Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat kan je inderdaad, als je daarbij alle rituelen volgt die je normaal gezien 's morgens doet ( opstaan, wassen, scheren, eten, tanden poetsen,...). Zo hou je namelijk jezelf een beetje voor de gek. Overigens is het dan wel aan te raden de hele tijd druk bezig te zijn want anders zou het idd wel eens kunnen dat je tegen de middag knock-out bent.
|
![]() |
|
Hoe weet je eigenlijk wel dat je genoeg slaap hebt gehad? Gapen of geeuwen komt niet enkel voort uit vermoeidheid. Ik ben 's ochtends toch al niet vooruit te branden, ik heb bijna altijd zin om door te blijven slapen zodra de wekker klinkt of zodra ik ontwaak, maar externe factoren maken dit niet mogelijk.
Hoe lang kan een mens maximaal achtereen slapen...ik heb soms dagen, of 'nachten' dat ik 13 of eenmaal zelfs 15 uur achter elkaar sliep. Dat is vast niet normaal en staat ook in verband met voorgaande activiteiten, maar ik ken ook mensen die niet meer dan 6 uur achtereen kunnen slapen. Geen idee waarom ik dit post, ben geestelijk wat afwezig geloof ik.
|
![]() |
en wanneer zou je dat weer moeten gaan slapen?
volgens de klok die iedereen aanhoudt, of zou je net iets meer uren wakker moeten blijven dan je slaapt (dat je dus de tijd die je wakker bent aanpast aan de tijd die je slaapt in plaats van andersom) ?
|
![]() |
Niet iedereen heeft evenveel slaap nodig. Dus als je nou van jezelf weet dat je niet veel slaap nodig hebt, zorg dan dat je wat later naar bed gaat, anders wordt je midden in de nacht wakker en valt er nog niets te beleven en val je misschien overdag wel in slaap. Dus als je gewoon zorgt dat je om vast tijden slaapt en dan gewoon de rest van de dag wakker kan blijven is er niks aan de hand.
Maar als je de hele tijd heel afwisselend slaapt door 's nachts wakker te liggen en overdag in slaap te vallen en dan weer andersom of je gaat verslapen, dan wordt je daar zelf volgens mij alleen maar moeier van en heb je nog niks aan je dag.. |
![]() |
|
Ik kan wakker worden en me heel goed voelen "nieuwe dag,blabla", maar ik kan ook wakker worden en me slecht voelen, ik ben dan emotioneel zeer kwetsbaar, en het minste negatief nieuws van de voorbije dag of de nieuwe dag kan me sneller raken. En dit kan ook als ik veel of genoeg geslapen heb.
Het hangt er echt vanaf bij mij (ik weet wel niet van wat) soms wordt ik wakker, voel me goed, val terug in slaap, en word wakker en voel me slecht... of andersom vreemd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Greenpeace is voor mietjes! Al je geld gaat op aan boetes die ze krijgen omdat ze weer aan een pijp hebben gehangen een weekend lang en dat ze daar weer 200.000 euro voor moeten betalen.. Wat natuurlijk rechtstreeks van de donateurs komt.. Geeft het aan een doel waar het goed terechtkomt zeg!! Muts!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wat heeft jou mening over greenpeace te maken met deze thread? overigens ga ik er niet op in omdat ik t een beetje flauw vind voor de topicstarter om over greenpeace te gaan discuseren.. ooit gehoord van vrije meningsuiting (niet alle mensen hebben dezelfde mening als jij ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |