Citaat:
Blisss schreef op 02-08-2003 @ 00:34:
Is dat eigenlijk ook een handig boek voor studenten? Ik ga dit jaar op kamers en elke dag pizza bestellen is ook zo prijzig en ongezond, dus zo af en toe zal ik toch moeten koken. Om meteen te beginnen met drie gangen diner's lijkt me wat veel van het goeie. Heb je dan wat aan zo'n Naked Chef boek?
|
nou, dan kan je beter het studentenkookboek kopen.. veelmakkelijke dingen... manieren van koken met uitleg staan er ookin .. uitleg van andere hulpmiddelen enz. en volgensmij staan er ook wel aardig wat makkelijke lekkere dingen in. en anders heb je nog altijd van die kleine kookboekjes. Dat is een grote serie weet alleen niet hoe die serie heet. maar die boekjes zijn ook niet zo moeilijk.
Verder zijn er ook zat kookboeken voor beginnende kokers oid... beetje zoeken en vragen bij verkooppunten en je vindt t wel...
Jamie Oliver is niet moeilijk, maar ook niet t makkelijkst om mee te beginnen.
*werkt in een boekhandel vandaar dat ik dat weet*
btw, dat nieuwe boek van Jamie Olvier kan nog wel ff gaan duren in t Nederlands volgens mij, ik heb er nog niks over gehoord en ik neem aan dat daar wel flinke promotie bij komen kijken.