| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

lol, zal ik mijn agenda dan dr ook maar s bijpakken  

:oktober/november worden zeker vette maanden qua hip hop vooral voor de brabo's uiteraard  , mijn planning in ieder geval:Planet Rock 2002 met Large Professor, Edo G, E-Life, Empress, Opgezwolle, ROC, DAC, Spacekees & Terilekst, Kemphanen, DJ's Cut Nice, Code Red, Wix, I.N.T., B-Boying: Seven to Smoke ft. Remind, Crumbs, Stuntman, Frankie Flaves, ABGirl, Leo, Roby One, Willy Boy, Rocking Attack, graff: Sach, Shock 1, Rew, MrMaks, Kacao 77, Ma'claim Crew, Jake, Krize, hosts: Deams, Pockets Zaterdag 12 oktober / Beursgebouw, Eindhoven Kool G Rap Zaterdag 19 oktober / 013, Tilburg Public Enemy Donderdag 31 oktober / Off_Corso Fun Lovin Criminals dinsdag 5 november 2002/013, Tilburg De La Soul Zaterdag 16 november / 013, Tilburg Xzibit dinsdag 19 november 2002/Paradiso, Amsterdam (HOPELIJK ook 11 oktober in 013) verder komen pete rock,onyx & the liks ook nog een keer maar daar kan ik nie heen ![]() ............. tjek voor de nieuwe single (volgende maand komt ie uit) van RAYMZTER - Kutmarrokanen (word vast en zeeeker en vette hit, en raymzter kan net zo groot worden als brainpower en e-life) op www.vpro.nl/3voor12 kan je iig het nummer horen dat ie toen live op lowlands had gedaan.. nog meer aanraders: RJD2 - Deadringer Scarface - The Fix Thristin Howl III - Skilligan Island en dat was mijn nieuws wel weer voor vandaag  

'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

heb je die allemaal gekocht joh. zozo ..dat zie je niet meer zo vaak ![]() ff kijken ...mijn pas aangeschafte cd's zijn deze [niet allemaal hiphop, maar toch] Dead Prez - Lets Get Free Nas - The Lost Tapes Outkast - ATLiens X-zibit - Man vs. Machine (retail versie) Coldplay - A Rush Of Blood To The Head Coldplay - Parachutes Radiohead - OK Computer Linkin Park - Reanimation en Boyz II Men - Full Circle ja ...ik wacht nog op mijn bestelling: MURS & Slug - Felt EP zoveel cd's ...om eerlijk te zijn heb ik de helft nog niet eens goed beluisterd ..alleen Coldplay en Radiohead  

whats the difference between rap & hip hop.  its like saying you are in love than being in love. rap is the word, hip hop is the feeling 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

hmm waarschijnlijk planet rock  

verder 25 okt in 013 defenitie van dopeheid met (afscheidsconcert van  ) proces verbaal, casto, opgezwolle, mach en jesse, oscar X, dj deegmeester daan hosted by loco leuk avondje dus!!! (en ik sta zeer hoogstwaarschijnlijk op de gastenlijst!  )en in januarie ga ik zeker naar de cd presentatie van de nieuwe O.P. cd tegenstrijd verder weet ik het zo ff niet meer hehe 

onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet! 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

zeker wel een wrede show kheb hem bij eminem in het voorprogramma gezien vorig jaar, misschien dat ik ook wel naar 013 ga..............tis wel een zondag maja..... 

onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

heb hem gelijk besteld met god loves ugly van atmosphere (wat ook een te goed album is, teksten flowen als een malle) verdere nieuwe aanraders: RJD2 (al eerder genoemd geloof ik) Boom Bip scarface "nieuwe" albums van hun zijn alle 3 wel goed 

It's like that yáll, and it sounds so nice, hiphop.. you're the love of my life 
	 | 
	||
![]()  | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle | 

de invloed van muziek op je lifestyle Verwijderd  | 72 | 10-05-2004 21:53 | |
| Lifestyle | 

muziek Aaaaaart..  | 56 | 07-04-2003 10:54 | |
| Muziek | 

verschil hiphip-rap rickert  | 21 | 19-03-2003 22:17 | |
| Muziek | 

hiphop-soul-r&b-reggea nieuws? LeRatLuciano  | 74 | 26-12-2002 20:10 | |
| Muziek | 

Common: electric circus LeRatLuciano  | 1 | 07-12-2002 10:36 | |
| Muziek | 

hiphop,r&b,soul,reggea optredens LeRatLuciano  | 29 | 23-07-2002 08:26 | |