Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=589298
naar welke (hiphop) concerten je gaat kan hier toch ook wel in? die topic is incl. alle concerten, dus ook hiphop je kan eventueel ook een extra topic aanmaken over edan...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ja non phixion ga ik ook zeker wel heen...
en WHY binnekort, 2 november dacht ik....daar ga ik al helemaal zeker wel heen ![]() ![]() ![]() planet rock in december. gister was er ook een battle [edit: open mic] in arnhem, hebben veel bekenden aan mee gedaan
Laatst gewijzigd op 07-09-2003 om 15:47. |
![]() |
|
Ben tot nu toe hier geweest:
Cypress Hill - Was op Lowlands 2000, weet er niet veel meer van, alleen dat iedereen zat te blowen in het publiek en dat ik er van zat te balen dat ik zo slim was geweest om geen wiet mee te nemen ![]() Toen zei die gast van CH, everyone with weed light it up, en gaf een totaal onbekend iemand naast me, me een joint ![]() De La Soul - Ook lowlands 2000, wel goed, niet echt bijzonder, maar De La Soul = gewoon kwaliteit Blackalicious - Lowlands 2003, die gast kan SNEL rappen, en goeie rhymes ook, vooral Alphabet Aerobics, waar die het hele alfabet afgaat met ze lyrics, was live te dope ![]() Nas - Dit jaar in de Melkweg, supersfeer, uitverkochte Melkweg, hij was zelf helaas beetje te stoned (zoals bijna alle rapperseft: en het die in NL optreden), maar zelfs dan nog liet ie zien wat een skills hij heeft. Het met de hele zaal 'FUCK JAY-Z'en' heb ik nog ergens op video, briljant [= RZA - Ook dit jaar in de Melkweg, niet zo heel druk, wel coole sfeer. Hij deed veel oude Wu nummers, en wat tracks van z'n eigen album. Masta Killa (Wu) en Cilvaringz (enige EU/NL wu-tang member) waren er ook bij. GZA - Ook dit jaar in Melkweg, nog minder druk als bij RZA, hij zelf zette echt een goeie show neer, niet echt bijzonder, gewoon DJ + MC. Ook veel oude Wu tracks. Maar als je van z'n muziek houd was het zeker waar voor je geld. DJ Shadow - Melkweg, 1 1/2 jaar geleden. Aangezien ik nogal 'fan' ben, was dit voor mij 1 van de coolste optredens ooit. Shadow draaide gewoon netjes, deed z'n ding, kiet nog een video zien van Cut Chemist met jazz muziekanten, en praatte af en toe wat met het publiek. Totaal geen capsones of wat ;p Mobb Deep - In 2000, in Nighttown. Havoc was er niet, dus dat was wel jammer, maar Prodigy en Big Noyd wel. Ik ook fan, dus voor mij super optreden. Beetje kort, maar dat kon mij vrij weinig schelen. Ze deden wel alle classics, beetje agressief sfeertje alleen in de zaal soms (2x vechtpartij). Opgezwolle - Voorprogramma van Nas, erg goed, maar 4 of 5 nummers, maar toch indruk me me gemaakt. Tommy Tee - Scandinavische hiphop, ze zijn briljant, helaas kent niemand in Nederland ze, en waren ze support-act bij het NL breakdance kampioenschap in de Melkweg. Na 2 nummers zonder feedback van het publiek (die vrolijk verder breakeden) stopte ze er dus maar mee. Maar wij kwamen voor hun, dus zijn we ff backstage geweest om met ze te praten. Uiteindelijk wel cool voor ons dus. DAC/VSOP - Lowlands 2003, leuk sfeertje in de India tent. Dit vind ik toch de 2 beste Nederlandse hiphop formaties (samen met Postmen), en ze deden het wel goed. Helaas moest ik halverwege werken, maar meeste van DAC heb ik kunnen zien. Brainpower - Lowlands 2000, kan me er niet veel van herinneren, dus zal wel gesuckt hebben =] Non Phixion in Melkweg wil ik ook wel heen, iemand die mee wil ? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Urm geloof ik naar Buiten Adem binnenkort 'ns?
|
![]() |
||
Citaat:
hieronder foto's van een optreden ergens in Amerika.. en dezelfde viermans band komt ook naar nederland (why?, dug, josiah en matt).. http://www.superhappywax.com/whypics/whypics.html http://www.okayplayerhater.com/gallery/why
|
Ik ook, Slug is briljant, Ant ook, maar Slug... Daar zijn gewoon geen woorden meer voor. Mijn plaatje is trouwens van Slug.
Utrecht zal ik ook moeten missen, heb een verjaardag, hoop wel naar Spitt te kunnen, dat is ook een dezer dagen. En komt jou sig toevallig uit Daylight?
|
hiphop optredens zijn niet echt mijn ding,wiggertjes enzo.
Ben vroeger wel eens naar iets kleins geweest en nog naar grote jams. Maar ik denk niet dat er in de toekomst nog iets gaat komen van hell yeah daar ga ik heen.
|
alleen ooit in een diep verleden Extince op zien treden en babbeltje mee gemaakt...verder nooit naar gigs geweest; geen vrienden die echt van hiphop houden.
Maar Non Phixion moet ik zeker heen!!! Enige "hiphop" vriend van me wil wel mee, maar begint nu alweer over geld te zeuren....dus misschien iemand uit de buurt van Almere die er ook heen gaat/wil?? BTW, Black Eyed Peas 19 september in de Melkweg Relax 12 november in Paradiso...wil ik ook zeker heen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
even iets anders
mochten jullie hiphop liefhebbers de kans krijgen deze film te zien ga hem dan zeker kijken want het is echt een superdope film had hem gezien in het kader van Africa in the picuture festival Black picket fence (Sergio Goes, V.S., 2002, 92 min, docu, Engels) gaat over het volgende: Intiem portret van een getalenteerde rapper en zijn familie in de ‘projects’ van Brooklyn. Tislam Milliner (Tiz) heeft een crimineel verleden net als de meeste van zijn vrienden en vecht elke dag om de economische en sociale ellende van de buurt te boven te komen. Via Tiz en zijn directe omgeving zien we een kansloze situatie veranderen in een hoopvolle situatie, met een baby op komst en een rhyme op het album van Kool G. Rap. have fun Rat
||
Citaat:
|
zal wel in kleinere theaters draaien denk ik...
mr lif was wel dope... 2e keer dat ik hem heb gezien... in utrecht vond ik hem vetter, maar dat kwam ook deels door el-p die er naast stond... die voelden elkaar wat beter aan ! a.s. zondag ga ik naar jungle brothers, met iemand die graag met me meewil... en dan de 19e uiteraard naar non phixion !!! sowieso !!!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Als jullie een eigen hiphop concert samen mochten stellen wie zouden er dan komen?? Kaydee | 75 | 02-04-2005 18:53 | |
Muziek |
Je favo punkband [deel 2] :P Garbage | 253 | 07-03-2004 11:47 | |
Muziek |
Hiphop concerten, releases etc. Tha miss Cazzz | 199 | 01-03-2004 19:58 | |
Muziek |
Common in Paradiso NERD | 2 | 05-05-2003 00:14 | |
Muziek |
Wu-Tang Clan skatefamke | 54 | 04-02-2003 06:19 | |
Muziek |
Hiphop/Soul, Reggea Tha miss Cazzz | 19 | 25-09-2002 18:05 |