Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En vervolgens beledigende PM's gaan sturen. Met zo iemand hoef ik ook niet in discussie te gaan. En de topics van bloempjuh, Vaal en Ochlocraat vind ik al helemaal onzin. Wat heb ik nou tegen bloempjuh gedaan? Heb ik haar beledigd? Uitgescholden? Met Vaal heb ik nog nooit gepraat, ik ken 'm niet eens! En Ochlocraat, nooit gesproken, tja, ik ken 'm als forummer, maar niet. Waar slaat dat op, op M&M? HenkMul beledigt mij, niet één keer, maar drie keer, en dan heb ik het toch even gehad hoor... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als iemand jou uitmaakt voor autist, NSB'er en een scheld-PM stuurt, begin jij dan niet ook op minder vriendelijke toon te spreken? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hij bedoelde het als belediging, dat lijkt me wel duidelijk. |
![]() |
||||
Citaat:
Waar ik me nog het meest aan erger is het volgende; Citaat:
Citaat:
Afsluitend, Fleet Admiral, hang niet de vermaarde onschuld uit, je bent erg makkelijk te doorzien. Doe je je mutsje op? Het is koud buiten. Toedelokieee. Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als die mensen die 'aangevallen' worden zich zo bedreigd voelen kunnen ze makkelijk een eigen topic aanmaken en daarin hun verdediging plaatsen. Een beetje omzichtig, maar het voorkomt loze discussies.
||
Citaat:
allebei een ban ![]()
||
![]() |
Citaat:
En verder: ik post NIET meer in dit topic en ik ga hier NIET meer op in. HenkMul of ieder ander die mij PM's stuurt met beledigende taal: die PM's gaan rechtstreeks door naar M&M. |
![]() |
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, ook voor de minder sociale wezens in deze virtuele maatschappij. Henk Mul.
|
Je moet afwegen wat belangrijker is:
- Óf je geeft iemand wél de kans zich te verdedigen, en krijgt daarbij een hoop onzin van andere forummers die voor en tegen zijn erbij. - Óf je geeft degen die 'aangeklaagd' wordt niet de kans zich te verdedigen, maar zoekt als forumbaas zelf uit wat er aan de knikker is, en vraagt waar nodig opheldering bij de andere partij. Volgens mij is optie 2 vele malen objectiever dan optie 1. Een forumbaas is vrij makkelijk te beïnvloeden als er een paar mensen voor 1 iemand komen pleiten. Ik vind dit systeem fijner werken. Bovendien is er nog nergens gebleken dat dit systeem niét werkt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wie er toegang moet krijgen.. Beetje erg veel werk lijkt me?
|
![]() |
||
Citaat:
1 topic over henk mul 3 topics over FA + (voorbeeld) ik kan bijvoorbeeld 1 goed argument hebben op de discussie, maar om daar dan een heel topic over te wijden...beetje erg loos. En dat argument kan wel zeker relevant zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben van de week nog op de man af beschuldigd van iets wat ik niet had gedaan, en ik kon me niet verdedigen in die topic, ik heb Koen toen een PM gestuurd, maar dat neemt niet weg dat die beschuldiging er nu nog steeds staat en er staat ook niet hoe 't is afgelopen... dus ieder die 't leest kan mij nog van zulke zaken beschuldigen... Zelfde als het HenkMul verhaal... Fleet Admiral maakt een in in HM zijn ogen een onterechte beschuldiging... op een forum waar HM zelf niet kan reageren.. dus komt 't neer op offtopic gedoe in een andere topic en PM's... Als FA gewoon Koen had ge-pm't en gevraagd of dit wel kon, dan had Koen daar vast een oordeel over geveld en dat aan beide partijen laten weten.. Maar nu, staan de beschuldigingen overal... HenkMul zou nu ook een topic op M&M kunnen openen over die doodsverwensing van FA... die er is gekomen doordat er een topic was geopend waar HM direct van iets werd beschuldig (beledigen en discrimineren) waar hij niet eens ze zegje in kan doen...
|||||
Citaat:
Groot voordeel hierbij is dat personen die an sich niet zoveel mte de discussie temaken hebben (of met de aangeklaagde) er toch veel NUTTIGE en relevante argumentatie neer kunnen zetten Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar om toch even terug te komen op FA en henk mul. Daar is, mijns inziens, toch het systeem tekort geschoten. Henk mul kreeg een waarschuwing die niet echt nodig was, aangezien (met een beetje uitleg, wat bij sommige mensen nodig bleek) de opmerking niet zo beledigend was bedoelt, als dat je het op KON vatten. HEt ging om het karakteristieke kenmerk "veraden" en niet alle facetten van een NSB'er. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Die doodverwensing was natuurlijk niet serieus bedoeld. DUH. Ik bedoelde dat figuurlijk, dat de forumfiguur HenkMul wat mij betreft van het forum mag verdwijnen, dus geband worden. En nog een dingetje: als je even naar de vlag linksonder in m'n avatar kijkt, begrijp je misschien waarom ik het niet zo leuk vind als iemand mij NSB'er noemt. M'n grootvader is door de NSB zo op z'n hoofd geslagen dat hij nooit meer normaal kon bewegen, praten of zich gedragen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jij als regelmatige forumbezoeker hoort dat ook wel te weten... want nu zeg je gewoon dat jouw opmerkingen wel mogen en die van hem niet... beetje hypocriet he... ![]()
||
Citaat:
Mijn pointe is, neem alles ook eens met een korrel zout en hang niet de wetenschappelijke hermeneuticus uit, want dat ben je niet, FA. Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb jij de oorlog meegemaakt dan? Nee? Dan ook niet plaatsvervangend de zielige jood gaan uithangen en je wentelen in een poel van zelfmedelijden. Die hele fucking oorlog is afgelopen, en ik heb geen zin in derde generatie aanstelleritis. Jij hebt, hoe graag je je daar ook op laat voorstaan, geen recht om met fluwelen handschoentjes aangepakt te worden om wat je grootvader ver voor jouw geboorte is aangedaan, hoe erg dat ook was. Van mijn familie zijn er ook de nodige op de waalsdorpervlakte aan hun eind gekomen. Wat de gemiddelde israelische militair met een palestijnse stenengooiers doet, is even erg. ( je kent het filmpje toch wel, waar DRIE militairen met stenen de armen van EEN palestjnse jongen proberen te breken? Ze bleven maar op die jongen inbeuken, ik werd er echt kotsmisselijk van.) Maar goed, ontopic: wat mij ergert is dat je bij een normale forumruzie bij de bovenmeester gaat klikken. Meester, Henk zit me PM te pesten. Wees een vent, en leg het naast je neer, of scheldt Henk zelf per PM verrot. Maar speel het niet op deze manier.
|
![]() |
Ah, Henk, wellicht heeft FA hier en daar een steekje los, en misschien is hij wat lichtgevoelig, maar ik durfde toch te hopen dat je wel zo'n ontwikkeld heerschap was dat je niet lichtvaardig zou vervallen in al te drieste expletieven. Het is tijd voor reconciliatie.
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
MBO 4 M&C behaald en verder? Xavus | 4 | 06-02-2014 09:53 | |
Muziek |
Populairste muziekforummer 2005, Ronde 1, Poule M&N Verwijderd | 75 | 24-11-2005 23:51 | |
Eten & Drinken |
wat is M&M snookdogg85 | 3 | 16-02-2005 14:32 | |
Eten & Drinken |
M&M krispy FastDuck | 34 | 09-06-2003 13:37 | |
Algemene schoolzaken |
Ak of M&O $un$hine | 26 | 15-04-2002 16:34 |