komkommertje schreef op 15-06-2003 @ 17:15:
Maar ik wil ook echt niet ECHT met hem naar bed... gewoon een beetje elkaars lichaam verkennen enz. Maar ik praat er heel vaak met hem over en we maken goede afspraken. Maar het is en blijft mijn ex... echt verliefd kan ik (denk ik ) niet meer worden.
ik bedoelde 'sex' heel ruim vingeren en aftrekken is ook sex
Met citaat reageren
Oud 15-06-2003, 16:16
Komkommertje
Komkommertje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 15-06-2003 @ 17:15:
ik bedoelde 'sex' heel ruim vingeren en aftrekken is ook sex
okey
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 15:48
Francesco
Francesco is offline
Ik denk dat Sarah het wel goed heeft omschreven: zorg ervoor dat je niet verliefd wordt.

Ik wil er nog aan toevoegen dat je geen te hoge verwachtingen mag hebben van elkaar; als een van jullie een relatie krijgt met een ander persoon kan dat soms vervelend zijn. Maak goede afspraken over hoe ver je bij elkaar gaat.

Al die afspraken maken het wat formeel, maar achteraf kun je dan nooit spijt krijgen van wat je gedaan hebt.

Veel plezier.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2003, 16:55
Verwijderd
Tuurlijk is dat niet raar. De natuur kent helemaal geen vriendschap, relatie of wat voor verhouding dan ook. De natuur kent alleen voortplantingsdrang en als jullie die samen hebben dan moeten jullie ervoor gaan.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 00:35
Verwijderd
volgens mij kun je iets beters niet treffen
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 02:20
AtHell
AtHell is offline
Een fuck-friend dus ? Nou neuken met die hap, zolang je allebei maar weet waar je aan toe bent.
Oud 17-06-2003, 09:21
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
mariekegirl schreef op 15-06-2003 @ 10:28:
ik vind het niet raar...
ik heb zelf ook al paar keer echte sex gehad met een goede vriend van me, maar relatie hebben we niet zo veel zin in.
als je elkaar vertrouwd enzo is het toch alleen maar fijn?
tenminste dat vind ik.
je hebt gewoon beetje je behoeftes, sex is alleen maar leuk en lekker dus waarom niet met een goede vriend?
tis beter met een goede vriend dan elke keer met iemand anders die je nog geen eens kent.
ik zou zeggen, geniet ervan!

komt bekend voor
Oud 17-06-2003, 10:56
Knoop
Knoop is offline
Ik heb zo'n beetje hetzelfde...kben nu hele goede vrienden met me ex... we zoenen af en toe weleens. Maar verder dan dat komt t eigenlijk nooit, maar kdenk dat t ooit weleens zal gebeuren. We zijn alleen beide een beetje bang dat onze vriendschap erdoor verstoord raakt. Want we hebben er alover gepraat.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten