![]() |
|
ja ik ken het.....kep ook aan aantal keer sex gehad met mijn beste vriendin....en ze is ook mijn ex van 3 jaar geleden, en nu doen we alles samen, ik slaap regelmatig bij haar of zij bij mij en tja soms dan wil er weleens wat gebeuren.....maar goed als het gebeurt moet je gewoon zeker weten dat je allebei niet meer wil dan dat....anders krijg je na die tijd misgien problemen en daar zit je tog ook niet op te wachten......althans ik neem aan dat jullie elkaar niet kwijt willen.....gewoon ff goede afspraken maken onderling....
![]()
|
Verwijderd
|
Mjah, dat is dan een soort sexrelatie, maar dan vermengd met een vriendschapsrelatie. Niet raar, vind ik, maar pas wel hééél goed op dat jullie geen van beiden verliefd worden. Spreek af om zodra iemand zich op liefdesgebied tot de ander aangetrokken voelt, te stoppen met sexuele handelingen en elkaar bijvoorbeeld een tijdje alleen door de telefoon te spreken.
Het feit dat je hem zo goed vertrouwt én dat hij veel voor je betekent, heeft natuurlijk wel een positief effect op de (manuele) sex ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat Sarah het wel goed heeft omschreven: zorg ervoor dat je niet verliefd wordt.
Ik wil er nog aan toevoegen dat je geen te hoge verwachtingen mag hebben van elkaar; als een van jullie een relatie krijgt met een ander persoon kan dat soms vervelend zijn. Maak goede afspraken over hoe ver je bij elkaar gaat. Al die afspraken maken het wat formeel, maar achteraf kun je dan nooit spijt krijgen van wat je gedaan hebt. Veel plezier. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
komt bekend voor ![]()
|
![]() |
Ik heb zo'n beetje hetzelfde...kben nu hele goede vrienden met me ex... we zoenen af en toe weleens. Maar verder dan dat komt t eigenlijk nooit, maar kdenk dat t ooit weleens zal gebeuren. We zijn alleen beide een beetje bang dat onze vriendschap erdoor verstoord raakt. Want we hebben er alover gepraat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
vroeger sex met broer gehad Nobodyknows | 12 | 16-09-2011 16:51 | |
Seksualiteit |
meisjes die vreemdgaan door slechte sex -0-0- | 5 | 27-06-2009 21:09 | |
Seksualiteit |
sex met goede vriend/vriendin Onaneim | 38 | 26-03-2007 21:53 | |
Liefde & Relatie |
Mijn beste vriend is nu mijn vriend maar doet nu raar..help..:(. 6776 | 44 | 09-07-2006 21:07 | |
Liefde & Relatie |
Sex met beste vriendin; slim of niet slim ? koelekikker | 61 | 08-11-2005 18:11 | |
Seksualiteit |
Sex met ex jelmer van hoff | 13 | 25-01-2002 20:21 |